miestäni yritettiin iskeä ruokakaupassa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeesee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ulla";23497089]No kyllä te naiset olette huonon itsetunnon omaavia, jos pitää tänne tulla kehumaan miehillänne. Todennäköisesti ovat yhtä plösöjä (lue tavallisia) kuin tekin - haluatte vaan kuvitella, että olette iskeneet supermiehet.[/QUOTE]

No en ole kyllä täällä kehuskellut miehelläni, sanoin vaan kuinka asiat monesti ovat. Varsinkin nuo univormuiset miehet tuntuvat olevan naisten mieleen, siis monien naisten. Ei mulla ole supermiestä vaan mulla on maailman paras mies minulle itselleni ja maailman paras isä. Ja tuon sanomisessa ei ole mitään heikkoa itsetuntoa vaan ihan sitä onnea että mulla on niin hyvä mies. Se ei ole sulta mitenkään pois!

[QUOTE="vieras";23497259]Kuulostaa ennemminkin siltä että sua ja sun miestä isketään hyvin harvoin kun nostatte asiasta tuollaisen älämölön.... noloa[/QUOTE]

Se on kyllä niin hauskaa kun aina löytyy näitä jotka ärsyyntyvät jos toinen saa huomiota tai on vaikka hyvä jossain tms. Mitä ihmettä se on keneltäkään pois? Ap:n olisi pitänyt varmaan laittaa kirjoitus jossa kertoo kuinka nainen tuli jutuille mut lisätä samaan hengenvetoon "tuskin se mitään iskemään tuli, kuka tommosta hirveetä äijää yrittäs tai sit se oli sokea tai vähän vajaa. Minäkin oon tämmönen reppana..." Sit ois kaikki saanut hyvän mieleen kun kukaan ei omista komeaa miestä eikä ketään yritetty iskeä, great! :D

[QUOTE="sanna";23497022]Mulla on ylipainoinen keski-ikäinen mies, mutta kyllä sitä yritetään pokata useinkin, kumma kyllä. Baarissa keskellä tanssilattiaakin,( kun tanssin mieheni kanssa), niin eikös tullut joku siihenkin väliin yrittämään...
Suhteellisen röyhkeää toimintaa, mutta näköjään yleistä...[/QUOTE]

Mäkin olen nähnyt vaikka vallan mitä röyhkeää toimintaa.Kerran yksi muija lähetteli miehelleni viestejä(selvitti numeron finderistä) että onpas miehelläni ihana parta ja kiinnostaisko treffit.
Kerran baarissa mies meni tiskille hakemaan juomaa,katselin läheltä niin jo heti tuntematon muija kiilasi viereen kysymään numeroa...menin siihen mieheni kainaloon ja muija lähti lipettiin heti.Kanssa joskus tanssilattialla ihan pokkana aletaan iskemään...
Heeh eipä nuo haittaa... :) meitä vaan huvittaa!

[QUOTE="vieras";23497259]Kuulostaa ennemminkin siltä että sua ja sun miestä isketään hyvin harvoin kun nostatte asiasta tuollaisen älämölön.... noloa[/QUOTE]

Mikä määrä iskuyrityksiä viikkoa kohden olis sopiva määrä ettei olisi... noloa :D

Nolous tässä asiassa on ihan sen tilannetajuttoman naisen puolella, siis ruokakaupassa mennään baariin höpinöitä... kuullostaa jo kovin epätoivoiselta.

Kyllä ne miehet joita "isketään" ovat niitä, jotka lähettävät signaaleja. Eli katsokaas naiset peiliin ennemmin kuin ylpeilette. Tiedän tuttavieni miehistä varmaan viisi, jotka tiedän käyneen vieraissa, ja/tai ovat yrittäneet kännissä iskeä mua, ja vaimot on vaan niin typerän itseriittoisia, että luulevat naisten olevan innoissaan äijistään. Kyllä nainen signaalit tunnistaa, jos mies on haku päällä - oli vaimo vieressä tai ei!

