Soini ja persut edustavat KANSAA!

"tööt"
[QUOTE="fifiia";23623155]Mitä Kokoomus voitti?
Päätyi suurimmaksi puolueeksi, mutta hävisi ääniä ja paikkoja, ei aivan niin paljon kuin Keskusta, mutta kuitenkin. Ainut joka jäi plussalle ja vieläpä paljon oli Perussuomalaiset.[/QUOTE]

Persut nostivat hienosti edustajamääräänsä, mutta silti Kokoomus voitti vaalit, SDP tuli kakkoseksi ja persut kolmoseksi.
 
"Rane"
[QUOTE="SUOMALAINEN";23623085]Näinpä, mutta kenen nousu eniten yllätti? Siitähän tässä on kyse, ainakin muille mut me jotka oikeasti haluamme puolustaa omaa Isänmaatamme niin tämä oli odotettavissa. Voihan sitä höösätä muita maita ja upottaa niihin miljardeja samalla kun täällä meillä kansa voi huonosti ja on paaaaaaaljon alueita missä vois petrata, ennen muita maita. Jos näin ei voi ajatella niin silloin oikeasti voi muuttaa sinne jonnekin "toiseen maahan" missä asiat on paljon paremmin sekä hakea sieltä kansalaisuutta.[/QUOTE]

Meillähän kansa voi varsin hyvin ja asiat on muutenkin mallikkaasti. Tässä nyt vain on parisukupolvea syntynyt niin suuri hopea-astiasto anuksessa, ettei hyvinvointia edes nähdä.

Jos haluat petrattavaa, niin jospa vaikka veisit vaikka mummosi tai isäsi kävelylle kun tässä kevättäkin pukkaa ja osta samalla reissulla vaimollesi kukkia.

Väsyttää nämä saatanan saamattomat valittajat. On se toki kelju elää pelossa että neekeri katsoo silmiin tai että naapuriin muuttaa homo. Vai finanssipolitiikkako se oikeasti huolettaakin? Nyt ei ole oikea aika päästää euroa perseelleen. Siihen ei yksinkertaisesti ole varaa.
 
[QUOTE="tööt";23623181]Persut nostivat hienosti edustajamääräänsä, mutta silti Kokoomus voitti vaalit, SDP tuli kakkoseksi ja persut kolmoseksi.[/QUOTE]

Pääministeriys ei ihan kauheasti enää tunnu kiinnostavan ketää, joten luulen että melkein parasta vaikeiden ja vastuullisten päätösten alla olisi/on puolueen kannalta olla se kakkonen tai kolmonen.
 
"tööt"
Pääministeriys ei ihan kauheasti enää tunnu kiinnostavan ketää, joten luulen että melkein parasta vaikeiden ja vastuullisten päätösten alla olisi/on puolueen kannalta olla se kakkonen tai kolmonen.
Jyrki Katainen kyllä pitää pm:n salkun, älä huoli. Muut saavat osansa kyllä. Timolle voisi antaa ulkoministerin tai valtiovarainministerin salkun, niin saisi näyttää siipensä.
 
"tööt"
Ihmiset äänestää ketä heitä huvittaa, jos tämä ei kelpaa muuttakaa jonnekin diktatuuriin asumaan, vaikka Pohjois-Koreaan.
Ensin me pannaan teidät aivottomat persujen äänestäjät tekemään kaiken sen paskan työn, minkä varastamisesta syytätte maahanmuuttajia. haluatko valita a) bussikuskin homman helsingin ydinkeskustasta b) siivoojan duunin kallion narkkiloukoista c) jonkun muun 'varastetun' duunin?
 
"harmaana"
Ihme touhua, ei siis haluta missään nimessä, että voidaan kulkea kaduilla ilman pelkoa siitä, että tullaan tapetuksi tai raiskatuksi. Ei siis haluta, että voidaan puhua ulkona normaalisti vailla pelkoa, että tulee väärä sana ja saadaan turpiin. Ei siis haluta, että meillä raiskaajat ja muut joutuu vankilaan, vaan että raiskattu ja hakattu saa syytteet ja joutuu vankilaan? Jep jep...
 
PYh hyh
[QUOTE="tööt";23623241]Ensin me pannaan teidät aivottomat persujen äänestäjät tekemään kaiken sen paskan työn, minkä varastamisesta syytätte maahanmuuttajia. haluatko valita a) bussikuskin homman helsingin ydinkeskustasta b) siivoojan duunin kallion narkkiloukoista c) jonkun muun 'varastetun' duunin?[/QUOTE]

Mitä sinä lapsi uhoot, teitä lapsia on ollut lässyttämässä vaalien jälkeen jo ihan tarpeeksi. Tiedätkös mitä Halonen sanoi perussuomalaisten mollaamisesta, että Suomessa ihmiset saavat ajatella mitä lystäväät ja minun mielestäni jokainen äänestää ketä lystää, voit painua muualle itkemään jos meno ei miellytä, vaikka sinne Pohjois-Koreaan.
 
"tööt"
Mitä sinä lapsi uhoot, teitä lapsia on ollut lässyttämässä vaalien jälkeen jo ihan tarpeeksi. Tiedätkös mitä Halonen sanoi perussuomalaisten mollaamisesta, että Suomessa ihmiset saavat ajatella mitä lystäväät ja minun mielestäni jokainen äänestää ketä lystää, voit painua muualle itkemään jos meno ei miellytä, vaikka sinne Pohjois-Koreaan.
Sinä teit varmaan Suomen ennätykseksen sanomatta mitään viidellä rivillä.
 
