Uimahallissa tapahtunutta

• Viestiketjun aloittaja Kovakuntoinen
  • Ensimmäinen viesti
Kovakuntoinen
Menin eilen uimaan uimahalliin. Samalla radalla ui nuorempi nainen. Ohitin hänet monta kertaa. Hän ui hitaasti ja rauhallisesti ja minä tarmolla päästelin ohi useita kertoja. Ajattelin ilkeämielisesti että olempas minä parempi kuntoinen ja ala-arvoisesti tunsin ylemmyyttä kun uin hänestä ohi. Hän ui tasan kilometrin. Siihen meni aikaa kyllä. Olin juuri tulossa toisesta päästä kun hän nousi altaasta ja kappas kummaa; hänen mahansa oli niin valtava, että siellä oli taatusti viikon yliajalla majailevat kaksoset. Voi että sain kettuilla itselleni oikein kunnolla, itse hänen tilassaan viimeisillään raskaana ollessani tuskin jaksoin sohvalta sänkyyn raahautua, ja hän ui kilometrin kuin tyhjää. Ja minä vielä kuvittelin itsestäni jotain kun häntä radalla ohittelin.
No saipa taas itselleen nauraa ja itseään piikitellä =)

Siis oikiastikko jotkut menee tuolla kilpaaluasenteella uimahalliin? Joo kiva sitten siellä uida rauhassa oman kunnon mukaan tuollaasten kyyläävien kilpahenkisten ihmisten seassa.

Toivottavasti tämä alootus oli provo.

"anna"
Mä toivoisin, että alotus olisi provo, jos aloittaja olisi kommentoinut, että hän ainakin veti maratonin mahassaan neljä viikkoa yli lasketun ajan olevat kolmoset ja ei suvaitse tuollaista laiskottelua raskaana olevalta. Siis kilometri ja vauvoja vain kaksi!

Ihana aloitus, osoittaa taas sen ihmisen yllättävän luonteen :D

---------
Siis oikiastikko jotkut menee tuolla kilpaaluasenteella uimahalliin? Joo kiva sitten siellä uida rauhassa oman kunnon mukaan tuollaasten kyyläävien kilpahenkisten ihmisten seassa.

Toivottavasti tämä alootus oli provo.
Ei tartte kaikkee niin tosissaan ja vakavasti ottaa. Mitä pahaa on leikkimielisessä kilpailussa, jos itse mielessään vaan ajattelee olevansa vaikka kovempi uimari kuin toinen? Joku voi saada motivaatiotakin siitä, kun ajattelee, että vedämpäs vielä yhden kierroksen niin oon kovempikuntoinen kuin toi.

Ei tartte kaikkee niin tosissaan ja vakavasti ottaa. Mitä pahaa on leikkimielisessä kilpailussa, jos itse mielessään vaan ajattelee olevansa vaikka kovempi uimari kuin toinen? Joku voi saada motivaatiotakin siitä, kun ajattelee, että vedämpäs vielä yhden kierroksen niin oon kovempikuntoinen kuin toi.
No jaa mä ainakin uin ihan vain itteäni varten enkä ajattele muitten uimisia. Ei mulla ole mitään tarvetta edes omassa mielessä vetää mitää kisaa.

On se kumma kun jotkut keksii pätemisen paikan joka paikassa. Ei edes kuntoolla saa ilman ääliöötä.

aurinkua päivähäs
No jaa mä ainakin uin ihan vain itteäni varten enkä ajattele muitten uimisia. Ei mulla ole mitään tarvetta edes omassa mielessä vetää mitää kisaa.

On se kumma kun jotkut keksii pätemisen paikan joka paikassa. Ei edes kuntoolla saa ilman ääliöötä.
Löysääs nyt vähän pipoa. Tämähän oli hyväntahtoinen ja hauska aloitus siitä miten joskus katajaan kapsahtaa eikä tästä VOI repiä meloneja nenään.

