rosehip ei jaksa kirjautua
Onko kellään lentopallo-ruutuun 6 alas ja JL 7? Alkaa männä hermo noiden kanssa. Tuosta JL:stä ei edes löydy juuri mitään tietoa.
6 alas on maa (taisin tuurilla saada sen joko lentopallo wikistä tai sit b... v... wikistä)Onko kellään lentopallo-ruutuun 6 alas ja JL 7? Alkaa männä hermo noiden kanssa. Tuosta JL:stä ei edes löydy juuri mitään tietoa.
Huomenta vaan!
Muutama sanaa sain aikasemmi ku käväsin, nyt kerkee taas jonkuu aikaa yrittämään.
Jumittaa vaan kovasti.
Edelleekii yks ruutu kiinni
Rullakebab
ku.. sa.. 13
ylempi pitkä olut
ja sit nää 2 alareunassa, kun ei vaan tajuu jotain
G. C. 10 mikä se oli ennen ku siitä tuli aikuinen
li..mu.. 9+5
Niimpä tietystiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23475812:
Hä? mikään ravintolan sivulla oleva olut ei sovi ?Alkuperäinen kirjoittaja Täs olis;23471778:Kiitos Sammosta, se kebab ruudun muf 7+5, on juotavaa
en tajua tätä, pitääkö etsiä suomi vai enkku wiki ?että onhan mulla jotakin.. kaakaon lat.nim lähtevä 8+5 on tieteellinen nimi, tai käännös mitä se tarkoittaa. J:llä ja R:llä alkaa sanat
kaakaon eikä kaakopuun wikistä ei löydy mitään j...r..Suomi-wikistä löytyy.
Mä oon nyt selaillut tsiljoona videotulosta tuolle Moi-ruudun 3+4 enkä löydä sitään. Voisko joku auttaa?
Lisäksi videopeli-ruudun 4 ja 6+4 hukassa.
Huoh.
suomalainen bändi, auttaako yhtään? niillä on esim. biisi harriSuomi-wikistä löytyy.
Mä oon nyt selaillut tsiljoona videotulosta tuolle Moi-ruudun 3+4 enkä löydä sitään. Voisko joku auttaa?
Lisäksi videopeli-ruudun 4 ja 6+4 hukassa.
Huoh.
Ei hitto, mä oon ollu niiiin hakoteillä. Luulin, että kyseessä on joku ranskalainen bändi! Kiitos tästäkin!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23476327:suomalainen bändi, auttaako yhtään? niillä on esim. biisi harri
Kaakao wikissä se on, aika alussa, latinan kielinen tarkoittaa j... r...kaakaon eikä kaakopuun wikistä ei löydy mitään j...r..
lohijoki löyty helpommi yläkautta mutta näyttääpä löytyvän myös lohi-wikistäonko kenelläkään musiikki 15 koe-eläinpuistossa ?
lohijoki ...........-.... (16)
itäsaksa 7 (kaakkoon)
ok, mutta kun mulla´on koko helv lohi ruutu tyhjää täynnä..lohijoki löyty helpommi yläkautta mutta näyttääpä löytyvän myös lohi-wikistä
anyone ??Alkuperäinen kirjoittaja pääsisi eteenpäin;23470584:elokuva (8) 2 (1) - (1) .... (4) ..... (5)
Herra lipton ... (3) ..... ( 5)
Madonnan kirjan jatko 7
musiikki puuttuuonko kenelläkään musiikki 15 koe-eläinpuistossa ?
lohijoki ...........-.... (16)
itäsaksa 7 (kaakkoon)
ra..ci.. pitempi löyty kun alko wikiin kirjottaan totaok, mutta kun mulla´on koko helv lohi ruutu tyhjää täynnä..
sav lo 9 tää on se yleisnimitys mitä tuo sav lo on, tai vaikka uunikala tai lohikeitto
perho 14 löyty wikin perho-täsmennyssivulta
tai rad cit pitkä jatko voisi auttaa alkuun ;-)
Onko sulla uhkapelin ved.. 14?Äh
Jumissa ihan joka ruudussa :/
Moi
vasen ylös 3+10 (vastasanakii jo on) - yliopisto
ylös 4 - suomenna
taik... alas 6, vasen 6, välissä 8+12 - vasen 6, mitä ne sanoo kun taikoo (mä yhdistän ennemmin velhoihin ja noitiin)
hav.. alas 4 ja siitä 8+7 - mikä hav?
har.. 5 - mihin tää tulee?
pe.. 5 - ei ole
t..u.. 5+7 - ei ole
cu.. 5 ja 5+2+10 - 5: miksi sitä keskustaa kutsutaan, kerro mulle 6+6
Luonnonkatastrofi
ylös 9+13 - ei ole
luo.. 4 ja 14 - 4: vesialue 14: esim wwf tekee tätä
hai.. ma.. 15 -ei ole
hai.. 6+4 - ei ole
vo.. 14+7 - vo.. määritelmä, eli millainen usk se on
laa..16 - kuuluisa islantilainen