Soini ja persut edustavat KANSAA!

Non compos mentis
Lolz, taitaa jäädä kannatus äänioikeutettujen keskuudessa johonkin reiluun kymmeneen prosenttiin persuilla, joten en nyt sanoisi koko kansan mielipiteeksi.
 
mikäs minä sitten olen.
Käsittääkseni olen myös kansaa ja omaan oikeuden mielipiteeseeni. Ja minulla on varsin vähän ajatuksia jotka käyvät yksiin persujen kanssa.
Heidän äänisaaliinsa ei tainnut olla sataa prossaa.
 
"heh"
Alkuperäinen kirjoittaja mikäs minä sitten olen.;23621738:
Käsittääkseni olen myös kansaa ja omaan oikeuden mielipiteeseeni. Ja minulla on varsin vähän ajatuksia jotka käyvät yksiin persujen kanssa.
Heidän äänisaaliinsa ei tainnut olla sataa prossaa.
Ja sekös teitä sapettaaki
 
Non compos mentis
1/5 kansasta on äänestänyt Soinin puoluetta. Joten en nyt laskisi ihan niin pollealla matikalla kuitenkaan, että perussuomalaisten kannattajat = Suomen kansa:LOL:
Mut vain 70% äänioikeutetuista äänesti. Saadakseen oikean kannatusluvun, täytyy persujen äänestyskannatus äänestäneiden keskuudessa kertoa tuolla äänestysprossalla. Nukkuvat sai suurimman suosion näissäkin vaaleissa.
 
Minusta tuo on ihan perusläppä "kansa on puhunut", joka laukastaan jokaikisten vaalien ymv jälkeen. Nyt vain kun Persut sai kannatuksena mitä sai, pitää sitten taistella näiden pikkuheittojenkin sisällön oikeellisuudesta. Ehkäkö siksi,että koska kukaan - "itseäänarvostava henkilö" - ei halua tulla leimatuksi Persuksi, niin pitää tikusta asiaa kinaamalla tehdä se selväksi .
 
epärehellistä sakkia
Joku rehenteli äänestäneensä vaaleissa persuja kolme kertaa. Mietin vaan miten, ja jos ne kaikki ovat sen tehneet kolme kertaa, niin ilmankos saivat liikaa ääniä.
 
Mieleen tulee eräs toinenkin führer, joka kuuluu joidenkin mukaan edustaneen kansaa. Oman käsitykseni mukaan tämäkin kansankiihottaja lähinnä ymmärsi, että kun ruokaämpäri tuodaan turvan eteen, sitä voi huudella kaikenlaista ja lammaslauma seuraa kyllä perässä :D
 
"SUOMALAINEN"
[QUOTE="tööt";23623051]Kansahan puhui ja valitsi Kokoomuksen voittajaksi[/QUOTE]

Näinpä, mutta kenen nousu eniten yllätti? Siitähän tässä on kyse, ainakin muille mut me jotka oikeasti haluamme puolustaa omaa Isänmaatamme niin tämä oli odotettavissa. Voihan sitä höösätä muita maita ja upottaa niihin miljardeja samalla kun täällä meillä kansa voi huonosti ja on paaaaaaaljon alueita missä vois petrata, ennen muita maita. Jos näin ei voi ajatella niin silloin oikeasti voi muuttaa sinne jonnekin "toiseen maahan" missä asiat on paljon paremmin sekä hakea sieltä kansalaisuutta.
 
"toinen"
[QUOTE="SUOMALAINEN";23623085]Näinpä, mutta kenen nousu eniten yllätti? Siitähän tässä on kyse, ainakin muille mut me jotka oikeasti haluamme puolustaa omaa Isänmaatamme niin tämä oli odotettavissa. Voihan sitä höösätä muita maita ja upottaa niihin miljardeja samalla kun täällä meillä kansa voi huonosti ja on paaaaaaaljon alueita missä vois petrata, ennen muita maita. Jos näin ei voi ajatella niin silloin oikeasti voi muuttaa sinne jonnekin "toiseen maahan" missä asiat on paljon paremmin sekä hakea sieltä kansalaisuutta.[/QUOTE]

Otan aivan järkyttävän suurena loukkauksena, että luulet, että vain perussuomalaiset ovat oikeita suomalaisia, isänmaallisia ja haluavat puolustaa maataan. Näkee, ettet ymmärrä mitään maailmasta.
 
"SUOMALAINEN"
[QUOTE="toinen";23623103]Otan aivan järkyttävän suurena loukkauksena, että luulet, että vain perussuomalaiset ovat oikeita suomalaisia, isänmaallisia ja haluavat puolustaa maataan. Näkee, ettet ymmärrä mitään maailmasta.[/QUOTE]

Jos oikeasti minut tuntisit niin tietäisit kyllä, että ymmärrän. Sitä minä en ymmärrä, että miksi persuista tehdään niin "hitlerijuttua" ihan sen takia, että omien hyvinvointi laitetaan toisten edelle? Sen takia, että olemme Suomalaisia? Ymmärrän sen, että huono-osaisempia täytyy auttaa mut eikö oikeesti sinullakaan tule omantunnon pistosta siinä vaiheessa kun joku ulkomaalainen kävelee täällä meidän kaduilla niiiiiin hyvinvoivana ilman, että on edes kuullut sanaa "työpaikka" sillä aikaa kun niin tuhannen moni oman maan kansalainen taistelee sen eteen, että sais edes leivänpalan suuhunsa? Ja miksi juuri Suomesta tehdään niin itseenpäin suuntauntunut kun moni muu kansa on vielä pahempia ja nyhtää vähävaraisemmilta pois? Niitäkö pitäisi kunnioittaa?
 
"SUOMALAINEN"
[QUOTE="toinen";23623103]Otan aivan järkyttävän suurena loukkauksena, että luulet, että vain perussuomalaiset ovat oikeita suomalaisia, isänmaallisia ja haluavat puolustaa maataan. Näkee, ettet ymmärrä mitään maailmasta.[/QUOTE]

Ja täytyy kysyä vielä, että missä kohtaa sanon kuka on oikea suomalainen ja kuka ei? Ei tarvii laittaa sanoja toisten suuhun, tulee vain kuva siitä ettet itsekään usko siihen mitä yrität sanoa.
 
"fifiia"
[QUOTE="tööt";23623051]Kansahan puhui ja valitsi Kokoomuksen voittajaksi[/QUOTE]

Mitä Kokoomus voitti?
Päätyi suurimmaksi puolueeksi, mutta hävisi ääniä ja paikkoja, ei aivan niin paljon kuin Keskusta, mutta kuitenkin. Ainut joka jäi plussalle ja vieläpä paljon oli Perussuomalaiset.
 

Yhteistyössä