Ekaa kertaa palstalla tuli tosi hyvä olo! Tää oli ihan mun ketju, vaikken ap olekaan - meillä poika 6kk, pari päivää kokeiltu perunalla kiinteitä, ei mee kovin hyvin vielä

YÄK, tulee ulos jos vahingossa suuhun sosetta saa. Ollaan koitettu perunan paloillakin, ottaa käteen ja vie suun lähelle, koskee ehkä huulilla, muttei vahingossakaan syö. Mut siis pari pv vasta kokeilua takana.
Yösyönneistä: Just mietin niitäkin tänä aamuna, kun välillä poika veteli jo sellasia 4-5h pätkiä mut menee jotenkin niin että (useimmiten) yöunille 23-23.30 ja herää aamulla 9 aikaan, siinä välissä syöty parin kolmen tunnin välein. Nukkuu vieressä joten ei kumpikaan ihan täysin herätä, ei siis kauheesti mua haittaa, mut nyt tuntuu että yösyöminen tihenee vaan... Ja syö siis ihan kunnolla, ei oo nyt sitä että ottaa vaan rinnan suuhun ja nukahtaa uusiks.
Mä olen ollut vauvantahtinen ruokinnassa joten kai sitä saa imettää vauvaa jos se oikeasti syö? Rupeaa itkemään jos ei saa rintaa (ja siis sieltä maitoa) yöllä, olen kokeillut tuttia ja taputtelua yms.
terveisiä kaikille tähän ketjuun kirjoittaneille, tunnuitte jotenkin tosi mukavilta