täällä taasen, piti ihan irroittaa modeemi seinästä ja viskata kannettava pariksi tunniksi vaatehuoneeseen että sai vähän kämppää siivottuakin
saisiko vinkkiä siihen ocean 10+8 kun ei ole vastasanaa niin ei tiedä mitä etsisi..
Millainen meri se ocean on, alkuosa on ominaisuus ja sitten mennään pinnan alle
ja
Jack Baueriin alareunan 3+5 molemmat.. - -ne on mailoja. molemmissa sama loppuosa. löytyy pelin wikistä
en ollu tajunnu laittaa monikkoon :/no siellä bur:in wikissä sanotaan heti toisella rivillä vastaus
se ei oo matala vaan..."Millainen meri se ocean on, alkuosa on ominaisuus ja sitten mennään pinnan alle"
valtameri? suuri? sukellusvene? ei ymmärrä nyt.. mihin se liittyy? tai sit voi vaan ottaa ratakiskon esiin kun rautalanka ei auta
Harmi kun täällä ei oo tykkää-nappulaa, ihan samat fiilikset.Nyt iski kyllä totaalikyllästyminen. Mä oon lukenu nyt niin monta tsiljoonaa sivua Massachusettsista, maailman myydyimmistä sinkuista ja albumeista, lento-onnettomuuksista, lohikäärmeistä, home aloneista tai muuten vaan aloneista, valtameristä, talviurheiluista ja vaikka mistä muista, etten enää jaksa yhtään. Saakeli, en ala kyllä ettimään listauksia maailman kukista ja käymään läpi, missä olis 9 ja missä 10 kirjainta. :headwall: :headwall:
Se on se, joka on vähän joka rellussa, "popin kuningas".jollakulla oli se levy-ruudun vasemman reunan 5+2+5 ja vinkkinä täällä oli edesmennyt laulaja.. ja ainoa kenet keksin oli kari tapio.. ja ainoa biisi jonka löysin oli lintu ja maria ja se ei siihen käynyt.. eli saisiko jotakin vinkkiä laulajaan
ja joku oli vinkannut myös sal.. 10 (rullakebab) että on yleisnimitys.. niin olisiko jotain vinkkiä kun saarivaltiossa on yksi kirjain liikaa.. saaristossa taas pari liian vähän..
vähän samaa mieltä, eli tää on monessa suhteessa hieno relaatio, mutta joitain vähän ylivaikeita hyppyjä tullut vastaan. keksin nyt toisesta suunnasta vihjeen saatuani sen lento-onnettomuuden 3+5. kyseessä on näytöspainija, jonka oikea etunimi on Richard ja mursi selkänsä lento-onnettomuudessa vuonna 1975. wikipediasivullaan ei ole lento-onnettomuudesta mitään, ei suomeksi eikä englanniksi.Nyt iski kyllä totaalikyllästyminen. Mä oon lukenu nyt niin monta tsiljoonaa sivua Massachusettsista, maailman myydyimmistä sinkuista ja albumeista, lento-onnettomuuksista, ...
tossa apu noihin neljään. multa hukassa vielä vaikka mitä muutakin, esim. moi:ssa tai / akr välinen 6, kukasta 9 ja 10 sekä 9 ja pe.. välinen 5 sekä cu... 5 2 10. ja lentopallossa mu.. le.. 7+8 ja na... 14 ja siitä frogeihin yhdistyvä 6, samoin "pikkukaupungista" 6+7. niin ja apostoli 6+8.Satakunta-ikkunassa Pori -> 13 --- festivaalipaikka
Itä-Saksa -> Tra.E. -> 6+5 --- ei tietoa, moni kysynyt eikä mielestäni vihjattu ketjussa
Rullakebab -> kebab -> 6 --- mistä elukasta "aito" kebab tehdään
Videopeli -> ylös 5 --- varhainen tunnettu videopelifirma, teki myös tietokoneita
Edit. Siis tarkoititko apostoli 8+6? Se on se kulmat kurtussa paineleva, joulun tuova kaveri.Jätin Porin jatkon vielä hautumaan (täällä oli se vinkattu jossain välissä, mutta mitenköhän se meni?) ja samoin videopelifirman. Mun wiki meni banniin jo tältä illalta Että hups, nukkumaanhan mun pitikin mennä
Moista multa puuttuu 10 - ylläriylläri kaikki mainitsemasi ja pari muutakin - ja lentopalloa en ole juuri edes vielä penkonut... että vähäiset oli avut multa