Ä
ärh
Vieras
On se kiva kun oma lapsi saa tämän tästä ties mitä tauteja. Toki tarhassa niitä tarttuu ja siihen varauduttiin.
Mutta olipas kiva hakea lapsi kotiin ja kuulla siinä samalla että ryhmään oli tuotu muutama jo valmiiksi ripuloiva tapaus ja ylläri ei ole eka kerta näillä lapsilla kun sairaina hoidossa. (Eli näistä jo valmiiksi sairaista lähtöisin nyt tämäkin tauti???)
Nyt omalla crp yli 140 ja reilu viikko oltu kotosalla. Lääkäri varmisti ihan mukavan viruksen, ei mikään harviainen, mutta ei nyt ihan joka nurkan takanakaan jylläävä tapaus.
Ja turha lässyttää että pakko mennä töihin ja siksi lapset hoitoon. Toki munkin ois pitänyt olla töissä mutta eipä olla!
Mutta olipas kiva hakea lapsi kotiin ja kuulla siinä samalla että ryhmään oli tuotu muutama jo valmiiksi ripuloiva tapaus ja ylläri ei ole eka kerta näillä lapsilla kun sairaina hoidossa. (Eli näistä jo valmiiksi sairaista lähtöisin nyt tämäkin tauti???)
Nyt omalla crp yli 140 ja reilu viikko oltu kotosalla. Lääkäri varmisti ihan mukavan viruksen, ei mikään harviainen, mutta ei nyt ihan joka nurkan takanakaan jylläävä tapaus.
Ja turha lässyttää että pakko mennä töihin ja siksi lapset hoitoon. Toki munkin ois pitänyt olla töissä mutta eipä olla!