eikö teitä raskaanaolevia hävetä?

• Viestiketjun aloittaja "sweet"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23570288]myönnä pois, sinäkin ajattelet näin. Tämä on tällainen häpeilty asia, jota kaikki on pitänyt sisällään ja nyt voi rohkeasti kertoa, että kyllä: hävetti niin maan perkeleesti olla raskaana ja se mielikuva toisista häpeäpilkuista ei ole kiva![/QUOTE]
ei mua kyllä hävettänyt olla raskaana,anteeks jos pilasin sun päiväs tällä tiedolla =) eikä mulla oo tapana miettiä toisten seksielämää muutenkaan,oli ne raskaana tai ei :D

[QUOTE="sweet";23570301]en mä ainakaan äidilleni alkais julistaan että missä asennoissa yhdytään ja millon. muut ilmeisesti selittää vaikka mummolleen spermansaantejaan.[/QUOTE]

aijaa? en mä oo kuullutkaan et kukaan kertois että näin meidän tyttö/poika sai alkunsa :D

[QUOTE="sweet";23570301]en mä ainakaan äidilleni alkais julistaan että missä asennoissa yhdytään ja millon. muut ilmeisesti selittää vaikka mummolleen spermansaantejaan.[/QUOTE]

Ai ...sen asennonkin saa selville raskausmahasta ... aikakin on mielestäni vähän niikuin suuntaa antava, ...näetkö kellonajankin? ...kerro ihmeessä lisää.

Eiköhän suurimmalle osalle ihmisistä se seksi ole niin luonnollinen ja itsestäänselvyys, että sellainen toiminta kuuluu elämään, että se raskausmahan näkyminen ei pitäisi mitään kummempia seksuaalisia ajatuksia herättää.

Asiahan on tietysti eri, jos sattuu olemaan erittäin ahdasmielinen tai perverssi.

hyih
Ai ...sen asennonkin saa selville raskausmahasta ... aikakin on mielestäni vähän niikuin suuntaa antava, ...näetkö kellonajankin? ...kerro ihmeessä lisää.
No kyllähän sen nyt voi kuvitella miten hän on haarojaan oikein levitellyt ja alapäätään tarjonnut miehen pantavaksi, että tämä seksi on onnistunut. Oikein inhottaa kun tämmöisiä joutuu miettimään kun toiset sitä julistavat alusta asti kaikkialle. Miltähän se tuntuu naisen äidistäkin ja miehen vanhemmista myös saada lapset kiinni tällaisista asioista ja miettiä kuinka se poikakin on nähnyt varmaan oikein sinne naisen haaroihin kun siinä on naisen täytynyt levitellä tätä pyhintään.

jadal
voi herttinen! Ja sitten on vielä niitä joilla on useempi laps. Että kehtaa monta kertaa perätysten olla julkisesti maha pystyssä.

Pitäis varmaan nyt sit itsekin alkaa häpeemään.

JONSERED Karhunkantaja
Minusta on nolompaa, jos ei ole raskaana. Ties mitä mielikuvituksellisia ja perverssejä akteja on tullutkaan harjoitettua, eikä edes ole onnistunut tulla raskaaksi ja saada oikeutusta teoilleen... Huh-huh. :saint:

Ja kaikki joutuvat miettimään nähdessään, onko harrastanut seksiä ja jos, niin kenen kanssa, kuinka usein, missä asennossa jne... Kaikki päivät menevät pohtiessa.

"sweet"
No kyllähän sen nyt voi kuvitella miten hän on haarojaan oikein levitellyt ja alapäätään tarjonnut miehen pantavaksi, että tämä seksi on onnistunut. Oikein inhottaa kun tämmöisiä joutuu miettimään kun toiset sitä julistavat alusta asti kaikkialle. Miltähän se tuntuu naisen äidistäkin ja miehen vanhemmista myös saada lapset kiinni tällaisista asioista ja miettiä kuinka se poikakin on nähnyt varmaan oikein sinne naisen haaroihin kun siinä on naisen täytynyt levitellä tätä pyhintään.
kiitos kiva että joku sentään tajusi pointin. en ole romani.

"sweet"
Minusta on nolompaa, jos ei ole raskaana. Ties mitä mielikuvituksellisia ja perverssejä akteja on tullutkaan harjoitettua, eikä edes ole onnistunut tulla raskaaksi ja saada oikeutusta teoilleen... Huh-huh. :saint:

Ja kaikki joutuvat miettimään nähdessään, onko harrastanut seksiä ja jos, niin kenen kanssa, kuinka usein, missä asennossa jne... Kaikki päivät menevät pohtiessa.
ei kaikki ei-raskaanaolijat harrasta yhdyntöjä.

-
ei mua hävetä. Mä kerron kaikille vatsa pystyssä kulkiessani et "hei, näätkö et mä oon sentään saanu melaa mekkoon, sä et oo. Näätkö miten mä oon levittänyt jalkani oikein haralleen 8 kuukautta sitten"

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="sweet";23570481]ei kaikki ei-raskaanaolijat harrasta yhdyntöjä.[/QUOTE]

Mutta mistä sen voi tietää? :confused:

Kyllähän tietenkin ensimmäinen ajatus, kun jonkun ihmisen näkee, on "mahtaako tuo harrastaa seksiä? Ja miten,kuinka usein, kenen kanssa ja mitä perversioita?"

Ainakin sellaisen ihmisen ensimmäinen ajatus, joka tällaisen avauksen tekee. :D

"joo"
[QUOTE="sweet";23570060]mun mielestä ällöä, ei sitä seksiä tarvis kaikille julistaa.[/QUOTE]

Sähän olet elävä todiste seksistä - ja vielä kaiken lisäksi isä-äiti seksistä, yäk!

Miten pystyt päivittäin elämään sen kanssa? Joka kerta kun katsot peiliin niin tulee muistutus että isä ja äiti on joskus hässinyt, äitis on ottanut mällit sisälleen...ja ajattele miten niistä osa on sit valunu pitkin reisiä lakanoille. YÄK. Miten sä pystyt elämään itsesi kanssa?

Yhteistyössä