Ihmiset joiden puhe/vastaustyyli on aina vittuilu/vittumainen

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tietääkö/tunteeko joku tyypin mitä tarkoitan? Sellainen tyyppi joka vastaa tylysti, on näsäviisas, herjaa muita, sanoo mitä sylki suuhun tuo...

Että voi ärsyttää sellainen. Luuleeko sellainen ihminen olevansa jotenkin "cool", vai mikä siinäkin on takana?

Uskon tietäväni.
Muutama kuvailemasi tyyppi on todennut että "mä kun nyt vaan satun olemaan suora puheissani" mutta mun mielestä kyse on kyllä muustakin ja pidän moukkamaisena käytöksenä tölväytellä mitä sattuu. Ystävällisyyttä voi mun mielestä opetella!

"vieras"
Tunnen. Vissiin kuvittelevat olevansa hauskoja. Välttelen järjestelmällisesti kaikenlaista kanssakäymistä kyseisen ihmistyypin kanssa. Mitä töissä (lähinnä asiakkaiden kanssa) on pakko olla tekemisissä, niin mahdollisimman asiallisesti ja lyhytsanaisesti sekä naama peruslukemilla esitän asiani ja asennoidun jo valmiiksi antamaan kaiken typerän länkytyksen mennä toisesta korvasta suoraan ulos. Yhtään mitään en kyllä vapaaehtoisesti tämmöisille ihmisille viitsi puhua.

Joo, anoppi. Teki taas mieli sanoa muutama epäystävällinen sana kun päästiin jälleen kerran arvostelemaan sitä miten paska äiti olen kun lapset ei saa elää pelkällä suklaalla ja kun lapset on aivan vääränlaisia ja kun anoppi haluaa heitä enemmän käymään ja hoitoon mutta kun pyydetään että haluaisitteko ottaa pariksi tunniksi tulee helvetin hapan 'en mä nyt kyllä kerkeä' -vastaus.. Vituttaa ihan rehellisesti koko ämmä ja vihaan sitä joka käyntikerta kerralta vain enemmän |O

Mutta siis on yleisesti just sellainen tyyppi joka ei pysty mihinkään, aiheesta riippumatta, vastaamaan ystävällisesti tai edes neutraalisti vaan aina on arvosteleva tai suoranaisen vittuileva sävy, lisäksi sanoo ihan mitä tahansa sylki suuhun tuo ja kuvittelee että kaikki arvostaa hänen erittäin rasistisia ja umpimielisiä kommenttejaan ja mielipiteitään. Minen pidä siitä tyypistä! :headwall:

"jeh"
Pahempi versio on vielä sellaiset, jotka osaavat puhua asiallisesti, mutta asiallista tyyliä käytetätän vaan ihmisille, joissa ei ole mtiään kadehtimista tai joilta voi toivoa saavansa jotain hyötyä. tai joille ei voi puhua, siis uskalla puhua röyhkeästi.

"vieras"
[QUOTE="hmm";23602579]minä olen sellainen. en luule olevani mitenkään "cool" mutta en vain yleensä pidä ihmisistä.[/QUOTE]

No mikset sitten sulkeudu johonkin koloon?

Vaikea uskoa ettei nämä ihmiset pidä muista ihmisistä, kun jaksavat esim. istua aina siellä kahvihuoneessa vittuilemassa tai kytätä muiden facebookkirjoituksia siinä toivossa että voivat kommentoida hyvin tylysti. Jos ei oikeasti välitä muiden seurasta, niin silloin hakeutuu omiin oloihin.

"pah"
mitä mediasta kuullut, on Timo Soini juri sellainen ihminen jonak kanssa en jaksa väitelä hän väittää vastaan vaikka tietäsi lopulta olevan väärässä ja aina vastaa muille hyvin negatiivisesti

[QUOTE="hmm";23602579]minä olen sellainen. en luule olevani mitenkään "cool" mutta en vain yleensä pidä ihmisistä.[/QUOTE]

Sitä ei sitten voi edes yrittää olla neutraali vai onko tarkoitus että muut pitävät sinusta yhtä vähän tai vähemmän kuin sinä heistä? En vain ymmärrä pointtia, tulee paska olo kaikille. Turhalta tuntuu..

"Pusse"
Meillä on töissä yksi sellainen ja tuntuu ettei sen läsnäollessa viitsi puhua mistään mitään. Kaikki muut on sen mielestä helvetin tyhmiä ja hitaita ja kaikkea muuta negatiivista mitä hän itse ei tietenkään ole.
Kaiken huippu oli kun luuli olevansa itse pomo ja sanoi meidän esimiehelle tämän kehottaessa tekemään jonkun tehtävän että "Vittu, ei kuulu mulle". Ei tykännyt pomo... Mutta eipä tämä ihminen ole mihinkään muuttunutkaan.