[QUOTE="ulla";23497755]Kyllä ne miehet joita "isketään" ovat niitä, jotka lähettävät signaaleja. Eli katsokaas naiset peiliin ennemmin kuin ylpeilette. Tiedän tuttavieni miehistä varmaan viisi, jotka tiedän käyneen vieraissa, ja/tai ovat yrittäneet kännissä iskeä mua, ja vaimot on vaan niin typerän itseriittoisia, että luulevat naisten olevan innoissaan äijistään. Kyllä nainen signaalit tunnistaa, jos mies on haku päällä - oli vaimo vieressä tai ei![/QUOTE]

No kerrotko mitä ihmeen signaaleja esim minun mieheni poliisiautosta lähettää??? Se auto on kuin magneetti kaikille känniääliöille yöaikaan jos se sattuu päivystämään jossain tien sivussa. Ja suuri osa niistä ikkunaan koputtelijoista on juuri näitä naisia jotka ihan tosissaan kuvittelevat että poliisiauto on taksi joka voi heittää himaan korvausta vastaan ja yleinen kysymys on "Onko sulla miten iso pamppu?" tms. Mieheni usein päivitteleekin että mikä noita ihmisiä vaivaa, onko aivot valunut lahkeesta pois samalla kun on kiskottu viinaa päähän...

[QUOTE="ulla";23497755]Kyllä ne miehet joita "isketään" ovat niitä, jotka lähettävät signaaleja. Eli katsokaas naiset peiliin ennemmin kuin ylpeilette. Tiedän tuttavieni miehistä varmaan viisi, jotka tiedän käyneen vieraissa, ja/tai ovat yrittäneet kännissä iskeä mua, ja vaimot on vaan niin typerän itseriittoisia, että luulevat naisten olevan innoissaan äijistään. Kyllä nainen signaalit tunnistaa, jos mies on haku päällä - oli vaimo vieressä tai ei![/QUOTE]

Tulee mieleen, että taitaa ulla olla sellainen joka lähettää epätoivoisena itse signaaleja kun noin moni mies tuntuu yrittäneen :D Tai sitten luulee että sitä on isketty.

no mutta hei, kuka edes ottaa tosissaan kännisten naisien autoon koputteluja/huomioita?! Sori, en ollut lukenut koko viestiketjua. Nyt kuitenkin ap tuntuu entistäkin tollommalta. Hertti, on vaan ammatteja, jotka innostaa äijiä. Luuletteko, että esim. strippari oikeasti on hemmetin seksikäs, vaikka se saa varmaan ehdotuksia joka ilta. Eiköhän se ole ammatti joka sen tekee. WTF??

Tulee mieleen, että taitaa ulla olla sellainen joka lähettää epätoivoisena itse signaaleja kun noin moni mies tuntuu yrittäneen :D Tai sitten luulee että sitä on isketty.

Tää on kyllä aika ilkeästi sanottu mut sanonpa nyt kuitenkin kun ei täällä kukaan tunne mua oikeesti. Eli mulla on paljon kavereita jotka ovat malleja ja heidän kanssaan kun biletetään niin saadaan oikeasti olla rauhassa. Tottakai silloin tällöin joku tulee heittämään läppää mut itse örvelöitä sattuu tielle aika vähän. Sitten pari kaveriani ovat ns. hieman huolettomampia ja harrastavat paljon yhden illan juttuja. Heidän kanssaan kun käy ulkona niin voi herranjestas sitä häiriköiden määrää! Ja nämä ystäväni (vaikka luonteen perusteella ovatkin ihania) eivät ole ihan sieltä kauneimmasta päästä. Ja kaveripiirissäni on todella paljon miehiä, sanotaanko että puolet lähipiiristäni koostuu miehistä. Ja sinkku-ja opiskeluaikana tuli paljonkin käytyä jos jonkinmoisella kokoonpanolla baareissa. Kundit sitten ihan suoraan sanoivat että todella kaunista tyttöä ei niin vaan lähestytäkään vaan siihen oikeasti nähdään vaivaa, mutta sitten näitä helppoja nakkeja mennään jututtamaan kun halutaan pelata varman päälle.
Tää nyt hieman meni ristiin tuon teoriani kanssa että iskuyrityksen kohde ei lähettäisi signaaleja mutta näin homma toimii monesti toisinpäin ainakin. Mutta tosiaan, ei se nainenkaan aina tulkitse niitä "signaaleja" vaan monesti jää sitten häiriköimään miestä joka vaan halusi hetken hauskanpitoa.

no mutta hei, kuka edes ottaa tosissaan kännisten naisien autoon koputteluja/huomioita?! Sori, en ollut lukenut koko viestiketjua. Nyt kuitenkin ap tuntuu entistäkin tollommalta. Hertti, on vaan ammatteja, jotka innostaa äijiä. Luuletteko, että esim. strippari oikeasti on hemmetin seksikäs, vaikka se saa varmaan ehdotuksia joka ilta. Eiköhän se ole ammatti joka sen tekee. WTF??

