Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="akka";23636104]Kaikkihan nämä on ylen aikaa krapulassa, pienessä pöhnässä tai muuten vinksahtaneita. Ei kukaan selväjärkinen laita tänne kuviaan.[/QUOTE]

No eipä ne ole sen selväjärkisempiä, ketkä tulee vaan uteliaisuuttaan urkkimaan ja aukomaan sanaista arkkuaan ;) ;)

Ihmekös mä saan aina tahtoni läpi jos on "kauriinsilmät", tarvii vaan vähän räpsytellä ja kostuttaa silmiä "pliiiiiiis saanko?" :D

Tämä siis tarkoittaa että mä olen ihan hämilläni, ihan superotettu kyllä siis.. :D
No ei oo mikään ihme, noilla ripsillä kun räpyttää niin ensinnäkin tukka lähtee tuulen mukana ja toisekseen, kukaan ei voi kieltäytyä kun Bambi pyytää :D

[QUOTE="vvv";23636128]Nätit keijukorvat, mulla on samanlaiset.[/QUOTE]

Joo, mä tykkään kanssa :) Ainoa piirre jonka toivoin periytyvän multa lapsille. Tytöllä onkin, pojalla taas on toinen korva keijukorva ja toinen isältä, sellanen normikorva :D

Suzyanne
Kyllä voi :vampire:
Mikä sua on viime aikoina vaivannut, kun olet ollut normaalia ilkeämpi täällä?

Vähän ihmetyttää miksei modet anna bannia tuollaiselle joka suunnilleen jokaisella vastauksellaan pyrkii provosoimaan ja loukkaamaan muita. Ei täällä ole kukaan tehnyt sulle mitään pahaa, en minä eikä muut. Tuo sun pääaukomisesi on täysin turhaa, enkä tajua mihin sillä pyrit. Jos tämän palstan ihmiset v*tuttaa sua, menisit muualle tai lukisit vaikka jotain hyvää kirjaa. Kiusaat itseäsi ärsyyntymällä pääsääntöisesti ihan normaalien ihmisten normaaleista jutuista. Tätä en kirjoita pahalla, IRL voit ihan hyvin olla ihan tavallinen suomalainen mies. en vaan tajua miksi sulla on niin kova tarve antaa netissä niin karmea kuva itsestäsi.

"Julia"
Mikä sua on viime aikoina vaivannut, kun olet ollut normaalia ilkeämpi täällä?

Vähän ihmetyttää miksei modet anna bannia tuollaiselle joka suunnilleen jokaisella vastauksellaan pyrkii provosoimaan ja loukkaamaan muita. Ei täällä ole kukaan tehnyt sulle mitään pahaa, en minä eikä muut. Tuo sun pääaukomisesi on täysin turhaa, enkä tajua mihin sillä pyrit. Jos tämän palstan ihmiset v*tuttaa sua, menisit muualle tai lukisit vaikka jotain hyvää kirjaa. Kiusaat itseäsi ärsyyntymällä pääsääntöisesti ihan normaalien ihmisten normaaleista jutuista. Tätä en kirjoita pahalla, IRL voit ihan hyvin olla ihan tavallinen suomalainen mies. en vaan tajua miksi sulla on niin kova tarve antaa netissä niin karmea kuva itsestäsi.

Tähän ISO PEESI. Majurilla on aina menkat, se ei saa naista ni on niin ilkee :D

[QUOTE="Julia";23636194]Tähän ISO PEESI. Majurilla on aina menkat, se ei saa naista ni on niin ilkee :D[/QUOTE]

Elkää ottako toista niin tosissaan ;) Majuri on Majuri, pieni mies ja isot puheet :D

[QUOTE="akka";23636104]Kaikkihan nämä on ylen aikaa krapulassa, pienessä pöhnässä tai muuten vinksahtaneita. Ei kukaan selväjärkinen laita tänne kuviaan.[/QUOTE]

Eikä kukaan selväjärkinen luuhaa tälläsessä ketjussa,mitä pitää ihan typeränä ja lapsellisena :D

Suzyanne
[QUOTE="Julia";23636209]No eii, Majuri on hanipuppeli kulta mussukka :D[/QUOTE]

Joo no tavallaan ymmärrän että hän on tarkoittanut seksistiset ja sovinistiset mielipiteensä tavallaan hirtehishuumoriksi, mutta minä en ole muutenkaan koskaan ymmärtänyt sitä huumorin laatua, ns. vittuiluhuumoria, enkäitsekään sitä IRL harrasta koskaan. Mutta ihan hyvä että täällä häntä kuitenkin ymmärretään, minäkin toisinaan, mutten aina.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä