Sykkeestä Meidän molemmilla sykkeet ja sukupuoli on kyllä pitänyt paikkansa. Molempien aikaan neuvoloissa (kävin siis eri kun muutettiin välissä) sanottiin korkeampi olevan tyttö ja matalampi poika. Esikoisella syke oli kokoajan yli 150 ja kakkosella pyöri 130-150 välissä. Esikoinen on yttö ja toinen on poika. Nyt ei ole sykkeitä vielä kuunneltu kun seuraava (se toka käynti) on vasta 25.5. rv 22. Tyttöolo kyllä on, mutta katsotaan mitä rakenteessa sanovat, sinnekint osin vielä aikaa kun on 12.5.
Kesäloman aloitan heinäkuun alusta (ts. viikko juhannuksesta) ja siitä siirryn sitten pikkuhiljaa äippälomalle jonka aloitan elokuun puolivälissä kun esikosiella alkaa koulu. Nämä suunnitelmat tällähetkellä, mutta eihän vislä voi tietää millon sitä saikulle joutuu. Tarkoitus yrittää juhannuskeen sinnitellä.
Tänään muuten töissä ensimmäinen vanhempi kysyi onko mun masussa joku kasvattamassa sitä kun siltä näyttää Oli katellut jo pari viikkoa muttei ollut uskaltanut kysyä. Monen oon huomannut kattelevan, muttei muut ole uskaltaneet suutaan avata Ulkovaatteilla on vielä piilotettavissa, mutta kyllä mä nekin päällä pahasti lihonneelta näytän. Toppahousut alkaa jo kiristää mutta töiden ulkoilun takia niitä olisi vielä pidettävä (Oon siis päiväkodissa töissä...)
Jospa sitä ottaisi välipalaa, jotta jaksaa hakea lapset päiväkodista
Aurinkoista keskiviikon jatkoa toivottelevat
Santtu ja Pikkunen 13+5
Kesäloman aloitan heinäkuun alusta (ts. viikko juhannuksesta) ja siitä siirryn sitten pikkuhiljaa äippälomalle jonka aloitan elokuun puolivälissä kun esikosiella alkaa koulu. Nämä suunnitelmat tällähetkellä, mutta eihän vislä voi tietää millon sitä saikulle joutuu. Tarkoitus yrittää juhannuskeen sinnitellä.
Tänään muuten töissä ensimmäinen vanhempi kysyi onko mun masussa joku kasvattamassa sitä kun siltä näyttää Oli katellut jo pari viikkoa muttei ollut uskaltanut kysyä. Monen oon huomannut kattelevan, muttei muut ole uskaltaneet suutaan avata Ulkovaatteilla on vielä piilotettavissa, mutta kyllä mä nekin päällä pahasti lihonneelta näytän. Toppahousut alkaa jo kiristää mutta töiden ulkoilun takia niitä olisi vielä pidettävä (Oon siis päiväkodissa töissä...)
Jospa sitä ottaisi välipalaa, jotta jaksaa hakea lapset päiväkodista
Aurinkoista keskiviikon jatkoa toivottelevat
Santtu ja Pikkunen 13+5