No eihän niitä kukaan poliisi tosissaan otakaan, mutta alkaa se varmasti ketä tahansa ammattilaista pikkuhiljaa ärsyttämään jos joka yövuoro saa kuluttaa aikaa ja energiaa ihan muuhun kuin itse työhön.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23497820:
Tää on kyllä aika ilkeästi sanottu mut sanonpa nyt kuitenkin kun ei täällä kukaan tunne mua oikeesti. Eli mulla on paljon kavereita jotka ovat malleja ja heidän kanssaan kun biletetään niin saadaan oikeasti olla rauhassa. Tottakai silloin tällöin joku tulee heittämään läppää mut itse örvelöitä sattuu tielle aika vähän.
--
Kundit sitten ihan suoraan sanoivat että todella kaunista tyttöä ei niin vaan lähestytäkään vaan siihen oikeasti nähdään vaivaa, mutta sitten näitä helppoja nakkeja mennään jututtamaan kun halutaan pelata varman päälle.

Mulla on tuosta vähän erilaisia kokemuksia. Itse olen ihan tavis-nätti, mutta kaveripiirissä on myös tosi kauniita. Kauneimmat (jotka eivät ole tyrkkyjä) saavat eniten huomiota, hyvässä ja pahassa.

En ole kokenut, että mua kohdeltaisiin jotenkin helppona nakkina, vaikken ole tosi kaunis ja vaikken pukeudukaan konservatiivisesti (joskaan en myöskään mauttomasti). Kokemukseni mukaan suurin osa miehistä on oikein mukavia ja kunnioitavia, pillua multa vongataan tosi harvoin. Useammin siis pyydetään puhelinnumeroa kuin yöseuraa, en edes muista milloin kukaan olisi kehdannut vongata.

Varmaankin se on niin, että käytös ratkaisee. Se on ihan sama, miten kaunis/tavis/silä tai tällä tavalla pukeutuva ihminen on, jos ei käyttäydy niin että odottaa kunnioittavaa käyttäytymistä itseään kohtaan.

[QUOTE="hmmm";23498128]Niin ja missään nimessä en tarkoita että kauniit kaverini olisivat jotenkin tyrkkyjä.- He saavat huomiota enemmän, koska ovat kauniita. :)[/QUOTE]

Niin tottakai kaunis ihminen saa aina enemmän huomiota. Mutta suoria ehdotuksia ja rivouksia saavat yleensä osakseen ne keiltä miehet eivät halua kuin sitä yhtä asiaa. Ja yleensä nämä ihmiset saavat aina osakseen samaa kohtelua, mistä se johtuu? En tiedä onko kyseessä sitten se sama porukka joka humalassa menee ahdistelemaan poliiseja, portsareita, baarimikkoja ym? Jokuhan naisen olemuksessa on silloin erilaista kuin muissa koska saa aina vain alatyylistä kommentointia osakseen? Kun sitten oikeasti upeat naiset saavat niitä puhelinnumeropyyntöjä ja asiallisia kohtaamisia.

Aapee palas langoille :) Epäilijöille tiedoksi, että miehelläni ei todellakaan ole mitään sutinaa tän naisen kanssa (siis oikeesti se nainen on viimeisen päälle pubiruusu) ja on se kuulema muitakin miehiä lähestynyt ihan yhtä kummallisissa tilanteissa (kuten perheitten pilkkikisoissa :D ).
On mun mies komea, mutta tuskin se sen takia sitä on lähestynyt, kunhan on kokeillut :D Mieheni on kyllä ystävällinen kaikille, että voihan siitä "signaaleja" lukea, jos haluaa :)
Ja tosiaan sotkamosta on kyse :D

