Mitä mieltä tästä? Mitä sinä tekisit tilanteessani? Miehen pettäminen, raskaus jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kuikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kuikka"

Vieras
En tiedä mistä aloittaisin...

Mies ja minä ei asuta yhdessä. Molemmilla omat asunnot. Olemme olleet yhdessä n. parisen vuotta. Mies jäi kiinni pettämisestä (ei fyysistä) ensimmäisen kerran viime vuoden lopulla. Hän oli ennen meidän tapaamistamme tavannut ulkomailla ollessaan naisen, jonka kanssa sitten lähetellyt s-posteja. Kiinni jäätyään hän lupasi ettei ole missään yhteydessä enää häneen. Noh kuinkas kävikään; annoin hänelle anteeksi. Vähän tämän jälkeen sain tietää olevani raskaana. Meni muutama kuukausi ja en luottanut miehen sanaan, niinpä laitoin tuolle naiselle itse s-postia ja hän kertoi minulle sitten että mies on edelleen lähettänyt hänelle viestiä.
Tässä naisen lähettämä s-posti, jossa myös näkyy mieheni hänelle laittama viesti;

Hi,

OK, please allow me to be blunt.

He has offered to come here again and again. For some reason, I haven't accepted him and haven't written to him so much, we have not seen for a long time.
He always said he dreams new life with me here and wanna be my husband.
He tried to send me an old important marriage ring, but I refused. Although, I thought we were engaged because he said so.
He said he wanna many babies between us, but I didn't want it before marriage, so I protected myself by taking pills.
He often said he doesn't like Finland, so he wanna leave there and live here with me forever.

This is his last email on 20 Feb. ;

Darling!

How are You?

Here´s been -30 degrees most coldest winter in finnish history..Baby i wanna come.
Will you take care of me will you take me at your place anymore?
I just wonder..I love You Nahochan,,,but have you found better love than me...i must been such disapointment.
But i could come now. i would like to come. miss You !
please be honest, i dont have anybody..i never had anybody but you.

yours
#####

I haven't had another boy but him. Even I didn't accept his offers, but I loved him and believed him purely.
It's so hard to explain my feeling.... but I know I got hurt deadly at your email.
I was going to write to him to come here when I receive your email.
He was an only man I trusted. I have no idea about his real feeling now.

Annoin hänelle kaiken jälleen kerran anteeksi tai ainakin nyt yritän. Aiemmin puhuimme yhteenmuutosta, mutta nyt olen kuitenkin etsinyt itselleni ja vauvalle omaa kotia. Miehellä on myös päihdeongelmaa (huumeita) joista hän yrittää päästä nyt irti ja tätä hän on käyttänyt myös syynä tuolle naiselle kirjoitteluun. "Olin niin sekasin etten edes muista lähettäneeni mitään" ym.
En luota mieheeni yhtään. Viime aikoina kun olen ollut siellä hän on vähän väliä ollut puhelin kädessä, tulee viestiä vähän väliä ja käy vessassa puhumassa puhelimeen. Epäilen että hänellä on taas joku juttu menossa. Eilen katsoin hänen puhelintaan ja hän oli tyhjentänyt lähetetyt ja saapuneet viestit. Nyt olen omalla asunnollani, eikä mies vastaa edes puhelimeen. Tuntuu että koko suhde alkaa kyllästyttämään ja olen niin täynnä tätä.

Siis noiden viestien jälkeen sä edelleen mietit mitä tekisit?
Vinkki; ajattele itseäsi ja tulevaa vauvaasi ja mitä te ansaitsette.
Tuo miehen toiminta on aivan selvää pässinlihaa; siinä ei ole mitään epäselvää.
Muistinmenetykseen on aika moni kiinnijäännyt vedonnut.

Minä mieluummin kasvattaisin lapseni yksin kuin yrittäisin elää huumeongelmaisen miehen kanssa, johon ei voi koskaan luottaa.

Voimia Sinulle! Toivon että löydät vielä rinnallesi miehen, joka on arvoisesi.

Voi jestas. Unohda se mies ja kyni se elatusmaksuin! Ei todellakaan ole luotettava eikä tuollaista voi laittaa minkään yhden erehdyksen piikkiin. Mitä nopeammin pääset eroon niin sen parempi.

