Kuvia vaatekaapeista ja vaatehuoneista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja summasummarum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, HV =)

Väreiksi mulle tulis mintunvihreetä ja muita pastellisävyjä. Huonekalut valkosia ja tummaa puuta. Yhdelle seinälle 2mxkattoon asti kultakehyksinen peili..
Mint+dressing+room.jpg

Jotain tän tapaista :xmas:

Vaikea löytää kuvia sun kuvailemasta tyylistä. Sun pitää siis toteuttaa ja kuvata se :)

Mint+dressing+room.jpg

Jotain tän tapaista :xmas:

Vaikea löytää kuvia sun kuvailemasta tyylistä. Sun pitää siis toteuttaa ja kuvata se :)

Toi meni todella lähelle, mut vähän liian vihree.

No voisitko tehdä jonkun käypän tarjouksen meidän asunnosta niin lupaan uuden löydettyä ja vaatehuoneen kuntoon pistettyä ottaa vaikka joka ikisestä vaatekappaleesta ja huonekalusta erikseen kuvat :saint:

Mitä tuollaisilla upeilla pukeutumishuoneilla tekee, kun suurin osa palstalaisista asuu huitsinnevadassa metsän keskellä ja vetää päällensä Anttilan jokasäänkengät 29.95e?

Kuinka monella täällä edes olisi upeita design-vaatteita ja Manolon kenkiä? Vai laitatteko sinne ne Anttilan kengät hyllylle?

Mitä tuollaisilla upeilla pukeutumishuoneilla tekee, kun suurin osa palstalaisista asuu huitsinnevadassa metsän keskellä ja vetää päällensä Anttilan jokasäänkengät 29.95e?

Kuinka monella täällä edes olisi upeita design-vaatteita ja Manolon kenkiä? Vai laitatteko sinne ne Anttilan kengät hyllylle?

No miksei sinne voisi ihan hyvin niitä Anttilan kenkiä laittaa?

Mä en tiennytkään, että kenkien pitää olla nimenomaan kalliita merkkikenkiä jotta ne kannattaa laittaa siten esille, että ne näkee helposti, joka siis helpottaa sitä asuvalintaa.

Ei vissiin tarkoitus kuitenkaan ole sitä huonetta muille esitellä. En mä naapureita vaatehuoneeseemme raijaa, joten en roudaisi heitä pukeutumishuoneeseenkaan.

Miksi ei? Itteähän varten tuommoinen huone olis. Vai meinaatko että sinne pitäs sitten kutsua jotain ihmisiä töllistelemään mun vaatteita ja kenkiä?

Joo, tottahan se on että supersuperluxuslaukkuja ja kenkiä ei löydy, eikä 2300e kolttujakaan sen koommin. Ehkä tällaselle suomessa asuvalle pikkuneidille riittää Michael Kors, Minna Parikka, Vagabond, Wolford jne.. Mutta määrällisesti noita vaatteita on niin paljon, että kepeesti tommonen menis täyteen. Oishan se pukeutumishuone myös tietty semmonen oma "naistila", johon miehellä ei ois asiaa :)

Yhteistyössä