"hmm"
[QUOTE="vieras";23602624]No mikset sitten sulkeudu johonkin koloon?

Vaikea uskoa ettei nämä ihmiset pidä muista ihmisistä, kun jaksavat esim. istua aina siellä kahvihuoneessa vittuilemassa tai kytätä muiden facebookkirjoituksia siinä toivossa että voivat kommentoida hyvin tylysti. Jos ei oikeasti välitä muiden seurasta, niin silloin hakeutuu omiin oloihin.[/QUOTE]

yritän. valitettavasti se ei ole aina täysin mahdollista.

"hmm"
Sitä ei sitten voi edes yrittää olla neutraali vai onko tarkoitus että muut pitävät sinusta yhtä vähän tai vähemmän kuin sinä heistä? En vain ymmärrä pointtia, tulee paska olo kaikille. Turhalta tuntuu..
jos tunteeni olisivat neutraaleja, olisin neutraali. ehkä kumminkin tärkeimpänä pointtina on tuoda ilmi se, etten välitä hirveästi puhua juuri heidän kanssaan ja se täten vähenisi.

jokaisella
on oma tyylinsä ja en ymmärrä miksi pitää olla arvostelemassa. Mua ainakin vituttaa tälläiset turhat kysymykset ja tuo väite et olisi jotenkin cool jos ei vastaa niin kuin rouva haluaa.
Kaikkia ihmisiä ei ole luotu samanlaisiksi ja hyvä niin.

Jaa jaa
[QUOTE="hmm";23602795]jos tunteeni olisivat neutraaleja, olisin neutraali. ehkä kumminkin tärkeimpänä pointtina on tuoda ilmi se, etten välitä hirveästi puhua juuri heidän kanssaan ja se täten vähenisi.[/QUOTE]

Voisihan sitä heille sanoa, että ei ole niin seurallinen ja kiitos, älkää puhuko minulle :D

Joo, anoppi. Teki taas mieli sanoa muutama epäystävällinen sana kun päästiin jälleen kerran arvostelemaan sitä miten paska äiti olen kun lapset ei saa elää pelkällä suklaalla ja kun lapset on aivan vääränlaisia ja kun anoppi haluaa heitä enemmän käymään ja hoitoon mutta kun pyydetään että haluaisitteko ottaa pariksi tunniksi tulee helvetin hapan 'en mä nyt kyllä kerkeä' -vastaus.. Vituttaa ihan rehellisesti koko ämmä ja vihaan sitä joka käyntikerta kerralta vain enemmän |O

Mutta siis on yleisesti just sellainen tyyppi joka ei pysty mihinkään, aiheesta riippumatta, vastaamaan ystävällisesti tai edes neutraalisti vaan aina on arvosteleva tai suoranaisen vittuileva sävy, lisäksi sanoo ihan mitä tahansa sylki suuhun tuo ja kuvittelee että kaikki arvostaa hänen erittäin rasistisia ja umpimielisiä kommenttejaan ja mielipiteitään. Minen pidä siitä tyypistä! :headwall:
Komppaan tätä, omalla anopilla samantyylinen ongelma. Paras oli kuopuksen syntymän lähestyessä, hoitoapua kysyessä, otti kalenterin käteensä ja katsoi aikataulunsa sieltä... hoitoapua ei herunut. :whistle:

Jaa jaa
[QUOTE="hmm";23602842]miksi, kun tämä on luontevampaa? yhtälailla kai ne selän takana kälättävät, vastaan sitten muuten vain töykeästi tai töksäytän etten muuten halua puhua heille.[/QUOTE]

Onko sama juttu vaan työkavereiden suhteen vai myös muuten? Työpaikoilla voi oikeesti mennä hermot tiettyihin tyyppeihin, vaikkei varsinaisesti mitään henk.koht. riitoja olisikaan.

"hmm"
Onko sama juttu vaan työkavereiden suhteen vai myös muuten? Työpaikoilla voi oikeesti mennä hermot tiettyihin tyyppeihin, vaikkei varsinaisesti mitään henk.koht. riitoja olisikaan.
muutenkin, mutta olen tarkoituksella hakeutunut työpaikalle jossa ei käytännössä ole työkavereita. olen kyllä ollut samanlainen lapsesta saakka, päättelisin olevani epäsosiaalista ihmistyyppiä alalajilla alati pahantuulinen erakko.

Yhteistyössä