Mitä voi tehdä, kun terveyskeskuksesta ei saa hoitoa?

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Syönyt antibioottikuurin, selvyyttä ei saa onko parantunut, oma olo sanoo että ei. Terveyskeskuslääkäri ei ota kuuleviin korviinsakaan oireita jotka eivät ole hävinneet, toiselle lääkärille et saa aikaa. Mitä hittoa voi tehdä?

Syönyt antibioottikuurin, selvyyttä ei saa onko parantunut, oma olo sanoo että ei. Terveyskeskuslääkäri ei ota kuuleviin korviinsakaan oireita jotka eivät ole hävinneet, toiselle lääkärille et saa aikaa. Mitä hittoa voi tehdä?

Voi äänestää vastuullisia puolueita kuten tähänkin asti, ja kavahtaa ajatustakin persun äänestämisestä kun ne ovat niin helvetin rumiakin ja tyhmiä sekä rasisteja.

Toki voi mennä yksityiselle, siitä Katainen ja Stubb tykkäisivät jos niin teet.

[QUOTE="Vieras";27344137]No pyydä päästä toiselle lääkärille tai sitte soitat ylilääkärille. Tai mnet yksityiselle[/QUOTE]

Minä en ole tämä potilas. Ja kuten jo aloitusviestissä sanoin, toiselle lääkärille ei saa aikaa. Ylilääkärille jätetty soittopyyntö, soittaa joskus tai jouluna, jos sittenkään. Yksityiseen ei varaa.

Mulla aikoinaan oli kovat kivut joihin ei herunut oikein ymmärrystä, menin sitten siitä päivystykseen ja eräs ihana( muuten ulkomaalaistaustainen ) lääkäri ottikin asiani VAKAVASTI, sain lisätutkimuksiin lähetteen ja siitä alkoi paraneminen, tsemppiä..

Anna sen toisen itse hoitaa asiansa. Asiat kummasti muuttuu kun niistä kavereille ja muille tutuille läyhää...

Sairas voi sitten mennä taas uudestaan sinne lääkäriin itkemään. Kyllä se siitä selviää. Jos antibiootti on syöty eikä ole auttanut niin todennäköisimmin kyseessä ollut virus, joka paranee itsestään kun on aikansa muhinut, eikä mikään antibiootinpuutostauti alun perinkään.

No miksei toiselle lääkärille pääse? Jos on omalääkärijärjestelmä niin ainahan voi pyytää omalääkärin vaihtoa. Kunnan sisällä voi myös siirtyä käyttämään toista terveyskeskusta jos sellainen on. Tai sitte voi vaan mennä sille yhdlle lääkärille ja vaatia lisätutkimuksia

[QUOTE="hmh";27344191]Anna sen toisen itse hoitaa asiansa. Asiat kummasti muuttuu kun niistä kavereille ja muille tutuille läyhää...

Sairas voi sitten mennä taas uudestaan sinne lääkäriin itkemään. Kyllä se siitä selviää. Jos antibiootti on syöty eikä ole auttanut niin todennäköisimmin kyseessä ollut virus, joka paranee itsestään kun on aikansa muhinut, eikä mikään antibiootinpuutostauti alun perinkään.[/QUOTE]

Onpa epäystävällistä tekstiä, kun aloittaja yrittää auttaa ystäväänsä. Minä etsisin käsiini vaikka kunnan tai kaupungin ylimmän terveysasioista vastaavan viskaalin ja soittaisin hänelle.

Mulla aikoinaan oli kovat kivut joihin ei herunut oikein ymmärrystä, menin sitten siitä päivystykseen ja eräs ihana( muuten ulkomaalaistaustainen ) lääkäri ottikin asiani VAKAVASTI, sain lisätutkimuksiin lähetteen ja siitä alkoi paraneminen, tsemppiä..

No niin, eli kaverisi etsii jostain käsiinsä ihanan mamulääkärin. Tai lankkaa naamansa ja hukkaa henkkarinsa, ja menee paperittomien klinikalle hoidattamaan itsensä kuntoon ilman jonotusta ja ilmaiseksi.

SPR palkitsi paperittomien klinikan ja sitä pyörittävät vapaaehtoiset – Suomenkuvalehti.fi

"Erityisesti hammashoidon puute koettelee paperittomia.

”Jokainen voi itse miettiä, minkälaista on kärsiä viikkoja tai kuukausia kovasta hammassärystä. Ja tässä mekään emme heitä pysty auttamaan.”

Ikäänkuin suomalaiset eivät TIETÄISI, mitä on joutua jonottamaan hammaslääkärille särkevä hammas suussaan! Voi saatana tätä vastuullisuuden määrää!

[QUOTE="hmh";27344191]Anna sen toisen itse hoitaa asiansa. Asiat kummasti muuttuu kun niistä kavereille ja muille tutuille läyhää...

Sairas voi sitten mennä taas uudestaan sinne lääkäriin itkemään. Kyllä se siitä selviää. Jos antibiootti on syöty eikä ole auttanut niin todennäköisimmin kyseessä ollut virus, joka paranee itsestään kun on aikansa muhinut, eikä mikään antibiootinpuutostauti alun perinkään.[/QUOTE]

Kyseessä ei ole virus, vaan borrelia bakteeri. Terveyskeskuksesta eivät suostu antamaan aikaa toiselle lääkärille.

Yhteistyössä