Henkistä tai fyysistä väkivaltaa parisuhteessa kokeneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarvitsen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, tämä mies ei ole anelija, eikä ollut edellinenkään. Hän saa vain lisää vettä myllyyn ja lisää poweria syytöksiin, jos hiljenen. Sitten tulee kauheaa tekstiä, kuinka olen juuri se valehteleva lutka ja olen jakamassa persettäni. Hän ei koskaan pyydä mitään anteeksi, eikä lupaa mitään kaunista. Hän sanoo vain, että etkö tajua, että kunhan sä käyttäytyisit, niin kaikki olisi hyvin. Kyllähän minä anelen ja pyytelen anteeksi tekoja ja sanoja, joita en ollenkaan edes ymmärrä tehneeni. Minä joudun pyytelemään anteeksi, jos olen päivänkin hiljaa ja selittelemään, mitä olen tehnyt ja siitäkin jää sitten leima otsaani, kun silloinkin olin vain pettämässä, enkä ymmärtänyt lepytellä häntä, vaikka olin loukannut. Hän kertoo kyllä, kuinka meillä olisi voinut olla hyvin, mutta "mitäs särjit kaiken, mitäs poljit minut, mitäs teit normaaleista asiosita vaikeita (seksi)" jne. Mutta hän ei koskaan, ei koskaan lupaa muuttua. Pelkään hänen "jumalaista" vihaansa, jos vain katoan.

Huhhuh, mies on kyllä TOOOODELLA sairas. En osaa muuta sanoa kuin että lopeta anteeksipyytely tyhjästä, tuo kaikki on miehen tapa alistaa sinua ja saada valtaansa. Irrota itsesi siitä vallasta, ihan oikeasti.

Kuulostaa todella sairaalta mieheltä,vaikka nyt taidatkin pelätä miestä ja sitä,mitä voi tapahtua jos lähdet,niin pelasta itsesi ja lähde miehesi luota pois,hanki apua itsellesi.Lakkaa pyytämästä anteeksi tyhjästä.:hug:

hei,
olin itsekin tuossa samassa tilanteessa ja minut, pelkän olemattoman rätin ilman eloa, pois miehen luota sai lääkäri, ystävät ja rauhoittavat lääkkeet. Aina olen ollut vastaan tuon sorttisia lääkkeitä, mutta ne tosiaan turruttivat mun valtavan ahdistuksen ja pelon ja näin ollen pystyin muuton toteuttamaan. Itse en mitään kantanut tai pakannut vaan ystäväni. Kuten sanoin olin aivan loppu. Lääkkeiläl kuitenkin pääsin sen pahimman yli, kun en vaan yksinkertaisesti tuntenut yhtään mitään. Kiitän vielä tänäkin päivänä tuosta avusta. Toivon todella, että löydät itsestäsi sen rohkeuden, että saat pyörän pyörimään. lääkärin kautta vaikka. Voimia!