Siis oikeesti, kyseessä ei ole todellakaan edes mikään hetken erehdys, vaikkapa kännissä suutelu, vaan ihan suunnitelmallinen, pitkäaikainen yhteydenpito, RAKKAUDEN VAKUUTTELU, yhteisen elämän suunnittelu ja lastenhankintatoiveet toisen naisen kanssa. Mieti pieni hetki kannattaako jatkaa suhdetta. Jos jatkat, häipyy hän kuitenkin toisen matkaan heti kun saa tilaisuuden.

[QUOTE="jepulis";23602991]siis miten niin ei ole fyysisesti pettanyt sua?? Tossahan selkeesti lukee etta nainen kayttany pillereita ehkaisyna.. Eli naineet ovat ja usein.[/QUOTE]

Ap puhui tuossa ensin aikaisemmasta kerrasta kun mies jäi kiinni, silloin ilmeisesti ei vielä ollut fyysistä.

Mulle olis sinun tilanteessasi nuo "pettämiset", vaan selkeä suunta sille, että miehen kanssa ei kannata olla kovin läheisissä tekemisissä, on tuo päihdeongelma. Jos tosiaankin on mahdollista että mies joskus on niin sekaisin, ettei muista lähettävänsä sähköposteja tai tekstiviestejä, niin missään nimessä hänen ei kuuluisi kuulua sinun eikä yhdenkään lapsenkaan elämään. En ikimaailmassa muuttaisi moisen tyypin kanssa yhteen ennen kuin hän on ammattilaisten johdolla hoitanut päihdeongelman ja ollut selviänä usemman vuoden ajan.

Mulle olis sinun tilanteessasi nuo "pettämiset", vaan selkeä suunta sille, että miehen kanssa ei kannata olla kovin läheisissä tekemisissä, on tuo päihdeongelma. Jos tosiaankin on mahdollista että mies joskus on niin sekaisin, ettei muista lähettävänsä sähköposteja tai tekstiviestejä, niin missään nimessä hänen ei kuuluisi kuulua sinun eikä yhdenkään lapsenkaan elämään. En ikimaailmassa muuttaisi moisen tyypin kanssa yhteen ennen kuin hän on ammattilaisten johdolla hoitanut päihdeongelman ja ollut selviänä usemman vuoden ajan.

Saa olla aika tyhmä jos uskoo että sellaisessa kunnossa, jossa ei muista tekemisiään, kirjoittaisi noin selvää tekstiä kuin nuo mailit ovat.

Ja uskollinen ihminen tuskin sekavassa tilassakaan menee selittämään toiselle rakkauttaan ja sitä miten haluaa toisen kanssa lapsia ja tulevaisuuden ym.ym.

[QUOTE="jep";23602995]Ap puhui tuossa ensin aikaisemmasta kerrasta kun mies jäi kiinni, silloin ilmeisesti ei vielä ollut fyysistä.[/QUOTE]

Eivät siis ole nähneet sinä aikana kun me olemme miehen kanssa olleet. Nainen on ulkomaalainen ja asuu kotimaassaan.

[QUOTE="jep";23603023]Saa olla aika tyhmä jos uskoo että sellaisessa kunnossa, jossa ei muista tekemisiään, kirjoittaisi noin selvää tekstiä kuin nuo mailit ovat.

Ja uskollinen ihminen tuskin sekavassa tilassakaan menee selittämään toiselle rakkauttaan ja sitä miten haluaa toisen kanssa lapsia ja tulevaisuuden ym.ym.[/QUOTE]

No mun entinen puolisoni oli päihteiden käyttäjä, siis huumeita käytti, ja saattoi kyllä puhua ja kirjoittaa hyvinkin viisaita päissäänkin, eli ei se aina sitäkään katso. Vaikutti ihan fiksulta puheissan yms kunnes yhtäkkkiä tinttasi turpaan tai teki jotain muuta hyvin outoa ja seuraavana päivänä ei muistanut mitään.. Mutta totta on, että mies ei varmaan puhu noista maileistakaan totta.

