Kolmatta päivää vetäny 600 buranaa kun jyske ja kuumotus korvassa...ei saanu aikaa tk:seen ja yksityiselle vasta la pääsis. Mutta hullua lähtee päivystykseen jos tää onkin virusflunssa joku jälkioire...3 viikkoa räkää ym kivaa ollu :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
siis sellaselle että itkukin voi tulla. aina niellessä vihlaisu. mulla oli myös poskiontelontulehdus samaan aikaan. ei mitkään särkylääkkeet auttanu, gramman buranaa vedin.
Sattuu, etenkin makuuasennossa ja syödessä (pureskellessa, niellessä).
Korvassa poksuu ja naksuu, ja on sellainen olo että siellä on jotain ylimääräistä.
Just viime viikolla poksahti tärykalvo. Ei sitten sattunut enää sen jälkeen.
No mitähän pirua tää sit onPainetta korvissa, polttaa ja hakkaa. Pään alaspäin laittaminen huippaa ja ei oikein nuo "tabut" vie kipua pois...Vaikka esim. migreenisärky on ihan eri luokkaa mut kyllä tääkin alkaa riittää. Ei muuten, mutta kun muksutkin olis hoidettava jne. Voi tauti tätä talvea ja kevättä!
Minulla ainakin korva on niin kipeä, että kyllä sen tulehduksen tietää. :/ Muutaman kerran aikuisiällä ollut ja en yhtään ihmettele että lapset itkee kovasti, kun korva on kipeä!!
Joo varmasti kipu voi olla helvetillistä. Siks just pähkäilen onko tää sitä vaiko tätä...Pojalla oli monta tulehdusta peräkkäin ja sit putket kk sitten laitettiin. Sillä ei kipuja(ainakin väitti niin) mut meni pitkin seiniä, häiriköi ja oli tosi ärsyttävä eikä voinut mihinkään keksittyä jne. Ja oma olo on nyt just tuollainen.
Mulla on aikuisiällä ollut yksi ainoa korvatulehdus ja silloinkin korvat vain lupsuivat hassusti. Siis samalla tavalla, kuin olisi ollut vettä korvassa. Kipeät ei olleet, mutta lääkärin mukaan kuitenkin tulehtuneet ja lääkekuurin antoi.
anteeks,mut kuullostaa jotenki huvittavalta... ite olen sairastellu tätä "lastensairautta" kaksista tuubeista huolimatta vähän väliä kakarasta asti ja se kipu on kamala, sattuu,paukkuu ja rutisee. eikä siihen särkylääkkeet auta. itse ainakin sen tiedän et aikuinen joka ei korvatulehdusta ole kokenut, ei ymmärrä millainen kipu lapsella korvassa on jos on tulehdus.