miiiiiii
miten paljon mahtuu pieneen..... lalalalalalalalaaaaaaaaKOE-ELÄINPUISTO ruutuun apuja..
jopesta ylös 5+5
miten paljon mahtuu pieneen..... lalalalalalalalaaaaaaaaKOE-ELÄINPUISTO ruutuun apuja..
jopesta ylös 5+5
joo kiitos! tämä soi kokoajan päässäkin, mutta ei vaan yhdistyny päässä. eli tauon paikka :wave:miten paljon mahtuu pieneen..... lalalalalalalalaaaaaaaa
Ei mulla ole sitäkäänmikä on uhkapeli 4?
Kiitos revolveri avusta!mikä on uhkapeli 4?
Laulu, missä luetellaan paljon paheitaSori, ei voi auttaa, samat puutteet on täälläkin. Onko sulla se rimpsu siihen hyveen vastakohtaan?
sunkka löytyy tyypin wikistä, ohjelmaSuomen h --> Suuri tapahtuma mikä järjestetään kesällä, tänä vuonna teivossa (jos nyt puhutaan samasta paikasta)
Koe-eläinpuisto ruutuun tarvis apuja: Pa musiikki 5 2 8 ja sitten Sunkka 9??
2 rivin puolivälissä lulkee mullaEi kyllä löydy pamusiikki 5 2 8 DD
Ja sitten mitä tosta hemmetin teinistä lähtee 8???
onko sulla elokuvassa se pitkä jossa on 2 tai L M 12?Onpas tää vaikea relaatio! Levy ja Jack Bauer ammottaa tyhjyyttään!
Oiskos johonkin näistä ehkä helpommista apua, kun en ite vaan tajua:
Elokuva-ruudun
Pan 6+8
Nen+ rul 8
Moi
Ta..ur.. 5+7
Pe 5
Kuk 10
Tsiljoona muuta puuttuu myös, mutta jos nyt noista jotain..
yhden osasin auttaa, muut puuttuu multakin. Onko sulla siis kuk 9?Onpas tää vaikea relaatio! Levy ja Jack Bauer ammottaa tyhjyyttään!
Oiskos johonkin näistä ehkä helpommista apua, kun en ite vaan tajua:
Elokuva-ruudun
Pan 6+8 - amerikkalainen investointipankki
Nen+ rul 8
Moi
Ta..ur.. 5+7
Pe 5
Kuk 10
Tsiljoona muuta puuttuu myös, mutta jos nyt noista jotain..
Siis tuo pääsanasta lähtevä, jossa on kakkonen? Joo, siinä leffassa seikkailee Gizmo.onko sulla elokuvassa se pitkä jossa on 2 tai L M 12?
entä Moi:ssa vasen ylänurkka jossa on heittomerkki ja huutomerkki
ja mä oon Gizmo-leffaa siihen yrittänyt useammankin kerran ja nyt se sitten sen otti.. aargh..Siis tuo pääsanasta lähtevä, jossa on kakkonen? Joo, siinä leffassa seikkailee Gizmo.
Ja tosiaan tuo Moi:n huutomerkillinen on legendaariseksi muodostunut lausahdus eräästä Tarantinon leffasta.