Kuinkas moni on lähdössä tänään tuulettumaan? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mä menen pitkästä aikaa ystävieni kanssa baariin. :) Rentoutuminen on nyt tarpeen. Ihan kohta aloittelemaan ystävän luo. Aion pitää oikein hauskan illan. Onko joku muu lähdössä? :)

Hyvät pääsiäiset kaikille!:wave:

[QUOTE="vieras";23627187]Seurusteletko NinaTT:n kanssa? Joko on neitsyys mennyt hänelle?[/QUOTE]

En ja ei. Mutta en haluaisi nyt puhua asiasta. :) Ne on meidän välisiä juttuja.

Arvaappa tekisikö mieli päästä tuulettumaan ja viettämään iltaa... aargh! Itse yritän neuvotella mahassa olevan pikkuisen kanssa, että päästäisiin synnytyslaitokselle parin päivän sisällä tosi toimiin kun alkaa jo hermot mennä tähän odottamiseen...

Ehkä vappuna sitten voisin maistella lasin samppanjaa....

Munarikasta pääsiäistä!! Nauttikaa aurinkoisesta "minilomasta" ja pitäkää hauskaa illan vietoissa!!

Syksyllä 2009 viimeksi käynyt tuulettumassa, sen jälkeen raskaus ja vauvan kanssa kotona olemista. Kyllähän tuota hiukan alkaa mielitehdä, mut jos sitten vasta kesällä :)

[QUOTE="vieras";23627187]Seurusteletko NinaTT:n kanssa? Joko on neitsyys mennyt hänelle?[/QUOTE]

Mulla on tähän teoria, oon kuitenkin käyny pitkän kurssin palstapsykologiaa... Tytsi ei jaksanu enää odottaa, että se naapurin poika lämpenis hälle, ja suuntas katseen kohti naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23627457:
Mulla on tähän teoria, oon kuitenkin käyny pitkän kurssin palstapsykologiaa... Tytsi ei jaksanu enää odottaa, että se naapurin poika lämpenis hälle, ja suuntas katseen kohti naisia.

:D

Nyt olen vielä tämän ja pe-la välisen yön duunissa ja lauantaina lähden sitten mimmien kanssa vähän juhlimaan. :) Sunnuntaina tulee mun deitti mun luokse ja pääsiäisen jälkeen lähdetään hänen kanssaan Pariisiin. Ihana kevät tiedossa kaikenkaikkiaan! :heart: