"vieras"
Toi voi olla myös jonku sketsin slogan tms. En vaan tullut katsoneeksi koko sarjaa aikoinaan.
Sivulla 39 se on kerrottu suoraan.kiitän!
ei oo mun silmiin näkynyt lävistys 9 suoraan täällä.. tuollasen vois melkee sitte jo suoraa sanoa..
l
Osaisitko antaa pienen lisävihjeen?herrajumala miä sain sen filmin :O
Miäkää en oo ikuna kattonu tota trabantia
Henkilö joka sitä antaaja mie kärtän vinkkejä yllä oleviin sanoihin
sen verran muuttui että sain tuon tuki jutun ja nyt ihmettelen mikä terap... 10 on,siihen pientä suuntaa antavaa vinkkiä niin saisi senkin..
se on vaa katsomiseen liittyvä kulttuuri, mineen muute osaa enempiä vinkkailla.Alkuperäinen kirjoittaja filmiä vailla;23503411:Osaisitko antaa pienen lisävihjeen?
tuki 11.. jos se ei ole tukihenkilö niin sitten sen on pakko olla se toinen versio tästäMikämikä se tuki on? Minä keksin tukeen vain kymmenenkirjaimia sanoja, kohta pitää vaan alkaa jyvääskylääläisittäin venyyttää
Mulla on muutenkin vähän pattitilanteita tuolla. Voisko joku vinkata muakin näissä?
Lohi-ruudussa teatteri 5+4+5+4
Suvaassa Ocean 10+8 tai Tul! 10
Katastrofissa Vood 11 ja 14+7
Levyssä Mu.vi 10+5, Rovis 10+8 tai Yks.kot 5+2+3+5
Videopelissä joko En 8+2+4 tai Tikt. 4 tai Kvint 7
Bauerissa Hartw 8 tai kons 5+7
voitko vihjata millä sanoilla tms etsit jotta löysit tuon 6+5 suoraan "katsomiseen liittyvä kulttuuri" tms ei löydy yhtikäs mtn joka sopisi tuohon..se on vaa katsomiseen liittyvä kulttuuri, mineen muute osaa enempiä vinkkailla.
Vahingossa sen ittekkii löysin, googlen avulla
toi pontson vinkki on siihen 11+9voitko vihjata millä sanoilla tms etsit jotta löysit tuon 6+5 suoraan "katsomiseen liittyvä kulttuuri" tms ei löydy yhtikäs mtn joka sopisi tuohon..
myös noihin 2 muuhun ruutuun ottaisin mielelläni vinkit jotta saisi peliä eteenpäin
jaa no ilmankos,tuntuikin "mission impossiblelta"Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23503519:toi pontson vinkki on siihen 11+9
siinä jotain, nyt poistun :wave:tämä olikin yksinkertainen
pystyisitkö vinkkaan näitä sanoja niin saisi auki solmuja :
itä-saksa
trab...exp.. 6+5 ja tähän vinkkiä mikä kumma tämä on
Jack Bauer
filmi 11+9
late night with... 10 (vasen) no miä se on?
pierre bern.. 6+15
taivalkoski 12
taivalkoski 11
pasila 15 rakennus (edelleen, on vissiin jo 4. kerta ku sanon saman)
Levy 3+7+4+
levy 3+6+6
massach 5 tää löyty googlamalla niitä vihjesanoja ja sit erään tyypin wikistä
levy 9 (vasen alaviisto)
single 5+2+5 tää liittyy popin kuninkaaseen
single 5+9 ja tää avautuu muilla tähän liittyvillä sanoilla
Mä oon kanssa luovuttanut ton trabant expressin etsimisen, käyn vaan välillä kurkkiis, jos joku sen kuitenkin keksis.tämä olikin yksinkertainen
pystyisitkö vinkkaan näitä sanoja niin saisi auki solmuja :
itä-saksa
trab...exp.. 6+5 ja tähän vinkkiä mikä kumma tämä on
Jack Bauer
filmi 11+9 - pistä wikin hakuun AV, niin löydät yhdyssanan, jonka loppuosa on tuo 11.
late night with... 10 (vasen)
pierre bern.. 6+15 - tarvii vastasanan
taivalkoski 12 - vesiurheilua
taivalkoski 11 - paikka
pasila 15 - mm. lätkähalli
Levy 3+7+4 - pohjoisten hirviöiden levy
levy 3+6+6 - danten teos tai mallin albumi
massach 5 - toinen osavaltio
levy 9 (vasen alaviisto) - popin kunkkuun tuli jo vihje
single 5+2+5 - kappale edellisellä
single 5+9 - maailman myydyin joululaulu