anoppi kiukuttaa!

• Viestiketjun aloittaja >:(
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyllä muakin tollanen kiukuttais. Meillä anoppi tietää mun olevan pääsiäisenä töissä, joten valmistaa ruuan niin, että saavumme paikalle vasta kun olen päässyt töistä.

Kaulin
Aika hassu purnauksen aihe. Eikö pitäisi olla kiitollinen, että muu perhe saa ruoan, eikä tarvitse itse töistä tultua ruveta heti kokkaamaan. Käyt vaan itse nappaamassa jotain pikaherkkua jostain kun pääset töistä.

No haloo
Alkuperäinen kirjoittaja häh;23617765:
eli muun perheen pitää olla nälissään kun ap on töissä :O
ihmiset kaks lämmintä ruokaa muutenki niin miksi perhe ei voi kotona syödä jotain ja sitten syövät anoppilassa sen toisen ruuan... tolvana

kritallipallo
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23617783:
Mä en tajua miksi ei voi mennä sitten koko perhe kun ap on päässyt töistä.
Mä en tajua että miksi muiden pitää olla nälissään kunnes ap pääsee töistä?
Tai ehkäpä ap on tyypillinen palstamamma ja kertoo vain osa totuudesta, ehkä hän on sanonut anopilleen että on töissä jolloin anoppi auttavana ihmisenä ajatteli tehdä ruuan ja nyt ap kiukuttelee kuinka anoppi ei kristallipallostaan katsonut että hän pääsee iltapäivästä jo kotiin ja olisi voinut tehdä ruuan tarjolle vaikkapa tunnin myöhemmin.

Edelleenki
Tai ehkäpä ap on tyypillinen palstamamma ja kertoo vain osa totuudesta, ehkä hän on sanonut anopilleen että on töissä jolloin anoppi auttavana ihmisenä ajatteli tehdä ruuan ja nyt ap kiukuttelee kuinka anoppi ei kristallipallostaan katsonut että hän pääsee iltapäivästä jo kotiin ja olisi voinut tehdä ruuan tarjolle vaikkapa tunnin myöhemmin.
ja syövät sitten toisen ruuan anopilla... Onko kai niillä kotonaki hella jolla tehä ruokaa

Meinaatko että muu perhe ei osaa laittaa syötävää jos ap ei ole kotona.

Yhteistyössä