Joillekin se Mirenakaa ei kuitenkaan sovi, esim. minulle.
Mun eräs tuttavani asennutti hormonikierukan ja kuukautiset loppuivat. No, vuoden kuluttua hän oli saanut 25 kiloa ylipainoa ja aknen. Hän kävi gynellä moneen kertaan, ja lääkäri aina vakuutteli, että ei se lihominen Mirenasta voi johtua, odotellaan nyt 3 kk vielä ja mietitään... Ja kolmen kuukauden päästä ei tietenkään mikään vieläkään voinut olla Mirenan syytä ja katsellaan nyt rauhassa vielä jne...
Kun sitten poistatti kierukan reilun vuoden käytön jälkeen, alkoi paino laskemaan ja iho korjaanumaan. Kappas vaan.
Mutta todella tyytyväisiäkin käyttäjiä on, ja minunkin tuttavapiirissäni, että ei tämä tarkoittanut sitä, etteikö Mirenaa voisi ottaa ja kokeilla. On vaan melko kallis kokeilu, ja jos tulee oireita, Mirenaa ei niin helposti voi "lopettaa" kun pillereitä. Lääkärit ei sitä Mirenaa kuulemma ihan pienten vaivojen takia poista vaan suosittelee aina, että odotellaan nyt vielä.
Cerazeteista sen verran, että mulle ne toimi tosi kivasti. Iho tuli täyteen sellaista ihan pientä mannaryyninäppylää ja hermo oli niin kireällä koko ajan, että mies ei saanut tulla edes samaan huoneeseen. Joten ehkäisynä olivat kyllä helvetin tehokkaita.