anoppi kiukuttaa!

• Viestiketjun aloittaja >:(
  • Ensimmäinen viesti
Nyt nauran teille
TÄÄ OLI PROVO :D KAIKKI TE USKOTTEKIN ei kukaan voi oikeesti olla noin yksinkertanen että suuttuu jos itse on töissä mutta oli pakko testata kuinka helposti palsta uskoo!

"vieras"
Jos sun ulosanti on yhtä nyvää anopillesi, en yhtään ihmettele vaikka anoppi sinua ei ole kutsunutkaan. Olet sanonut että olet töissä piste. Anoppi on sitten kutsunut poikansa ja lapset, aika onkin ollut niin myöhäinen että apo olisi ehtinyt myös mukaan, mutta lapsukainen ei kiukuttelultaan pysty anopille sanomaan etten ole enää sillon töissä, tulen mielelläni muun perheen kanssa syömään. No tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...

5+2+lemmikit
[QUOTE="vieras";23617939]Ihan sama oliko provo vai ei. Kyllä mäkin suuttuisin, jos anoppi noin tekisi.[/QUOTE]

ai, musta toi olis vaan tosi kivaa. Ei mun oo mikään pakkomielle päästä aina anopille ;) Monesti käyn omilla vanhemmillani vaan lasten kanssa että puoliso saa omaa aikaa (tai kun on töissä). Tietty jokainen ajattelee tosta omalla tavalla, mutta musta se olis vaan kivasti ajateltu.

sama vieras
ai, musta toi olis vaan tosi kivaa. Ei mun oo mikään pakkomielle päästä aina anopille ;) Monesti käyn omilla vanhemmillani vaan lasten kanssa että puoliso saa omaa aikaa (tai kun on töissä). Tietty jokainen ajattelee tosta omalla tavalla, mutta musta se olis vaan kivasti ajateltu.
Joo ei mun tarviikaan aina olla mukana, mutta olis silti kohteliasta kutsua. En minäkään kutsu pelkkää anoppia vaan appiukonkin.

"vieras"
Joo ei mun tarviikaan aina olla mukana, mutta olis silti kohteliasta kutsua. En minäkään kutsu pelkkää anoppia vaan appiukonkin.
No eiköhän kyse ole lähinnä siitä että ap on ilmottanut olevansa töissä. Anoppi ei tietenkään enää sitten kutsu, kun kerran on töissä, eikä anoppi huomaa että se onkin jo päässyt töistä ja ap ei saa suutansa auki.

>:(
[QUOTE="vieras";23618005]No eiköhän kyse ole lähinnä siitä että ap on ilmottanut olevansa töissä. Anoppi ei tietenkään enää sitten kutsu, kun kerran on töissä, eikä anoppi huomaa että se onkin jo päässyt töistä ja ap ei saa suutansa auki.[/QUOTE]

Ei se vaan pyytänyt, vaikka sanoin pääseväni silloin ja silloin..

yrmy
käykö mies ilman miniää koskaan lapsia näyttämässä anoppilassa? eli musta on hyvä anopin saada välillä leikkiä perhettä ilman miniää häiritsemässä. Mutta eipä osoita suhteellisuudentajua toivoa miniän poissaoloa juhlapäivänä.

Se on sitten toinen juttu, että onko anoppi pönttö vaiko vain röyhkeä. Vai toivoiko hän asiaa ollenkaan, vaan ehkä mullittelee puolestaan, koska miniä on itse töykeä? Tai sitten tosiaan käsitti väärin?

Omat appivanhemmat ovat yli kahdeksankymppisiä, ja senverran kaavoinhinsa kangistuneita, että peruskohteliaisuus alkaa hapertua. En siis ottanut varsinaisesti nokkiini heille, vaikka minut laitettiin yksinäni syömään ulos kun en voinut koiravieraan takia syödä sisällä mökissä - olen allerginen. Sen sijaan poltin päreeni mieheen, joka ei ymmärtänyt tulla mukaani, vaan jäi muiden seuraan. En tiedä annanko sitä ikinä ihan täysin anteeksi.

>:(
käykö mies ilman miniää koskaan lapsia näyttämässä anoppilassa? eli musta on hyvä anopin saada välillä leikkiä perhettä ilman miniää häiritsemässä. Mutta eipä osoita suhteellisuudentajua toivoa miniän poissaoloa juhlapäivänä.

Se on sitten toinen juttu, että onko anoppi pönttö vaiko vain röyhkeä. Vai toivoiko hän asiaa ollenkaan, vaan ehkä mullittelee puolestaan, koska miniä on itse töykeä? Tai sitten tosiaan käsitti väärin?

Omat appivanhemmat ovat yli kahdeksankymppisiä, ja senverran kaavoinhinsa kangistuneita, että peruskohteliaisuus alkaa hapertua. En siis ottanut varsinaisesti nokkiini heille, vaikka minut laitettiin yksinäni syömään ulos kun en voinut koiravieraan takia syödä sisällä mökissä - olen allerginen. Sen sijaan poltin päreeni mieheen, joka ei ymmärtänyt tulla mukaani, vaan jäi muiden seuraan. En tiedä annanko sitä ikinä ihan täysin anteeksi.

Leikkiä perhettä ilman anoppia!!!!!! ????? Mitä tää tarkoittaa mielestäsi???
Eikä käy siis yksinään lapsien kanssa siellä...

Yhteistyössä