Käykö teillä siivooja?

• Viestiketjun aloittaja Rva rouva
  • Ensimmäinen viesti
Ei käy. Jaksan ja viitsin (ainakin toistaiseksi) hoitaa kotityöt ihan itse :)

En laske että se siivoamiseen kuluva aika ois muusta pois. Pyykkejä laitetaan usein lasten kanssa yhdessä, eikähän kukaan edes laittais niitä niinku niiden kuuluu olla! :D Tiskari pesee astiat ja sen täyttöön/tyhjentämiseen menee ehkä 5min. Imuroinnista pidän. Luutuamistakaan en inhoa :)

"pallo"
Ei meillä kyllä siivooja sen vuoksi käy, että olisin laiska. Meillä iso asunto (200m2) ja molemmat ollaan päivät töissä. Mielummin olen viikonloput lasten kanssa kun siivoan. Haluan myös että on aina siistiä.

quu
[QUOTE="pallo";23533188]Ei meillä kyllä siivooja sen vuoksi käy, että olisin laiska. Meillä iso asunto (200m2) ja molemmat ollaan päivät töissä. Mielummin olen viikonloput lasten kanssa kun siivoan. Haluan myös että on aina siistiä.[/QUOTE]

No sen ymmärrän jos on iso asunto.

"Rouva"
Joo ja se on ihanaa! Ostan perheelle vapaa-aikaa sillä, että siivoja käyt joka toinen viikko ja tekee perusteellisen siivouksen. Itse siivotaan pintapuolisemmin joka toinen viikko. Tulee maksaan n.130 euroa/kerta ja siitä saa 60 % kotitalousvähennystä. En pidä kalliina.

[QUOTE="Rouva";23533241]Joo ja se on ihanaa! Ostan perheelle vapaa-aikaa sillä, että siivoja käyt joka toinen viikko ja tekee perusteellisen siivouksen. Itse siivotaan pintapuolisemmin joka toinen viikko. Tulee maksaan n.130 euroa/kerta ja siitä saa 60 % kotitalousvähennystä. En pidä kalliina.[/QUOTE]

minkä kokoinen koti ja mitä tuohon hintaan saa?

Yhteistyössä