"aloittelija"
Nyt vasta pääsin jatkaan.. Kiittää hurjasti näistä! Pääsin kovasti eteenpäin
Nyt vasta pääsin jatkaan.. Kiittää hurjasti näistä! Pääsin kovasti eteenpäin
Siis tarkotatko siellä yläreunassa? Se 10 on sellanen termi tommosille alueille yleensä.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23490913:mulle ei nyt auennu sit toi rullakebabin sa... 10, en saa siihen mahtuun mitään mitä tulee mieleen vinkistä
no nytSiis tarkotatko siellä yläreunassa? Se 10 on sellanen termi tommosille alueille yleensä.
pizzeriaan annan edellen vinkiksi vain turtlesen oo keksiny ees rullakebabista pitseriaa (väliviivallinen 13 & 24) enkä ees sitä yf..n jatkoa 5.. hjälp?
helvata, alunperin käsitin että turtles vinkki on elokuva-ruutuun.. ja nytkin meni kotva ennenku tajusin mutta kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23491066:pizzeriaan annan edellen vinkiksi vain turtles
ei auttanut lisävinkkikään, ääh, termi tommosille alueille, saarivaltio on liian pitkä, apuva!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23490913:mulle ei nyt auennu sit toi rullakebabin sa... 10, en saa siihen mahtuun mitään mitä tulee mieleen vinkistä
Täällä ei kyllä sytytä. :ashamedAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23491039:no nyt
Naä..va.. mulla ei olekaan, puuttuu Madonnan lävärit ja uhkapelien pahe. Yks kottiakin oon etsinyt pitkään.Jahas, taas minuutti tässä. Oisko kellään apuja näihin:
Madonna ja uhkapeli -ruudun rajalla Nä..va.... 13+6?
Levy-ruutu Yks kot 5+2+3+5?
se 6+15 on oikees muodos siinä wikisivulla ku katsot oikeeseen reunaan laatikon sisälleNaä..va.. mulla ei olekaan, puuttuu Madonnan lävärit ja uhkapelien pahe. Yks kottiakin oon etsinyt pitkään.
Nyt koetan tunkea bauerissa ga 6+15:ta sopivaan muotoon. Ei saa tehdä näin vaikeita relluja!!
No perkele...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23492078:se 6+15 on oikees muodos siinä wikisivulla ku katsot oikeeseen reunaan laatikon sisälle
Herkku 6&8 - googlaa "herkku" ja "wiki" ja tulos on ainakin mulla ekanaMiä tuun täältä jäljestä...
Mikä tulis and.. yläpuolelle? Suvas ruutuun?
Entäs herkkuihin ...... (6) & (1) ........ (8),jotain vinkkiä ketjun alkupäästä luin,mut en tajunnut
Tai herkut 10.6,oikealle tuleva siis
Ja jos vielä elokuvaruudun pankista 6.8, oikea alaviisto