Oudoin / karmivin / mieleenpainuvin myyntiartikkeli kirpputorilla tai huutonetissä?

Mun täytyy mieleenpainuvimpana sanoa, että Tampereella yhdellä suurimmista kirpputoreista oli joku vuosi sitten myynnissä käytetty dildo. Siinä se pönötti vaatemytyn keskellä ilman mitään suojakääreitä, ja oli vielä sellainen autenttisen oloiseksi tehty, suonikas ja ihonvärinen, eli ei jäänyt epäselväksi. Hntalappukin oli liimattu kylkeen. (en tosin muista mitä siitä pyydettiin)

Jokin aikaa sitten huutiksessa myytiin Kinder-munien ohjepapereita, joita siis saa sieltä sisältä lelujen mukana. Taisi olla jotakin 20 senttiä kappaleelta.

Lisäksi muistan, että joku myi edelleen huutiksessa toisen jalan kenkää, siis pariksi tai varakengäksi tai sitten yksijalkaiselle :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
"Alissa"
Käytetyt stringit.

Jotku pyytää ilmaisista kylkiäisistä aika paljon esim. Yves Rocherin pienistä hajuvesinäytteistä.

Samaten nämä ilmaiset mainosheijastimet, niistä kehdataan pyytää joskun ihan ihme summia.
 
[QUOTE="Alissa";23608964]Käytetyt stringit.

[/QUOTE]


Tietyillä kirpputoreilla nuo käytetyt alusvaatteet ovat ihan arkipäivää. Jotenkin outoa, koska pakkohan niitä on joidenkin ostaakin, eivät ne muuten niin suosittuja olisi. Itse en kehtaisi laittaa myyntiin. (En kyllä todellakaan ostakaan, se on varmaa)
 
"vieras"
onhan näitä dildoja huutiksessakin :D eihän tässä nyt sanota että sitä on oikeasti käytetty, mutta että se ei ole enää paketissa ja sitä o hivelletty ja "uudenveroinen" niin eipä tulis mieleenkään moista huutaa xD

http://www.huuto.net/kohteet/kiva-dildo-halvalla-/171270045
 
"vieraana"
no tälle nyt viimeksi repesin. meilläpä on sit lapsten lelukrääsälaatikossa hardcore dildoman! :D
http://www.huuto.net/kohteet/hardcore-dildo-man--halvalla-/174306766
 
"höh"
[QUOTE="vieras";23608989]ei nyt millään tavalla karmiva, mutta huutiksessa joku myy 2v lapsensa piirtämiä kortteja joita on itse vähän koristellut ja pyytää niistä 5e[/QUOTE]

Jaa oikeesti?
 
"vieras"
[QUOTE="höh";23609079]Jaa oikeesti?[/QUOTE]

jep. täällä oli joskus siihen linkki ja sitäkautta "tutustuin" tähän taideteokseen. jos se on vielä siellä eikä kukaan ole huutanut niin veikkaan että vois haulla löytyä "itse tehty kortti"
 
viiras
[QUOTE="vieras";23609108]jep. täällä oli joskus siihen linkki ja sitäkautta "tutustuin" tähän taideteokseen. jos se on vielä siellä eikä kukaan ole huutanut niin veikkaan että vois haulla löytyä "itse tehty kortti"[/QUOTE]
:D Öö Isabella 2:veen mummo voisi arvostaa kyseistä korttia, mutta en usko että kukaan muu :D
 
Huutiksessa joku myi meikkejä... Kajaaleja, huulipunia, luomivärejä... Ja sit siin luki vielä, että hänellä ei ole silmätulehdusta tai huuliherpestä. Että namskista vaan, kiitos mielikuvasta. Osaksi käytettyjä ne siis oli. Kajaalikin oli joku pieni nysä. Hyi tauti.
 
"outo"
Oudoin = se kun jollakin oli iso ilmoitus että myynnissä hyväkuntoisia isokokoisten naisten vaatteita kun aloin tutkimaan vaatteita oli ne kokoa 42-44
Itse käytän 48 joten hiukan huvitti kun kuitenkin jopa normi kaupoissa se 46 on siellä rekeissä kunnes mennään isojen puolelle
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23609137:
Huutiksessa joku myi meikkejä... Kajaaleja, huulipunia, luomivärejä... Ja sit siin luki vielä, että hänellä ei ole silmätulehdusta tai huuliherpestä. Että namskista vaan, kiitos mielikuvasta. Osaksi käytettyjä ne siis oli. Kajaalikin oli joku pieni nysä. Hyi tauti.
ja itse et käy koskaan kosmetologilla?
 
edxc
juurikin törmäsin huutiksessa kummia mielleyhtymiä aihuttavaan sanaan: liukkari sukat.

en tiiä kuulostaako kenestäkään muusta oudolta, mutta meillä käytetään liukuvoiteesta sanaa liukkari.

ei ehkä oudoin tai hulluin kirppiksellä/huutiksessa nähty juttu, mutta sopivasti tuli tämäkin ketju vastaan.
 
"liiu"
Tänään just näin kirpparilla fazerin parhaat karkkipussin josta oli luultavasti muutama otettu ja pussi oli suljettu kumilenkulla. Samassa pöydässä oli pakastepussissa ruskeita pieniä kertakäyttömukeja (vesiautomaatista pöllitty n. 10cm korkee kasa) 2e.
 
Toisen roska on toisen aarre
Mun kirppiskäynneistä huikein näky on ollut pakkaus, jossa on ollut tekovitun kuva päällä. Mietin vaan, että jos sen on joku ostanut ( ainakin on kadonnut kyseiseltä kirppikseltä) niin jo pelkkä pakkaus on ollut huomiota herättävä. :D
 

Yhteistyössä