"tööt"
Mitä sinä lapsi uhoot, teitä lapsia on ollut lässyttämässä vaalien jälkeen jo ihan tarpeeksi. Tiedätkös mitä Halonen sanoi perussuomalaisten mollaamisesta, että Suomessa ihmiset saavat ajatella mitä lystäväät ja minun mielestäni jokainen äänestää ketä lystää, voit painua muualle itkemään jos meno ei miellytä, vaikka sinne Pohjois-Koreaan.
Ensinnäkin, olen varmasti sinua vanhempi ja työhistoriaa takana enemmän kuin sinulla ikinä tulee olemaan.

Toisekseen, sinulla ei ollut yhtään älyllistä perustetta väitteillesi, ei vaikka Halosesta yritit niitä saada.

Kolmanneksi: sinä et ymmärrä tästä hevon humppaa. miksi et vain keskity nauttimaan ilmaisesta ylläpidostasi?
 
PYh hyh
[QUOTE="tööt";23623245]Sinä teit varmaan Suomen ennätykseksen sanomatta mitään viidellä rivillä.[/QUOTE]

Sinä teit Suomen ennätyksen omilla ennakkoluuloillasi ja oletuksillasi. Tiedä enemmän niin luulet vähemmän. Ihmisten tapa olettaa on raivostuttavaa, kuten tyyliin sinulla on vaalea tukka: No sitten sinä olet tyhmä blondi, arjalainen rasisti, etkös ole.
 
PYh hyh
[QUOTE="tööt";23623247]Ensinnäkin, olen varmasti sinua vanhempi ja työhistoriaa takana enemmän kuin sinulla ikinä tulee olemaan.

Toisekseen, sinulla ei ollut yhtään älyllistä perustetta väitteillesi, ei vaikka Halosesta yritit niitä saada.

Kolmanneksi: sinä et ymmärrä tästä hevon humppaa. miksi et vain keskity nauttimaan ilmaisesta ylläpidostasi?[/QUOTE]

Mistä en ymmärrä? Siitäkö että olet ahdasmielinen moukka, joka olettaa ihmisistä ties mitä, suvaitsematon suvaitsevainen.
 
"tööt"
Sinä teit Suomen ennätyksen omilla ennakkoluuloillasi ja oletuksillasi. Tiedä enemmän niin luulet vähemmän. Ihmisten tapa olettaa on raivostuttavaa, kuten tyyliin sinulla on vaalea tukka: No sitten sinä olet tyhmä blondi, arjalainen rasisti, etkös ole.
Minä maksan edelleen kaiken sosiaaliturvan työnteolla, sinä olet se pummi, jolla on varaa pullistella
 
PYh hyh
[QUOTE="tööt";23623250]Minä maksan edelleen kaiken sosiaaliturvan työnteolla, sinä olet se pummi, jolla on varaa pullistella[/QUOTE]

En tiedä mistä sinä oikein jauhat ja kenelle oikein luulet kirjoittelevasi vai jatkako oletuksiasi eli oletat jostain kumman syystä, että olen pummi ja työtön. Minäkin voisin olettaa, että sinä et ole ihan terävin kynä penaalissa.
 
PYh hyh
Alkuperäinen kirjoittaja töö;23623253:
Voit olettaa, mitä haluat. Minulla on edelleen fakta ja sinulla todistustaakka. Oleta siis mitä lystäät.
Mistä minulla on todistustaakka, etkös ole lukenut lehtiä, Suomessa on edelleen demokratia, ihmiset äänestivät ketä lystäsivät ja sille sinä, minä tai kukaan muu ei voi yhtään mitään.
 
Haloo
[QUOTE="heh";23621728]Silti mm.Soini saa tunteet kuumenemaan monella; huvittavaa[/QUOTE]

Saa ja molemminpuolin ja vielä pulien sisälläkin. Minua taas ihmetyttää miten suomaaiset sekosi aivan täysin kun persut ilmestyivät kuvioon. Kaikki vihaa ja siihen ei tarvita mamuja vaan vihataan suomalaisia. Herätkää, kuka tälläista kansaa haluaa kukaan johtaa?
 
persu
Eipä persujen prosentit kovin kauas kokkareista ja sdp:stä jäänyt, joten ei todellakaan ole mikään vähemmistön puolue yhtään en enempää kuin kokoomus tai sdp:kään... Joten eipäs huudella idioottimaisuuksia siellä! Kyllä kansa on äänestänyt ne kaikki sinne kolmen parhaan paikoille!

Olisi se suuri vääryys jos ei persut pääsisi hallitukseen kun on niin moni niitä äänestänyt. (laskeskelin karkeasti nopeasti 800 000?) Ja niille, joita se pelottaa niin ihan oikeesti ette te voi olla niin tyhmiä, että kuvittelette samantein kun ps istuu hallituspöytään niin suomen rajat jymähtää kiinni ja suomesta tulee takapajula??? Ottakaa asioista selvää, mediassakin huomaa miten tietämätöntä porukkaa on.. on siellä hallituksessa kuitenkin vielä ne porvarikokkareet edustamassa rikkaita ja sdp.. ja persut \o/ :) Niin ja hei, persut eivät ole yhden miehen puolue, saihan se 39 paikkaakin eikös sekin kerro jotain? Joka paikassa soini soini soini soini on sitä mieltä ja tätä mieltä... se on kuitenkin yksi niistä 39:stä jotka eivät välttämättä ole aivan 100% samaa mieltä asioista.. ja soini 1/200 kansanedustajasta joten tuskinpa sitä aborttia kielletään etc. Älkää olko uunoja pliis... -.-

Vai olisikohan Soini seuraavan messias kun horjuttaa maailmantaloutta etc. yksi mies? :'D
 

Yhteistyössä