Miksi LAPSETTOMAT on täällä KAKSPUS palstalla??

  • Viestiketjun aloittaja annapee
  • Ensimmäinen viesti
annapee
Siis kaksplus, sehän on "vauvalehti" minkä ihmeen takia tänne on eksynyt joitain opiskelija tyttöjä joilla ei ole vauvan teko suunnitelmissakaan, ja käyvät täällä kommentoimassa ja neuvomassa jos jonkin moisia asioita???
Kun mulla ei ollut vielä lasta niin en tod. hengannu missään kaksplussalla :eek:
Siis ymmärrän jos olisi edes lapsi suunnitteilla tmv.
 
Varmaankin ehkäisymielessä todetakseen, että lapsia ei kannata hankkia: sen jälkeen jokaisen kodin seinien ulkopuolella otetun askelen on oltava kaksplussan mammaraadin hyväksyttävissä, eikä perheellisiä vieraitakaan voi enää kutsua ellei halua päätyä tänne päiviteltäväksi :D
 
Vierailija vainen
Siis kaksplus, sehän on "vauvalehti" minkä ihmeen takia tänne on eksynyt joitain opiskelija tyttöjä joilla ei ole vauvan teko suunnitelmissakaan, ja käyvät täällä kommentoimassa ja neuvomassa jos jonkin moisia asioita???
Kun mulla ei ollut vielä lasta niin en tod. hengannu missään kaksplussalla :eek:
Siis ymmärrän jos olisi edes lapsi suunnitteilla tmv.
Minun netti, nyt kaikki hiiteen MINUN NETISTÄ!!1 Niih!

Joskus vaan tuntuvat ne neuvot olevan kovasti tarpeeseen. Ei ole lapsia suunnitelmissa enkä neuvo lasten hoitoon tai kasvatukseen liittyvissä asioissa, koska en ole niistä niin kiinnostunut enkä käytännössä asioista mitään tiedäkään. Onhan nuo neuvot kelvanneet, mutta lieneekö johtunut siitä, etten ole niitä Lapsettoman ® kirjoittamiksi eritellyt.
 
pib
Mä taas en suoraan sanottuna tajua sitä, miksi tahattomasti lapsettomat käyvät piinaamassa itseään täällä. Sit jotkut heistä valittaa joka ketjussa, että ei noin saa sanoa/tehdä, kun mulle tulee paha mieli. Siis täähän on lapsiperheaiheisen lehden palsta, joten oletettavasti tälläkin mitäs nyt -alueella puhutaan silloin tällöin lapsista.
 
"PeppiLottaSikuriina"
Näistä tilityksistä tulee äärettömän hyvä mieli - siksi että itsellä on ehkäisyasiat kunnossa joten jääkaapissa on muutakin kuin valo ja kukkarossa muutakin kuin matti.
 
Te ootte niin hassua porukkaa, että oon jotenkin jumahtanut tiettyjen aihealueiden ketjuihin. Ja onhan tää aktiivinen paikka.

En mä ole työntymässäkään noihin vauvajuttuihin, kun ei ne mua mitenkään kosketa.
 
Kerro ap yhtä aktiivinen keskustelupalsta? Mielusti sellaisessa olisin lapsettoman käynyt. Mutta Demistä olin kasvanut jo yli ja Muro on liian miehinen, eipä jääny muuta vaihtoehtoa kuin Vauva ja Kaksplus, molemmissa kun keskustellaan paljon paljon muustakin kuin lapsista ja perhe-elämästä.
 
.......
Siksi, koska täällä on hyviä keskusteluita. No jos suoraan sanotaan, niin noi vauvakeskustelut ei juuri kiinnosta, mut täällä on paljon hyviä keskusteluita muista aiheista. Googlen kautta eksyin tänne monta kertaa ja sitä kautta törmäsin ekan kerran mielenkiintoisiin keskusteluihin.
Suomi24 on välillä sitä itteensä ja Demi liian lapsellinen yli parikymppiselle.

Ps: toinen hyvä keskustelupalsta on vauva.fi xD
 
Käyn täällä, koska on aktiivinen keskustelupalsta. Monet aiheet eivät myöskään koske pelkästään lapsia. Aloitin käymään Vauvan Aihe Vapaalla 19-vuotiaana ja palstailua on kohta takana 7 vuotta. Tällä palstalla olen ollut aktiivisemmin reilun vuoden ajan, AV huononi niin tulin sitten tänne.
 
siis nimenomaanhan minä, joka en aio lapsia hankkia, olen tullut tälle palstalle ovelasti kuin kiihkouskovainen käännyttämään teitä vauvakuumeilijoita oikealle polulle. vai eheyttämiseksikö sitä pitäisi kutsua.. :vampire:
 

Yhteistyössä