A
"aloittelija"
Vieras
Nyt vasta pääsin jatkaan.. Kiittää hurjasti näistä! Pääsin kovasti eteenpäin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23490913:mulle ei nyt auennu sit toi rullakebabin sa... 10, en saa siihen mahtuun mitään mitä tulee mieleen vinkistä![]()
Siis tarkotatko siellä yläreunassa? Se 10 on sellanen termi tommosille alueille yleensä.
en oo keksiny ees rullakebabista pitseriaa (väliviivallinen 13 & 24) enkä ees sitä yf..n jatkoa 5.. hjälp?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23491066:pizzeriaan annan edellen vinkiksi vain turtles
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23490913:mulle ei nyt auennu sit toi rullakebabin sa... 10, en saa siihen mahtuun mitään mitä tulee mieleen vinkistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23491039:no nyt![]()
Jahas, taas minuutti tässä. Oisko kellään apuja näihin:
Madonna ja uhkapeli -ruudun rajalla Nä..va.... 13+6?
Levy-ruutu Yks kot 5+2+3+5?
Naä..va.. mulla ei olekaan, puuttuu Madonnan lävärit ja uhkapelien pahe. Yks kottiakin oon etsinyt pitkään.
Nyt koetan tunkea bauerissa ga 6+15:ta sopivaan muotoon. Ei saa tehdä näin vaikeita relluja!!
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23492078:se 6+15 on oikees muodos siinä wikisivulla ku katsot oikeeseen reunaan laatikon sisälle![]()
Miä tuun täältä jäljestä...
Mikä tulis and.. yläpuolelle? Suvas ruutuun?
Entäs herkkuihin ...... (6) & (1) ........ (8),jotain vinkkiä ketjun alkupäästä luin,mut en tajunnut
Tai herkut 10.6,oikealle tuleva siis
Ja jos vielä elokuvaruudun pankista 6.8, oikea alaviisto