Relaatiot 24

• Viestiketjun aloittaja Mie vaan...
  • Ensimmäinen viesti
huomenia! kiire kouluun jo :D hitto kun se häiritsee rellun tekoa :/

tT: sulla näkyy olevan Moi auki, niin onko sulla ylös 4 tai alas 6+2+8 tai sit oikealle se missä on erikoismerkki.. ja sitten mulla jumii myös siihen L... 7 kohtaan ton 6+2+8 alapuolella.. vinkit ois kivoja
voin sitten iltapäivällä vinkkailla takas jotain jos jotain mulla on.. multa on vielä kiinni vasemman reunan alin ja toiseksi alin, että oot pidemmällä kuin minä..

huomenia! kiire kouluun jo :D hitto kun se häiritsee rellun tekoa :/

tT: sulla näkyy olevan Moi auki, niin onko sulla ylös 4 tai alas 6+2+8 tai sit oikealle se missä on erikoismerkki.. ja sitten mulla jumii myös siihen L... 7 kohtaan ton 6+2+8 alapuolella.. vinkit ois kivoja
voin sitten iltapäivällä vinkkailla takas jotain jos jotain mulla on.. multa on vielä kiinni vasemman reunan alin ja toiseksi alin, että oot pidemmällä kuin minä..
6+2+8 oli täsmennyssivulla ja ku sen saat niin saat kyl on 7 :D
erikoismerkillinen on bändi

"hilla"
[QUOTE="ruu";23468258]Palaan yhä edelleen tähän samaan asiaan.
Linkissä välillä H-N ei ole muita Al PAcinon elokuvia kuin Kummisetä. MITEN siitä saa 7+9 ei käy coppolan kummisetä, ei elukuva kummisetä,
Sama ongelma Lizassa

MITEN ne pitää siihen syöttää. Nyt menee hermot tähän relluun[/QUOTE]

Hikinen iltapäivä – Wikipedia

New York, New York – Wikipedia

Nuo todellakin on siinä listassa ja henkilöiden omissa wikeissä...

ST
Moi-ruudussa
pääsanasta lähteneen 6+2+8 jälkeisestä 4-kirjaimisesta seuraava sana?
hartsasta 12?

Ja tuonne vasempaan kulmaan saa auttaa ;)
Videopelin 10+4 tai eg..... jälkeinen 9?

Väliaikatietoja perän pitäjältä :D
Meinasin haukkua tään rellun, nii tiukasti oli jumia, mut pari sanaa kun sit sain (tajusin jopa joitain vinkkejä täs, loppuu asti en oo ketjussa päässy) niin lähtikii etenemään ihan mukavasti!!

Tarttee hakea lapsoset ja tulla sit jatkamaan!

? 5 2 7
8 7 2 7
9 7 7 ?
8 18 8 ?

Pelin läpäisy:
252 / 722 (34.9%)

Vihjeet: 0 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
14 / 292

"hilla"
Moi-ruudussa
pääsanasta lähteneen 6+2+8 jälkeisestä 4-kirjaimisesta seuraava sana?
hartsasta 12?

Ja tuonne vasempaan kulmaan saa auttaa ;)
Videopelin 10+4 tai eg..... jälkeinen 9?
Tuota 10+4 ei oo mullakaan...ja mikä eg ? tuleeko siihen 2+6?
ite pääsin viereiseen siitä vähän alempaa eli pääsanasta alaoikeelle 4 on yks pelikonsoli ja siitä 7+9 on sille konsolille oleva (yhen pelisarjan) peli...wikissä oli lista tähän.

autatko miut sieltä rullakebabista alas? :D oon vähän hukassa noiden vihjeiden kanssa...mulla on mun...... ja siitä mun....k..., mutta sitten oon jumahtanu aivan täysin.

ST
[QUOTE="hilla";23468943]Tuota 10+4 ei oo mullakaan...ja mikä eg ? tuleeko siihen 2+6?
ite pääsin viereiseen siitä vähän alempaa eli pääsanasta alaoikeelle 4 on yks pelikonsoli ja siitä 7+9 on sille konsolille oleva (yhen pelisarjan) peli...wikissä oli lista tähän.

autatko miut sieltä rullakebabista alas? :D oon vähän hukassa noiden vihjeiden kanssa...mulla on mun...... ja siitä mun....k..., mutta sitten oon jumahtanu aivan täysin.[/QUOTE]

Sulla ei oo sitä mun.... 13? Sitäkautta pääsee alas. Ekaksi yksi sana ja sitten mun.... siihen perään.

ST
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23469224:
videopelin 10+4 on eräs pelitalo (jos sul on se 2+6 niin pitäs olla helppo :D )
eg... 9 puuttuu

onko sulla siitä I...C...:stä lähtevät?
IC toinen on hahmot (luulisin ainakin...), toinen puuttuu multakin.

Nyt poistuu vähäksi aikaa hän, palailen illemmalla taas kyselemään :)

"hilla"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23469294:
nyt mie oon kyl sokee, mut en löytäny tuota 7+9 peliä : /

jaa :D kannattaa ottaa taas silmä käteen :D
siinä listassa ton pelin kohalla ei muistaakseni ollu tota kaksoispistettä (vaikka muissa sen pelisarjan peleissä oli)...eli periaatteessa se on 6+9

Yhteistyössä