Mitä tehdä jos kunnalliselta lääkäriltä ei saa apua ja yksityiselle ei varaa mennä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kärsit nahoissasi. Rahalle löytyy Suomessa parempaakin käyttöä, kuten muiden EU-maiden tukemiseen ja mamujen hyysäämiseen, kuin suomalaisten terveydestä huolehtimiseen.

[QUOTE="maalainen";23536121]Olen kai tosi tyhmä, mutta mitä tarkoittaa omalääkäri?[/QUOTE]

Lääkärit on jakaneet potilaat (yleensä alueittain) eli pyritään siihen ettei lääkäri vaihdu joka kerta vaan sama lääkäri hoitaa potilasta.

[QUOTE="maalainen";23536121]Olen kai tosi tyhmä, mutta mitä tarkoittaa omalääkäri?[/QUOTE]

Omalääkäri tarkoittaa sitä, et kun et saa terkkarista aikaa lääkärille, joudut itse toimimaan omana lääkärinäsi eli omalääkärinä.;)

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;23536204:
Puolen tunnin käynti yksityisellä erikoislääkärillä maksoi vain 60€,kyllä sen verran olen terveyden rippeistäni maksamaan.

Täällä hinnat on yli satasen ja kotihoidontuesta ei sellaisia mielellään maksa, kun kerran kunnallisella puolella pitäisi hoidon myös toimia. Mutta ei näköjään. Ja ei nyt kyse kumminkaan ole nenän vuotamisesta. Ehkä sitten kärvistelen ja yritän valitta..

Täällä hinnat on yli satasen ja kotihoidontuesta ei sellaisia mielellään maksa, kun kerran kunnallisella puolella pitäisi hoidon myös toimia. Mutta ei näköjään. Ja ei nyt kyse kumminkaan ole nenän vuotamisesta. Ehkä sitten kärvistelen ja yritän valitta..

No tuokin summa olisi ollut isompi,mutta Kelalta saa suorakorvauksen. Itse kävin lääkäritalolla. Eipä mullakaan nenän vuotamisesta kyse ollut vaan reumaattisista kivuista...

*muoks. * Niin ja summa muuten olikin 52.10€

Yhteistyössä