Asiallinen kysymys miehille

• Viestiketjun aloittaja ymmärtääköhän kukaan
  • Ensimmäinen viesti
ymmärtääköhän kukaan
Tykkääkö miehet kiimaisista naisista?
Vai pitääkö olla hiljainen ja pitää matalaa profiilia.
Jos osoittaa kiimansa, yleiselläkin paikalla, vain sinuun, niin onko se pahasta?
Koskettelee, hyväilee, kertoo mitä haluaa tehdä sinulle, niin ettei mikään jää epäselväksi.

Eli en tarkoita sellasta kiimaa, että ilmaisee himonsa jokaista potentiaalista miestä kohtaan.

a-p
Mietin tätä, koska naiset ovat arvostelleet minua juuri tämän takia. Olen kuulemma "huoramainen".

Kukaan mies ei ole kylläkään koskaan "valittanut" asiasta. Kotiin päästyä ovat itse yleensä ihan valmiita tositoimiin, joskus jopa aiemmin :whistle:

Tykkääkö miehet kiimaisista naisista?
- ainakin minä pidän
Vai pitääkö olla hiljainen ja pitää matalaa profiilia.
- ei missään nimessä
Jos osoittaa kiimansa, yleiselläkin paikalla, vain sinuun, niin onko se pahasta?
- ei ole pahasta, olisin siitä pikemminkin otettu
Koskettelee, hyväilee, kertoo mitä haluaa tehdä sinulle, niin ettei mikään jää epäselväksi.
- ajatuskin saa lämpenemään

Enolemies
En ole mies, mutta luulisin, että ne jotka haluavat vain yhden illan suhteen pitävät (varma saanti) , mutta vakavasti otettavalta kumppaniehdokkaalta miehet odottavat hillittyä, jopa viileää käytöstä.

a-p
[QUOTE="Vieras";23508499]Juu, eli toimii ja miehet arvostavat koska tietävät varmasti saavansa seksiä ilman että tarvitsee mitenkään "viritellä". Helppoa lihaa, josta harva mies kieltäytyy, jos on sitä etsimässäkin.[/QUOTE]

Meinaatko, että vakisuhteessa ei näin voi tehdä? Tottahan toki silloin on helppoa lihaa :O

a-p
[QUOTE="Vieras";23508541]Ai sä tarkoititkin vakisuhdetta.
No sehän on ihan eri asia, kun siinä on jo se oikea suhde olemassa.

Jos vasta hakee parisuhdetta, tuolla käytöksellä ei saa kuin seksiseuraa.[/QUOTE]

Itse olen toiminut näin sekä parisuhteessa että ihan seksisuhteessakin.

[QUOTE="Vieras";23508541]Ai sä tarkoititkin vakisuhdetta.
No sehän on ihan eri asia, kun siinä on jo se oikea suhde olemassa.

Jos vasta hakee parisuhdetta, tuolla käytöksellä ei saa kuin seksiseuraa.[/QUOTE]

Jos olisin sinkku, näkösällä viileä tosikko sekä eloisa kiimainen nainen, ja minun olisi valittava jompikumpi vaimokseni loppuelämän ajaksi, arvaa kumpaa lähestyisin?

Yhteistyössä