ITSEKUNNIOITUKSEN PUUTETTA ja TÖRKEÄÄ HYVÄKSIKÄYTTÖÄ!
En ole itsekään kuullut moisesta omissa piireissä vaikka useampia opiskelijoita tunnen eikä ole kovin montaa vuotta kun itsekin valmistuin... kamalaa.
On siinä oikeasti itsekunnioitus hyvin matala jos pitää lähteä itseään myymään. Seksi kuuluu minun mielestäni pääasiassa parisuhteeseen ja rakkauteen. (En kylläkään tarkoita, että pitäisi avioliittoon odottaa - en missään nimessä kannusta siihen, koska seksuaalisuus on osa ihmistä ja naimisiin mennessä olisi hyvä tietää kenen kanssa menee naimisiin
) En ole koskaan tuominnut ystäviäni yms. irtosuhteista, mutta minun juttuni se ei ole. Toki se on jokaisen oma asia.. Me oltiin 16-18v kun alkoi kaveripiirissä ihmiset lähtemään jätkien matkaan ja oli kamalaa kuunneltavaa kun kertoivat "ei me käytetty kortsua, kun se mies sano ettei tarvi.."... hohhoijaa! Ja siinä, että nappaa baarista mukaan jonkun on eroa verrattuna siihen, että ostetaan joku mukaan! Baarikaveri kuitenkin valitaan aika pitkälti viehätyksen vuoksi ja prostituutiossa viehätyksestä tuskin on puhettakaan (siis molemminpuolisesta)....
Voin kyllä kuvitella, että itselleni tulisi aika halpa olo jos moiseen lähtisin - joskaan koskaan en sitä tekisi. Sama vaikka siitä tulisikin tukku tuohta, mutta silti ja sitä suuremmalla syyllä! Vähintään rikollinen olo ja omatunto kolkuttaisi..
Eniten mua kyllä ällöttää ne varttuneet (muka-viisaat) aikamiehet, jotka moiselle tekee kysyntää kun eivät omia avioliittojaan viitsi hoitaa siihen pisteeseen, että saa kotoakin tai sitten eivät viitsi nähdä vaivaa sen vertaa naisten edessä, että ihan ilmaiseksikin saisi. Kaikki mulle nyt heti -kulttuurissa mielummin maksetaan rahaa kuin tehdään vaikutus ja ansaitaan huomio (naiset tekee sen pukeutumalla nätisti etc.). Voi kun voisi palata vuosikymmeniä ajassa taaksepäin jolloin kunnioitus oli päivän sana, niin itse- kuin toistenkin kunnioitus... Miltä se seksikin mahtaa maistua pidemmän päälle kun rahaa menee niin pirusti ja joku 16v keskenkasvuinen LAPSI hoitelee.. omasta mielestäni seksi on hyvää kun siinä on tunteet mukana eikä se ole mitään "kun pitää nyt päästä laukeamaan"-röpellystä. (Sitä varten on sitten omat kädet!) Ja kyllä kun 45v mies käy (rahalla tai ilman) 18v tyttöä panemassa siinä tulee pedofilia väkisinkin mieleen... kyllä nuo ikäluokat pelaa niin eri sarjoissa normi elämässä.
Eikä mikään opiskelijaikäinen tyttö vielä kunnolla tajua maailman menosta ja tulee helposti hyväksikäytetyksi ja huijatuksi.. Kyllähän sen ikäinen ajattelee "kyllä mä tiedän mitä mä teen", mutta ei se oikeasti tiedä! Kun muistelee itseään 16v ja vertaa sitä nykypäivään niin on siinä vissi ero teinin ja aikuisen tietämyksen ja ymmärryksen välillä...