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23497820:
Tää on kyllä aika ilkeästi sanottu mut sanonpa nyt kuitenkin kun ei täällä kukaan tunne mua oikeesti. Eli mulla on paljon kavereita jotka ovat malleja ja heidän kanssaan kun biletetään niin saadaan oikeasti olla rauhassa. Tottakai silloin tällöin joku tulee heittämään läppää mut itse örvelöitä sattuu tielle aika vähän. Sitten pari kaveriani ovat ns. hieman huolettomampia ja harrastavat paljon yhden illan juttuja. Heidän kanssaan kun käy ulkona niin voi herranjestas sitä häiriköiden määrää! Ja nämä ystäväni (vaikka luonteen perusteella ovatkin ihania) eivät ole ihan sieltä kauneimmasta päästä. Ja kaveripiirissäni on todella paljon miehiä, sanotaanko että puolet lähipiiristäni koostuu miehistä. Ja sinkku-ja opiskeluaikana tuli paljonkin käytyä jos jonkinmoisella kokoonpanolla baareissa. Kundit sitten ihan suoraan sanoivat että todella kaunista tyttöä ei niin vaan lähestytäkään vaan siihen oikeasti nähdään vaivaa, mutta sitten näitä helppoja nakkeja mennään jututtamaan kun halutaan pelata varman päälle.
Tää nyt hieman meni ristiin tuon teoriani kanssa että iskuyrityksen kohde ei lähettäisi signaaleja mutta näin homma toimii monesti toisinpäin ainakin. Mutta tosiaan, ei se nainenkaan aina tulkitse niitä "signaaleja" vaan monesti jää sitten häiriköimään miestä joka vaan halusi hetken hauskanpitoa.

Mun kaveripiirissä on oikeastaan vain ja ainoastaan miehiä, jotka haluavat tavallisen naapurintytön näköisen naisen eikä mitään mallinkroppaista- ja kasvoista naista. Heidän mielestään söpöys ja luonnollisuus on kaunista. Yksi erittäin hyvä miespuolinen ystäväni tunnusti senkin, ettei pidä lainkaan pitkistä sääristä. Hän tykkää tavanomaisesta suomalaisen naisen kropasta lyhyine koipineen. Enkä mä osaa edes kuvitella mun miespuolisia ystäviä seurustelemassa mallipimujen (mallin näköisten pimujen) kanssa. Se ei ole kaikkien kauneusihanne, naisihanne eikä tavoite. Kyse ei ole helppoudesta tai vaikeudesta. Vaan puhtaasti makuasiasta.

Siis häh, ensin sä olit ihan järkyttynyt että miten joku kehtaa ja miten tällaista voi tapahtua, sitten se nainen olikin jo paikallinen pubiruusu joka yrittää kaikkia? :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23497659:
Se on kyllä niin hauskaa kun aina löytyy näitä jotka ärsyyntyvät jos toinen saa huomiota tai on vaikka hyvä jossain tms. Mitä ihmettä se on keneltäkään pois? Ap:n olisi pitänyt varmaan laittaa kirjoitus jossa kertoo kuinka nainen tuli jutuille mut lisätä samaan hengenvetoon "tuskin se mitään iskemään tuli, kuka tommosta hirveetä äijää yrittäs tai sit se oli sokea tai vähän vajaa. Minäkin oon tämmönen reppana..." Sit ois kaikki saanut hyvän mieleen kun kukaan ei omista komeaa miestä eikä ketään yritetty iskeä, great! :D

Näinhän se on, tää on paikka jonne saa vain ja ainoastaan tulla haukkumaan kuinka hirvee läskiperse, kaljamahaäijä mulla on ja kuinka se kiskoo viinaa, paiskoo seinille ja sen jälkeen lähtee panemaan naapurin muijaa.
Aivan kauheeta ja silkkaa valetta on se, että joku palstamamma on oikeesti onnistunu naaraamaan itelleen sellasen isännän, että sitä kehtaa katella joku muukin ku se ite pimeessä.
Voi katkeruus!

Siis häh, ensin sä olit ihan järkyttynyt että miten joku kehtaa ja miten tällaista voi tapahtua, sitten se nainen olikin jo paikallinen pubiruusu joka yrittää kaikkia? :D:D

joo mä olen kylläkin huvittunut enkä järkyttynyt.
ja pubiruusuthan on niitä, jotka viikonlopusta toiseen päivystää baarissa :) Eiköhän se siellä taas ole istumassa. Ja mä kerroin tänään tapauksesta kaverilleni niin se kertoi heti kahdesta muusta tapauksesta, jossa ko. nainen oli ollut mukana :)

Yhteistyössä