:x Hyi stana! Mahtaa olla makuelämys yööökveetillä pois ja sen jälkeen höylällä.., kun ei enää jaksa höylätä ja kasvaa, niin taas veetillä, vähän aikaa höylällä jne.
mun mies mm. nuolee sieltä, joten ihan kiva olla karvaton joka paikasta
:x Hyi stana! Mahtaa olla makuelämys yööökveetillä pois ja sen jälkeen höylällä.., kun ei enää jaksa höylätä ja kasvaa, niin taas veetillä, vähän aikaa höylällä jne.
mun mies mm. nuolee sieltä, joten ihan kiva olla karvaton joka paikasta
Onko se persreikä sitten selässä vai?Ja ihan tasan varmasti jokainen mies sinne alas tiirailee takaapäin hommaillessa. Miehille näköaistimus on puoli nautintoa.
Pyydäpä miestä asettuun kontilleen ilman housuja samaan asentoon kuin itse olisit takaapäin puuhaillessa. Ja näet, miten se persesilmä sieltä vain paistaa ellei sitten ole todella iso ihrapeba. Ja kokeile itse sitä miehen pyllyä vasten miten mies tekee siinä hommaillessa ja huomaat, että alaspäin katsomalla näkee sopivasti myös sinne persereiän tienoille.Ei kai normaalin naisen perse yhtäkkiä silene niin että persrailo avautuu esiin?
Kysyt sä ihan tosissas? Voi nojautua yläkropasta taaksepäin jolloin näkee vallan hyvin!miten voi nähdä peräreiän samalla ku lykkii?
JepsKarate Kid katsottuna?
VOI että! Miten voi olla näin vaikeaa! Siis ne karvat törröttää, jos niitä olis, ne on kuitenkin jossain 2-5cm päässä siitä itse reiästä, ja niitä on noin 2-5cm alueella siitä. Semmoisia siellätäällä hahtuvia. Ja jos käyn kontilleni, työnnän pyllyä alas ja painan rinnan maahan, niin tasan ne karvat näkyy. Anuksen näkymisestä en sanonut mitään. Ja kyllä, me panemme silmät auki valossa, toisiamme katsellen.Ei kai se reikä minnekään näy kankkujen välistä, ellei railoa levitä käsin.
Eihän sulla ole takapuolta ollenkaan jos sun peräreikä esillä törröttää kuin kissalla.
No tottakai mies! tää oli vastaus aiempaan jossa väitettiin että ne ei näy.Niin siis näetkö sä ihan itse ne vai sun mies? Anteeksi mutta mulla oli äsken ihan älyttömän hauskaa kun mietin tuota pylly alas kontillaan ja rinta maahan, ja siitä tiiraat niitä pyllykarvoja vähän vaikee asento (joo, joku on vähän väsynyt..)
Asiaan. Joo saattaa siellä pari karvaa olla. Joskus sheivaan, joskus en. Ja ulkoisia pukamiakin on ajoittain, OMG. Nobody's perfect..
Mulla on yks ulkoinen. Ei hävetä tippaakaan. Ihan sama kuin häpeäisin jotain jenkkakahvoja tms. Ja suoraan sanottuna: jos tollanen kiusais mun miestä, niin ois silläkin aika paljon hävettävää. KENELLÄKÄÄN ei oo niin täydellinen kroppa, ettei jotain pitäis hävetä jos sille tielle lähtis..kasvaa ja ajelen. kyllä näkyy jos ei ole ihraperse. entäs te joilla on ulkoisia pukamia, hävettääkö?