Relaatiot 24

  • Viestiketjun aloittaja Mie vaan...
  • Ensimmäinen viesti
täällä taasen, piti ihan irroittaa modeemi seinästä ja viskata kannettava pariksi tunniksi vaatehuoneeseen että sai vähän kämppää siivottuakin :D

saisiko vinkkiä siihen ocean 10+8 kun ei ole vastasanaa niin ei tiedä mitä etsisi..
ja
Jack Baueriin alareunan 3+5 molemmat.. vinkkiä niihinkin.. selasin aihetta vaikka millä kielellä muttei silmiin osunut.. ja henk. koht. en siitä mitään tiedä, kerran joskus 10-vuotiaana olen kokeillut
 
[QUOTE="maikki";23494307]absolutisti hei!
mikä tää on?
bur 9 alue tunnetaan näistä tiloista[/QUOTE]

En oo absolutisti (heh :) ), mutta tuo on siis se bur 11, eli And. jatko.

Meini, nuo molemmat 3+5 löytyy aiheen wikistä. Rautaa...
 
"maikki"
täällä taasen, piti ihan irroittaa modeemi seinästä ja viskata kannettava pariksi tunniksi vaatehuoneeseen että sai vähän kämppää siivottuakin :D

saisiko vinkkiä siihen ocean 10+8 kun ei ole vastasanaa niin ei tiedä mitä etsisi..

Millainen meri se ocean on, alkuosa on ominaisuus ja sitten mennään pinnan alle
ja
Jack Baueriin alareunan 3+5 molemmat.. - -ne on mailoja. molemmissa sama loppuosa. löytyy pelin wikistä
:)
 
"Millainen meri se ocean on, alkuosa on ominaisuus ja sitten mennään pinnan alle"
valtameri? suuri? sukellusvene? ei ymmärrä nyt.. mihin se liittyy? tai sit voi vaan ottaa ratakiskon esiin kun rautalanka ei auta
 
Nyt iski kyllä totaalikyllästyminen. Mä oon lukenu nyt niin monta tsiljoonaa sivua Massachusettsista, maailman myydyimmistä sinkuista ja albumeista, lento-onnettomuuksista, lohikäärmeistä, home aloneista tai muuten vaan aloneista, valtameristä, talviurheiluista ja vaikka mistä muista, etten enää jaksa yhtään. Saakeli, en ala kyllä ettimään listauksia maailman kukista ja käymään läpi, missä olis 9 ja missä 10 kirjainta. :headwall: :headwall: :mad:
 
Ronsku
Nyt iski kyllä totaalikyllästyminen. Mä oon lukenu nyt niin monta tsiljoonaa sivua Massachusettsista, maailman myydyimmistä sinkuista ja albumeista, lento-onnettomuuksista, lohikäärmeistä, home aloneista tai muuten vaan aloneista, valtameristä, talviurheiluista ja vaikka mistä muista, etten enää jaksa yhtään. Saakeli, en ala kyllä ettimään listauksia maailman kukista ja käymään läpi, missä olis 9 ja missä 10 kirjainta. :headwall: :headwall: :mad:
Harmi kun täällä ei oo tykkää-nappulaa, ihan samat fiilikset.
Nyt koittaa telkkari-ilta, hyvää yötä ;)
 
jollakulla oli se levy-ruudun vasemman reunan 5+2+5 ja vinkkinä täällä oli edesmennyt laulaja.. ja ainoa kenet keksin oli kari tapio.. ja ainoa biisi jonka löysin oli lintu ja maria ja se ei siihen käynyt.. eli saisiko jotakin vinkkiä laulajaan

ja joku oli vinkannut myös sal.. 10 (rullakebab) että on yleisnimitys.. niin olisiko jotain vinkkiä kun saarivaltiossa on yksi kirjain liikaa.. saaristossa taas pari liian vähän..
 
Viimeksi muokattu:
jollakulla oli se levy-ruudun vasemman reunan 5+2+5 ja vinkkinä täällä oli edesmennyt laulaja.. ja ainoa kenet keksin oli kari tapio.. ja ainoa biisi jonka löysin oli lintu ja maria ja se ei siihen käynyt.. eli saisiko jotakin vinkkiä laulajaan

ja joku oli vinkannut myös sal.. 10 (rullakebab) että on yleisnimitys.. niin olisiko jotain vinkkiä kun saarivaltiossa on yksi kirjain liikaa.. saaristossa taas pari liian vähän..
Se on se, joka on vähän joka rellussa, "popin kuningas".

Jälkimmäisessä oot ihan oikeilla jäljillä, siis alku oikein. Loppu on joukon tai porukan synonyymi.
 
Viimeksi muokattu:
6 2 ok ok
3 5 ok 3
6 6 ok 7
1 7 3 9

Pelin läpäisy:
611 / 722 (84.6%)

Vihjeet: 3 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
16 / 448

111 sanaa puuttuu, tähän on hyvä lopettaa tältä erää ja mennä nukkumaan - nyt seuraa mun osaltani päivän-puolentoista tauko, tai no, pakko kai mun aamulla vielä on hetki yrittää :D mutta sitten lähden pitämään hauskaa ja palaan joskus sunnuntaina iltapäivällä kotiin :D
 
"jii"
Nyt iski kyllä totaalikyllästyminen. Mä oon lukenu nyt niin monta tsiljoonaa sivua Massachusettsista, maailman myydyimmistä sinkuista ja albumeista, lento-onnettomuuksista, ...
vähän samaa mieltä, eli tää on monessa suhteessa hieno relaatio, mutta joitain vähän ylivaikeita hyppyjä tullut vastaan. keksin nyt toisesta suunnasta vihjeen saatuani sen lento-onnettomuuden 3+5. kyseessä on näytöspainija, jonka oikea etunimi on Richard ja mursi selkänsä lento-onnettomuudessa vuonna 1975. wikipediasivullaan ei ole lento-onnettomuudesta mitään, ei suomeksi eikä englanniksi.
 
