Kesäisiä kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kun ei viimekesänä Korkeasaareen keretty, niin varmasti yhtä ihana elämys oli tytölle Kupittaanpuiston elukat- siellä oli kans pupuagilitya, mut siitä en saanu kuvaa :D

Ja tietysti mun murun synttärit:heart:

011.JPG

Kesäinen auringonlasku, otettu matkalla töistä kotiin

005.JPG

Neiti juoksee paljain varpain yhä kuumalla asfaltilla, klo 21

025.JPG

Pestiin mattoja ja tyttö laski siinä sitten vesiliukumäkeä

172.JPG

Juhannuskokko

Viimeksi muokattu:
Olen elänyt elämäni pimennossa maaseudulla, joten joudun kysymään: Mikä kekkeri on kyseessä noissa ensimmäisissä kuvissa? Googlasin, mutta sain tulokseksi vain Helsinki Shooting Clubin, eikä se taida nyt olla tuon tapahtuman takana.

Näyttää jännältä.

[QUOTE="Vieras";23591716]Olen elänyt elämäni pimennossa maaseudulla, joten joudun kysymään: Mikä kekkeri on kyseessä noissa ensimmäisissä kuvissa? Googlasin, mutta sain tulokseksi vain Helsinki Shooting Clubin, eikä se taida nyt olla tuon tapahtuman takana.

Näyttää jännältä.[/QUOTE]

Samba.
Googlaile tällä: Carioca

[QUOTE="Vieras";23591716]Olen elänyt elämäni pimennossa maaseudulla, joten joudun kysymään: Mikä kekkeri on kyseessä noissa ensimmäisissä kuvissa? Googlasin, mutta sain tulokseksi vain Helsinki Shooting Clubin, eikä se taida nyt olla tuon tapahtuman takana.

Näyttää jännältä.[/QUOTE]

Helsingin Samba Carnevale on tapahtuma, joka vuosi Suomessa kilpaillaan kuten Riossa ja Kiinassa. Eli Suomen sambakoulut kisaavat Suomenmestaruudesta. Mukana myös vierailevia sambakouluja ympäri maailmaa.Samba.fi

Yhteistyössä