Ja uutta tatskaa :P

Mulla on pieni tatska olkavarressa ja mun mielestä sen tekemisessäkin oli jo kärsimistä. Taitaapi olla matala tuo meikäläisen kipukynnys...
Mulla on tosi korkee kipukynnys..
Tota pään kuvaaki ku alettii tekee ni tää tatskaaja ystävällisesti kerto ku oli just männäviikolla jollekki äijälle hakannu kuvaa päähän. Ni tää iso häiskä oli koko sen tatskausajan huutanu ja hakannu tuolia.. :| Tuli vähä sellanen fiilis et kiitti vaan infosta.. :D

Enpä sitä kyllä minäkää juttutuulella ollu ku kuvaa tehtiin, syvään vaan hengittelin.. :LOL:

Mulla on tosi korkee kipukynnys..
Tota pään kuvaaki ku alettii tekee ni tää tatskaaja ystävällisesti kerto ku oli just männäviikolla jollekki äijälle hakannu kuvaa päähän. Ni tää iso häiskä oli koko sen tatskausajan huutanu ja hakannu tuolia.. :| Tuli vähä sellanen fiilis et kiitti vaan infosta.. :D

Enpä sitä kyllä minäkää juttutuulella ollu ku kuvaa tehtiin, syvään vaan hengittelin.. :LOL:
Ilmeisesti ihmisen koko ja sukupuoli ei korreloi kipukynnyksen korkeuden kanssa?

Ilmeisesti ihmisen koko ja sukupuoli ei korreloi kipukynnyksen korkeuden kanssa?
Naisella on kipureseptoreita ihossa enemmän ku miehillä. En nyt muista et kuin paljo, oisko ollu et jopa puolet enemmän.. Siinä kohti se sukupuoli vaikuttaa.

Ja tottakai se vaikuttaa et kuin paljo kipua on elämässään joutunu kestämään. Mä oon tuon kivun kans jo aika pro ihan muiden syiden vuoksi joten siksiki varmasti mun on helpompi se kipu kestää.

Ja nyt mä unohdin mitä mun piti kirjottaa.. :D

Joo, ihan siisti on, jos diggailee tribaaleista. :) Itse en niinkään, voisin kyllä mahaan jotain (tai tiedänkin kyllä itseasiassa mitä) ottaakin, mutta mun mielestä noi tribaalit on ehkä vähän tylsiä.

Yhteistyössä