eikö teitä raskaanaolevia hävetä?

• Viestiketjun aloittaja "sweet"
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
Hauska provo. Mutta yleensähän tosiaan parisuhteissa harrastetaan seksiä. Joten jos kulkee kaupungilla puolisonsa kanssa, kertoo töissä ja kavereille olevansa parisuhteessa sekä naapurit näkevät että ovesta sisään menee kahta eri aikuista ihmistä..niin kyllä, kaikki olettavat että sitä seksiä harrastetaan.

Itse ainakin toivon, että kaikilla olisi vilkas ja tyydyttävä seksielämä varsinkin pitkissä parisuhteissa! =) Mikäs sen parempaa ajanvietettä!

"Hohhoijaa"
No kyllähän sen nyt voi kuvitella miten hän on haarojaan oikein levitellyt ja alapäätään tarjonnut miehen pantavaksi, että tämä seksi on onnistunut. Oikein inhottaa kun tämmöisiä joutuu miettimään kun toiset sitä julistavat alusta asti kaikkialle. Miltähän se tuntuu naisen äidistäkin ja miehen vanhemmista myös saada lapset kiinni tällaisista asioista ja miettiä kuinka se poikakin on nähnyt varmaan oikein sinne naisen haaroihin kun siinä on naisen täytynyt levitellä tätä pyhintään.
Mitenhän sinä mahdat olla saanut alkusi??? Varmaan ihan eri tavalla.

"vieras"
[QUOTE="sweet";23570576]suihinottajan tunnistaa siitä että suu on jatkuvasti raollaan ja käyttää huulirasvaa. olen ihan normaali aikuinen nainen, en mitenkään ahdasmielinen.[/QUOTE]

Kaikista ilkeintä on ajatella homojen hommia. Kun näkee tällaisen parin, ajatella että toinen on kontillaan pylly paljaana ja toinen.. tekee minkä tekee... En voi edes sitä tähän kirjoittaa. Heteropareistahan sitä ei voi tietää, mutta homoja ja lesboja ajatellessa joutuu väkisin ajatella kaikkea vielä inhottavampaa kuin heteroseksi.

"vieras"
[QUOTE="Hohhoijaa";23570637]Mitenhän sinä mahdat olla saanut alkusi??? Varmaan ihan eri tavalla.[/QUOTE]

No siitä nyt on sentään niin kauan! Eikä voi itse muistaa sitä ajankohtaa kun ei mielikuvitus sinne kives-aikaan yllä onneksi.

[QUOTE="sweet";23570602]en mä ajattele äidin seksiä eikä se sitä mulle esittele.[/QUOTE]

Ai, kuinka ajattelit saaneen alkusi.

Mutta ihan vakavasti, jos seksiin, raskauteen on tälläinen suhtautuminen harkitsisin avun hakemista.

"vieras"
Enempi mua hävettää, että on vaan 2 lasta, kun niillä on 5 vuotta ikäeroa. Ihmiset luulevat varmaan, että ei olla harrastettu seksiä tässä välissä ollenkaan, kun niin monta vuotta meni hankkia toinen. Sukulaiset luulivat/luulevat, että eka lapsi tuli vahingossa, vaikka ihan tarkotuksella on molemmat lapset tehty. Ehkäisykin kun on keksitty. Ei ne sitä vissiin ymmärrä.

yök
[QUOTE="sweet";23570144]on se kumma että pitää leveillä ja julistaa että saa seksiä ihan kun se ois joku saavutus. kyllä kaikki munaa osaa hautoa.[/QUOTE]

Mikä minusta on luonnotonta, on tuo ap:n kielenkäyttö. Piilotteletko raskausmahaa ja samalla sanot suoraan kovalla äänellä että "munaa on haudottu ja k****n päällä istuttu jne"

"heh"
[QUOTE="vieras";23570775]Enempi mua hävettää, että on vaan 2 lasta, kun niillä on 5 vuotta ikäeroa. Ihmiset luulevat varmaan, että ei olla harrastettu seksiä tässä välissä ollenkaan, kun niin monta vuotta meni hankkia toinen. Sukulaiset luulivat/luulevat, että eka lapsi tuli vahingossa, vaikka ihan tarkotuksella on molemmat lapset tehty. Ehkäisykin kun on keksitty. Ei ne sitä vissiin ymmärrä.[/QUOTE]

No ei kai kukaan noin ajattele..ellei sitten olla todella uskovaisia. Ja jos ajattelee, niin anna ajatella. Mitä väliä ;)

"vieras"
Ajatelkaahan miten kauheaa on kun lasten opettajatkin kehtaavat olla maha pömpöllään koulussa. Äklöttävää ajatella, että miten sitä kikulia on sinne opettaja-ihmisen pimppalooraan työnnetty ja lapset joutuu tämän todellisuuden joka päivä kohtaamaan.

[QUOTE="vieras";23570874]Ajatelkaahan miten kauheaa on kun lasten opettajatkin kehtaavat olla maha pömpöllään koulussa. Äklöttävää ajatella, että miten sitä kikulia on sinne opettaja-ihmisen pimppalooraan työnnetty ja lapset joutuu tämän todellisuuden joka päivä kohtaamaan.[/QUOTE]

Ja ajattele niitä kaikkialla kuhisevia lapsia siellä koulussa! Jokainen niistä on saanut alkunsa panemalla ja ihmiset kehtaavat nämä mällituotoksensa laittaa julkisesti näytille.

äippäliinix2
Sweet: Uskovaisen miehen vaimona nautin seksistä aviomieheni kanssa johon raamattukin meidät on kehoittanut, kahden lapsen äitinä, kolmas on haaveissa. Meille avioliittoon kuuluu seksi, raskaus ja lapsi on suurin siunaus ja ja koska en ole neitsyt maria, seksiä harrastetaan MYÖS lisääntymismielssä. Luin mielipiiteesi ja sinulla on oikeus siihen,niinkuin myös minulla omaani; tapasi suhtautua raskaanaoleviin kertoo jonkunlaisesta vääristymästä ajattelutavassasi, onko sinulla traumoja tai jotain mikä voisi selittää miksi ajattelet likaista seksiä kun näet raskaanaolevan naisen? Varmasti suurin osa ihmisistä ajattelee mahassa kasvavaa lasta lämmöllä, kahden ihmisen välistä rakkautta tai ihan vaan kadehtii sitä äitiä että hän saa antaa elämän ihanalle pienelle ihmisenalulle.

Miettikääpäs sitä että käytännössä jokainen vastaantuleva nainen on joskus saanut kikulia :D ja mies on saanut pesää... Ai, kamala.. Mitenkähän sitä nyt voi kävellä kadulla tuon ajatuksen kanssa : / :saint:

"Yhden lapsen äiti"
[QUOTE="vieras";23570775]Enempi mua hävettää, että on vaan 2 lasta, kun niillä on 5 vuotta ikäeroa. Ihmiset luulevat varmaan, että ei olla harrastettu seksiä tässä välissä ollenkaan, kun niin monta vuotta meni hankkia toinen. Sukulaiset luulivat/luulevat, että eka lapsi tuli vahingossa, vaikka ihan tarkotuksella on molemmat lapset tehty. Ehkäisykin kun on keksitty. Ei ne sitä vissiin ymmärrä.[/QUOTE]

No jos joku haluaa luulla, että mä olen harrastanut eläissäni vain kerran niin siinähän sitten luulee.

Yhteistyössä