Endlösung der Hundenfrage

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raimo

Vieras
Koiratouhuun on saatava joku ROTI. Haitat ovat mielettömät:

1. Ekologinen jalanjälki suurempi kuin city-maasturilla. Tästä tutkimustietoa.
2. Vapaana juoksevat koirat uhka ihmisille, aiheuttavat vammoja ja luovat pelkoa
3. Ulkomailta tuotujen koirien kakka uhkaa myrkyttää marjat SUomen metsistä. Tuho on lopullinen jos se pääsee tapahtumaan.
4. Koirankakkakysymys

Jumalauta. Herätkää ihmiset. Koiran pitäminen on itsekästä.

Kirjoitan tämän tänne siksi, että tiedän, että monilla lapsiperheillä on koiria. Ja monet äidir luulevat olevat hyviä ihmisiä, mutta lapsineen ja koirineen ovat edesauttamassa maailman tuhoutumista.

Juu lapsen kanssa voi elää ekologisesti. Mutta koiraihmisten perheissä ei yleensä eletä.

Eiköhän maailmassa ole suurempaakin vääryyttä kuin koiranomistaminen. Pienen Suomen panostaminen ekologisuuteen on yksi kärpäsenkakka valtameressä. Suuntaa sen sijaan katseesi vaikka Kiinaan tai Intiaan. Siinä sinulle maailmanparannustyötä kerrakseen.

Eiköhän maailmassa ole suurempaakin vääryyttä kuin koiranomistaminen. Pienen Suomen panostaminen ekologisuuteen on yksi kärpäsenkakka valtameressä. Suuntaa sen sijaan katseesi vaikka Kiinaan tai Intiaan. Siinä sinulle maailmanparannustyötä kerrakseen.

Täysin väärä asenne. Suomen on tehtävä oma työ. Kiinassa itseasiassa ollaan heräämässä ja siellä rakennetaan valtavaa, suorastaan käsittämätöntä tuulivoimapuistoa. Koirien kanssa kiinalaiset ovat aina osanneetkin toimia. Siellä ei kukaan ota semmosta lemmikiksi, pikemminkin ruokapöytään.

Jokaisen on toimittava omassa elinympäristössään. Ja siksi meidän on toimittava Suomessa. Tuo ajattelu, että mun toiminta on yksi kärpäsenkakka.... miljardista kärpäsenkakasta tulee iso kasa.

Voitaishan Kiinakin jakaa sataan osaan ja niissä kaikissa voitais todeta, ettei viitti tehä mitään kun se on vaan yksi "kärpäsenkakka"

Tässä koiraperheessä eletään aikalailla ekologisesti, koira on lisäksi metsästyskoira, ei pelkkä seurapiirififi.

Pjaskat kompostoidaan biojätteen ohella ja käytetään puutarhassa ja keittiöpuutarhassa maanparannusaineena.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23570929:
Tässä koiraperheessä eletään aikalailla ekologisesti, koira on lisäksi metsästyskoira, ei pelkkä seurapiirififi.

Pjaskat kompostoidaan biojätteen ohella ja käytetään puutarhassa ja keittiöpuutarhassa maanparannusaineena.

Hienoa. Muutenkin jos koiria olis vaan sun kaltasilla, ei olis mitään ongelmaa. Kyllähän ekosysteemiin mahtuu paljon koiria. Mutta nyt niitä on 600 000 ja niistä iso osa "väärissä käsissä" ja vääränlaisessa ympäristössä.

Aika paskaa juttua kyl. Kiinalaiset vois tappaa kaikki koiransyöjät, sairasta sakkia. Ja mun mies sano, että toi sun otsikko on jotain tosi pahaa, että mieti hei vähä mitä kirjotat palstoille. JA raimo on ehkä tyhmin nimi evö.

Mä tienaan isot rahat myymällä koiranpentuja, joten suu suppuun!!

Mun yhteiskunnassa tolle touhulle pistettäis loppu. Ja jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Tätä pahempi juttu on silti se koirien roudaus jostain Espanjasta tms. Vittu että pistää oikein vihaksi se.

KAnnattaa ettiä toista leipäpuuta pikkuhiljaa. Kun mä nousen valtaan, pentutehtaat lopetataan. Ja mun valtaannousuun ei mee montaa vuotta, vaikka se just nyt tuntuu uskomattomalta. Kun muutostahti kiihtyy, tarvitaan johtoon MUUTTAJAA

Yhteistyössä