Älä nyt pingota hyvä ihminen :)

Täähän oli loistava esimerkki elävästä elämästä ja siitä, kuinka voi tuntea noloutta ihan itseään ja omia ajatuksiaan kohtaan.
Ei tää kenenkään uimisiin tai uimatta jättämisiin varsinaisesti liittynyt koko aloitus
( ainakaan mun mielestä )

Jos itse et ole kilpailuhenkinen, niin miksi ihmeessä se sua haittaa, jos joku omassa mielessään kilpailisi jonkun kanssa, jos sitä ei sitä mitenkään näytä ulospäin?

"vieras"
Onhan sitä vähän vastaavaa käynyt itsellekin... Talvella eräällä naisella oli löysä talvitakki päällä ja ajattelin että miten ihmeessä kukaan päästää itsensä tuohon kuntoon, karsea läski lyllertää menemään, eikö se nyt ole ajoissa tajunnut jne. Ja kun otti takin pois niin näytti juurikin tuolta ap:n kuvaamalta kun näki tarkemmin.

Älä nyt pingota hyvä ihminen :)

Täähän oli loistava esimerkki elävästä elämästä ja siitä, kuinka voi tuntea noloutta ihan itseään ja omia ajatuksiaan kohtaan.
Ei tää kenenkään uimisiin tai uimatta jättämisiin varsinaisesti liittynyt koko aloitus
( ainakaan mun mielestä )
Miksi kaikkien pitääs vain peesailla ap:ta?

Oikiasti miettikää sitä, että ylipainooset yrittää laihduttaa ja sitten siellä on tuollaasia ap:n kaltaasia tapauksia mielessään irvimässä ja kuinka moni vielä kattoo nenänvartta pitkin. Mieltä ylentävää varmasti.

Miksi ei voi vain keskittyä siihen omaan tekemiseensä.

kunto
hyväähän sparrausta muut antaa. Jumpassa sulla on muut vieressä pomppimassa, mutta yksilöurheilussa ei.

Mikään ei ole ihanampaa kuin ylämäessä hitaammin ajava pyöräilijä. Saa puhtia polkimiin.

aapee"
No mutta! Tämä oli tarkoitettu tosiaan ihan hyväntahtoisena itsekritiikkinä tänne. En minä kuitenkaan naista yrittänyt kiilata radalta tai painanut hänen päätään veden alle.
Aloitus oli tosiaan vain tarkoitettu ihan nauramisena itselleni, joka tässä tapauksessa tosiaan sai nenilleen! =)

aurinkua päivähäs
Uskomatonta.
Tämä oli hymyn huulille tuova ketju, varmaan kaikki meistä on syyllistynyt samaan joskus. Ja aloittaja jopa myönsi "tekonsa" ekassa viestissä ja nauroi itselleen. Hän ei ollut ilmeisesti ryhävalastellut tai muuten sanoilla tai katseilla loukannut tätä toista uimaria, kunhan nyt vain puki AJATUKSENSA sanoiksi niin tästäkin saa joku aiheen repiä marttyyrinviitan ylipainoisten puolesta päälle.

Tää oli kyllä hyvä. :)
Varmaan jokainen on joskus yllättänyt itsensä miettimällä jostain toisesta - ei niin kovin ylentävää ja kas, siinähän voikin loppupeleissä saada omille nenilleen.
juu. :ashamed: Joskus vuosia sitten uskaltaudin jonnekin rasvanpolttojumppaan, pukuhuoneessa katselin ihmisiä arvioiden.. ja yhden hieman iäkkäämmän ja vähän pehmytvartaloisen naisen kohdalla ajattelin, että jos tuo pärjää, pärjään minäkin. ( myönnän ilkeä ajattelutapa) Tämäpä olikin sitten tämä pehmeävartaloinen täti, tosi tiukka täti ja kova kimma, joka olikin jumpan vetäjä ja rautaisella kunnolla vetäisi tosi tiukan setin. Ja minä puuskutin punastellen takarivissä:ashamed:

Yhteistyössä