Oletko opettanut poikalapsesi pyyhkimään pippelin pään pissimisen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Pyyhkimäääääääääään!
  • Ensimmäinen viesti
Pyyhkimäääääääääään!
Oman pojan tarhakaveri oli ollut ihmeissään ja sanonut, ettei pippeliä tarvi pyyhkiä. Itse olen opettanut pojan pyyhkimään pienellä paperipalalla pippelin pään. Eipähän alushousut haise pissille kun ei tule tippatahraa joka vessareissun jälkeen.

En ole opettanut, mutta se haluaa sen ehdottomasti pyyhkiä. Liekö jotakin pimppikateutta, vai johtuuko härkä-aurinkomerkistä, joka on siisteydestään tarkka?

Suotta tuota nyt analysoimaan, kunhan vaan haluaa pyyhkiä, kun siskokin pyyhkii. Ja hyvä niin, kunhan ei koko rullaa siihen käytä :D

Oi voi
[QUOTE="leppis";23486920]Totta kai olen opettanut pojan pyyhkimään pippelin pään. Se pissahan jää muhimaan sinne esinahan väliin, jos ei sitä pyyhi.[/QUOTE]

Kuinkahan me ihmiset ollaan pärjätty tähän vuosituhanteen asti hengissä =/ Kun se vessapaperikin keksittiin vasta viime vuosisatojen aikana, että voimme me ihmiset pyyhkiä pippelit ja pimpsat tarpeiden jälkeen.

"Just"
Alkuperäinen kirjoittaja Pyyhkimäääääääääään!;23486870:
Oman pojan tarhakaveri oli ollut ihmeissään ja sanonut, ettei pippeliä tarvi pyyhkiä. Itse olen opettanut pojan pyyhkimään pienellä paperipalalla pippelin pään. Eipähän alushousut haise pissille kun ei tule tippatahraa joka vessareissun jälkeen.
Haisteletko sä lapsesi alushousuja vai miten voi haistaa jonkun pissatipan jos kuitenkin päivittäin vaihdetaan puhtaat ja raikkaat pyykistä :D

"Höh"
Kuinkahan me ihmiset ollaan pärjätty tähän vuosituhanteen asti hengissä =/ Kun se vessapaperikin keksittiin vasta viime vuosisatojen aikana, että voimme me ihmiset pyyhkiä pippelit ja pimpsat tarpeiden jälkeen.
No eihän sitä ookkaan kovin hyvällä menestyksellä pysytty hengissä kehnon hygienian kanssa vuosisatoja sitten.

Ja ihan oikeesti joku ei pyyhi tyttölapsen värkkiä pisun jälkeen?! Hyi hele :x

.....
En ole törmännyt moiseen hullutukseen tuttavapiirissäni koskaan ja täälläkö nyt jokainen pyyhkii poikiensa pippelit :D kaksplussallahan kaikki on niin tarua ihmeellisempää, eihän tällä palstalla kukaan ole galluppien mukaan ylipainoinenkaan. Eikä alle kouluikäiset lapset saa koskaan mehua eikä nameja. Kumma kun kaupoilla taas ei muunlaisia perheitä näykkään.

"mä"
Sä et varmaan käytä myöskään kuukautissuojia tai dödöjä, kun hengissä pysyy ilman niitäkin? Ja suihkussa et varmaankaan käy juuri koskaan, pystyyhän sitä tulehduksien kanssakin elämään 40 vuotiaaksi.

"mä"
En ole törmännyt moiseen hullutukseen tuttavapiirissäni koskaan ja täälläkö nyt jokainen pyyhkii poikiensa pippelit :D kaksplussallahan kaikki on niin tarua ihmeellisempää, eihän tällä palstalla kukaan ole galluppien mukaan ylipainoinenkaan. Eikä alle kouluikäiset lapset saa koskaan mehua eikä nameja. Kumma kun kaupoilla taas ei muunlaisia perheitä näykkään.
Toivottavasti et kuulu mun ystäväpiiriini, jos sulla on tapana käydä vierailla vessassa kurkkimassa pyyhkiikö vieras lapsi pissan jälkeen vai ei! :O

Yhteistyössä