Vaalejen.. et taida säkään olla hyvin koulutettuMä taas oon kelannu, että täällä ei ole hyvin koulutettuja miehiä. Sellanen vaikutelma tullu, etenkin nyt vaalejen alla.
Mut eikö koirian miesten ja lasten kouluttamisessa ole paljon yhteistä?Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23544285:Suunnilleen sama asia kuin hyvin koulutettu koira? Ainakin tällä palstalla.
*nylkyttää jalkaa, murisee ja kieltäytyy antamasta tassua* Ärrrr..
Näähän on mielipideasioita, mutta mun mielessäni opisto-, lukio- ja amistason koulutus on matala koulutus, amk on keskitason koulutus ja yliopisto- ja korkeakoulutason koulutus on sitten hyvä tai korkea koulutus. Tietenkin sitten on vielä ne, jotka ovat lopettaneet peruskoulun jälkeen, mutta niitä voikin sanoa kouluttamattomiksi.mikä on hyvinkoulutettu, tarkoittaako se vain yliopisto tai korkeakoulutasoa? vai kelpaako tälläinen amk-tradenomi vai olenko ihan amis vaan? Miten nää menee kenenkin mielestä
Kirjoittaisit nyt edes oikein, se riittää. Haettiinko tällä, että jos äänestää Persuja ei voi olla sivistynyt tai koulutettu mies? Itse annan ääneni perussuomalaisille ja on mulla myös korkeakoulututkinto, joka hankittu Saksassa.Tai sitten en kirjota kirjakieltä tällasessa mestassa.
Tai sitten se johtuu siitä ettei AMK:ssa voi suorittaa korkeakoulututkintoa.Paljon koulutettuja ihmisiä, mutta ei osata ammattikorkeakoulua laittaa koskaan oikein.