"jii"
niin ja vielä: voisko joku vihjata
lentopallo: mikä on fe.. fa.. josta on edellä vihjattu? liittyykö se mu.. le... tai alareunan li...?
lohi: NY ja kalar... yhdistävä 5+4 hukassa, aiemmat vihjeet eivät ole auttaneet. samoin beh... ja kun... väliset 5+6 ja 6+1.
uhkapelit: pa.. oikealle alas 10, häh?
madonna: läväreistä 7 ja 9? korni koni -vihje menee ihan ohi, koska unikorni ei sovi tähän.
moi: miten pääsee persoonapronoministä eteenpäin?
 
[QUOTE="jii";23495288]
lohi: NY ja kalar... yhdistävä 5+4 hukassa, aiemmat vihjeet eivät ole auttaneet. samoin beh... ja kun... väliset 5+6 ja 6+1.

moi: miten pääsee persoonapronoministä eteenpäin?[/QUOTE]

5+6 löytyi behiksen wikistä, se oli jopa ihan jollain värillä. 6+1:n voi sitten taas vaikka keksiä päästään tuon perusteella. :)

Moista meitsin jatkot löytyi täsmennyssivulta suoraan.

Tossa nyt jotain, muuta ei ole mullakaan. Puuuuh, nyt sain vasta ketjun kiinni vaikka samaan aikaan sähäkkänä muiden kanssa alotin! Sitten ei uskalla pian kysyä kun tulee "etkö oo lukenut aikaisempia viestejä" ja ja ja :D

Mulla on kolme OK-ikkunaa, parista ruudusta puuttuu yksi tai muutama sana - loput onkin sitten ihan hajallaan. Oisko vaikka väihin pientä vinkkiä?

Satakunta-ikkunassa Pori -> 13
Itä-Saksa -> Tra.E. -> 6+5
Rullakebab -> kebab -> 6
Videopeli -> ylös 5

Muoks. Satuinpa vilkaisemaan kelloonkin, joten oiskohan se unen aika... :D Huomenna sitten uudella forcella.
 
Viimeksi muokattu:
"jii"
Satakunta-ikkunassa Pori -> 13 --- festivaalipaikka
Itä-Saksa -> Tra.E. -> 6+5 --- ei tietoa, moni kysynyt eikä mielestäni vihjattu ketjussa
Rullakebab -> kebab -> 6 --- mistä elukasta "aito" kebab tehdään
Videopeli -> ylös 5 --- varhainen tunnettu videopelifirma, teki myös tietokoneita
tossa apu noihin neljään. multa hukassa vielä vaikka mitä muutakin, esim. moi:ssa tai / akr välinen 6, kukasta 9 ja 10 sekä 9 ja pe.. välinen 5 sekä cu... 5 2 10. ja lentopallossa mu.. le.. 7+8 ja na... 14 ja siitä frogeihin yhdistyvä 6, samoin "pikkukaupungista" 6+7. niin ja apostoli 6+8.
 
[QUOTE="jii";23495448]tossa apu noihin neljään. multa hukassa vielä vaikka mitä muutakin, esim. moi:ssa tai / akr välinen 6, kukasta 9 ja 10 sekä 9 ja pe.. välinen 5 sekä cu... 5 2 10. ja lentopallossa mu.. le.. 7+8 ja na... 14 ja siitä frogeihin yhdistyvä 6, samoin "pikkukaupungista" 6+7. niin ja apostoli 6+8.[/QUOTE]

Jätin Porin jatkon vielä hautumaan (täällä oli se vinkattu jossain välissä, mutta mitenköhän se meni?) ja samoin videopelifirman. Mun wiki meni banniin jo tältä illalta :D Että hups, nukkumaanhan mun pitikin mennä :D

Moista multa puuttuu 10 - ylläriylläri kaikki mainitsemasi ja pari muutakin - ja lentopalloa en ole juuri edes vielä penkonut... että vähäiset oli avut multa :D
 
Jätin Porin jatkon vielä hautumaan (täällä oli se vinkattu jossain välissä, mutta mitenköhän se meni?) ja samoin videopelifirman. Mun wiki meni banniin jo tältä illalta :D Että hups, nukkumaanhan mun pitikin mennä :D

Moista multa puuttuu 10 - ylläriylläri kaikki mainitsemasi ja pari muutakin - ja lentopalloa en ole juuri edes vielä penkonut... että vähäiset oli avut multa :D
Edit. Siis tarkoititko apostoli 8+6? Se on se kulmat kurtussa paineleva, joulun tuova kaveri.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Väsyttää, se tyhmä laulu häiritsi miu unia. Ja kappasvaan! Olin kuitekii väärässä laulussa!!
Laulusta minkä eilen tutulta kuulin, oli väärä juoma ja tietekää se ei sit käyny.
Nyt on oikee juoma ja laulu meni :D

nyt ku keksis mies 4+8, pitänee paneutua ketjuun ihan ekan
 

Yhteistyössä