>:(
pyytää vaan miestä ja lasta syömään pääsiäisenä kun itse olen töissä. Ärsyttää vaan, ettei voi ajatella ketään muita..
siis sua kiukuttaa se että anoppi on pyytänyt miehen ja lapsen syömään sillä aikaa kun sä olet töissä?pyytää vaan miestä ja lasta syömään pääsiäisenä kun itse olen töissä. Ärsyttää vaan, ettei voi ajatella ketään muita..
miksen olisi päässyt.. loppuuhan mulla työpäivä kumminkin jo iltapäivällä...niin ehkä ajattelin et mies ja lapset saa pääsiäisherkkuja kun sä joudut olemaan töissä?
miksi ette menisi kaikki sitten iltapäivällä kun sun työt loppunut?miksen olisi päässyt.. loppuuhan mulla työpäivä kumminkin jo iltapäivällä...
Ja teet miehille ja lapsille lounaan valmiiksi kun kerran he eivät saa mennä valmiiseen pöytään!et tuutte ku sulla loppuu työt. Ja jos ei passaa niin sanot et syötte kotona sitten ruuan ku sä oot kotona kans
eli muun perheen pitää olla nälissään kun ap on töissä :Oet tuutte ku sulla loppuu työt. Ja jos ei passaa niin sanot et syötte kotona sitten ruuan ku sä oot kotona kans
ihmiset kaks lämmintä ruokaa muutenki niin miksi perhe ei voi kotona syödä jotain ja sitten syövät anoppilassa sen toisen ruuan... tolvanaAlkuperäinen kirjoittaja häh;23617765:eli muun perheen pitää olla nälissään kun ap on töissä :O
Mä en tajua että miksi muiden pitää olla nälissään kunnes ap pääsee töistä?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23617783:Mä en tajua miksi ei voi mennä sitten koko perhe kun ap on päässyt töistä.
Tässähän ap ei ole koko ajassa maininnut klo aikaaihmiset kaks lämmintä ruokaa muutenki niin miksi perhe ei voi kotona syödä jotain ja sitten syövät anoppilassa sen toisen ruuan... tolvana
ja syövät sitten toisen ruuan anopilla... Onko kai niillä kotonaki hella jolla tehä ruokaaMä en tajua että miksi muiden pitää olla nälissään kunnes ap pääsee töistä?
Tai ehkäpä ap on tyypillinen palstamamma ja kertoo vain osa totuudesta, ehkä hän on sanonut anopilleen että on töissä jolloin anoppi auttavana ihmisenä ajatteli tehdä ruuan ja nyt ap kiukuttelee kuinka anoppi ei kristallipallostaan katsonut että hän pääsee iltapäivästä jo kotiin ja olisi voinut tehdä ruuan tarjolle vaikkapa tunnin myöhemmin.
Meinaatko että muu perhe ei osaa laittaa syötävää jos ap ei ole kotona.Mä en tajua että miksi muiden pitää olla nälissään kunnes ap pääsee töistä?
Tai ehkäpä ap on tyypillinen palstamamma ja kertoo vain osa totuudesta, ehkä hän on sanonut anopilleen että on töissä jolloin anoppi auttavana ihmisenä ajatteli tehdä ruuan ja nyt ap kiukuttelee kuinka anoppi ei kristallipallostaan katsonut että hän pääsee iltapäivästä jo kotiin ja olisi voinut tehdä ruuan tarjolle vaikkapa tunnin myöhemmin.
Kun ei pyydetty!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23617783:Mä en tajua miksi ei voi mennä sitten koko perhe kun ap on päässyt töistä.
Siis sua ei kutsuttu anopille?Kun ei pyydetty!!!!!!!!