No mun entinen puolisoni oli päihteiden käyttäjä, siis huumeita käytti, ja saattoi kyllä puhua ja kirjoittaa hyvinkin viisaita päissäänkin, eli ei se aina sitäkään katso. Vaikutti ihan fiksulta puheissan yms kunnes yhtäkkkiä tinttasi turpaan tai teki jotain muuta hyvin outoa ja seuraavana päivänä ei muistanut mitään.. Mutta totta on, että mies ei varmaan puhu noista maileistakaan totta.

En nyt keksi mitään huumetta mikä veisi muistin, alkoholi ja lääkkeet sen tekee. Ja aika moni joka käyttää mitä tahansa päihdettä mikä pistää käyttäytymään esim. väkivaltaisesti, katuu tekoaan selvin päin ja väittää siksi ettei muka muista.

[QUOTE="jep";23603064]En nyt keksi mitään huumetta mikä veisi muistin, alkoholi ja lääkkeet sen tekee. Ja aika moni joka käyttää mitä tahansa päihdettä mikä pistää käyttäytymään esim. väkivaltaisesti, katuu tekoaan selvin päin ja väittää siksi ettei muka muista.[/QUOTE]

Niin totta tämäkin. Varmaan ap:n miehellä on sekakäyttöä, niin kuin tuntuu, että lähes kaikilla huumeiden käyttäjillä on, suurin osa huumeiden käyttäjistäkin käyttää suonensisäisesti ihan tavallisia lääkkeit, kuten vaikka sirdaludeja, niistä voi jo muisti mennäkin, varsinkin kun sekoitetaan muihin aineisiin. Mutta se on totta, että suojaudutaan tuon muistamattomuuden taakse kun pää selviää ja kaduttaa. Kaiken kaikkiaan, olen edelleen sitä mieltä, että suurin ongelma tässä ei ole pettäminen.

häivy,hän ei ole mies,vaan rotta,tai oikeastaan jotakin vielä pahempaa.

sitä paitsi mä oon joskus antanut anteeksi exälle joka petti(suuteli toista),lupaili kaikkea,halusi lapsen, ja kuinka ollakkaan raskaana ollessani hän jätti,tuli takaisin, petti, katosi mun elämästä, oli synnytyksessa mukana(vaikka vissiin sitten seurusteli jonkun kanssa) lähti ja jätti mut selviämään täysin yksin lapsen kanssa,joka ei muuten todellakaan ollut helppo vauva,en nukkunut melkein 2vuoteen kunnolla.

ja arvaa onko tuo ukko tässä 7vuoden aikana muuttunut mihinkään,ei. edelleenkin saa kuulla miten pyörittää naisia,ei huolehdi seuraavastakaan lapsestaan ollenkaan. eikä pidä mitään yhteyttä tähän meidän lapseen. ja voin sanoa että se on MEIDÄN ONNI!

ai niin ja nykyään minulla on kiltti ja uskollinen mies :)

joten mitä teet? et pidä mitään yhteyttä siihen mieheen! ja miten helvetissä sä oot raskaana jollekkin huumeveikolle? ei jeesus, ihan älytöntä!

Joo ei valitettavasti ole provo vaan ihan elämääni. Ja lapsia ei vain tehdä vaan niitä saadaan ja minä nyt näköjään satun sen saamaan tuollaiselle miehelle ja tuskin olen ensimmäinen ihminen joka on raskaana ilman kamalaa suunnitelmallisuutta asian suhteen, siltikin olen hyvin onnellinen tulevasta vauvasta.

Tällähetkellä olen saanut järjesteltyä itselleni ja vauvalle asunnon, johon todellakin muutamme kahdestaan. Mies tehköön mitä huvittaa. En kiellä häntä olemasta lapselle isä, mutta edellytän sitä että on sitten kunnon isä. Ei enää päihteitä. Koskaan. Tuskin koskaan tulen miehen kanssa yhteen muuttamaan ja perhettä leikkimään.

saman kokeneena voin sanoa, että juokse hyvä nainen ja lujaa. sinä pärjäät vauvan kanssa, älä anna miehen satuttaa sinua tuolla tavalla, sinä ja vauva ansaitsette parempaa. voimia <3

Yhteistyössä