Miksi LAPSETTOMAT on täällä KAKSPUS palstalla??

  • Viestiketjun aloittaja annapee
  • Ensimmäinen viesti
"ninnu"
Tunnustan, olen jotain kautta tänne eksynyt lapseton ja olen koukuttunut tähän palstaan vaikka välillä tämä saa minut todella surulliselle ja alakuloiselle tuulelle. Lapsi ollut haaveissa ja yrityksen alla liian pitkään joten epätoivo ja kateus jo iskenyt useaan kertaan, tämä palsta on aika ajoin kuin suolaa haavoihin. Mutta onhan täällä myös haaveileville oma osastonsa ja kysy lapsettomuudesta palsta.
 
"vieras"
Mä eksyin tälle palstalle alunperin kun vauva-aihe kaihersi mieltä eli milloin lapsi ja miksi se pitäisi "tehdä". Huomasin, että täällä on paljon ikäistäni porukkaa ja jututkin melko alatyylisiä, joten jämähdin tänne, tää paikkahan sopii mulle paremmin kuin hyvin :D
 
vierailijaLapseton
Käyn naureskelemassa juurikin tämänlaisia aloituksia :D

Ja ihmettelemässä miten lastenhoidosta on tehty joidenkin äityleiden toimesta ihan rakettitiedettä...

Terkuin KAKSPUS
 
Siis kaksplus, sehän on "vauvalehti" minkä ihmeen takia tänne on eksynyt joitain opiskelija tyttöjä joilla ei ole vauvan teko suunnitelmissakaan, ja käyvät täällä kommentoimassa ja neuvomassa jos jonkin moisia asioita???
Kun mulla ei ollut vielä lasta niin en tod. hengannu missään kaksplussalla :eek:
Siis ymmärrän jos olisi edes lapsi suunnitteilla tmv.
 

Yhteistyössä