ST
Sen kun tietäis...Kertokaas minkä niminen ruutu on elokuvan oikealla puolle?
Vieläkään ei aukea tuo mun.... homma, nyt sais sanoa vaikka suoraan
Sen kun tietäis...Kertokaas minkä niminen ruutu on elokuvan oikealla puolle?
se lukeepi kyl siel mun.. wikissä jos nyt siis puhutaan samasta kohdastaSen kun tietäis...
Vieläkään ei aukea tuo mun.... homma, nyt sais sanoa vaikka suoraan
kys... kasi on muutos perimässä joka aiheutuu vaikka säteilystä tai myrkystä. 80-luvulla tietokonepeleissä oli sellaisia kameleita, 90-luvulla telkkarissa kilpikonnia.Nyt kyllä jumii ihan kaikki, oisko jollain vihjettä rullakebab-ruudussa siellä alhaalla olevan 4-kirjaimisen e... jälkeinen 9? Tai kys... jälkeiset 5 ja 8?
Vihdoinkin se löytyiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23466780:se lukeepi kyl siel mun.. wikissä jos nyt siis puhutaan samasta kohdasta
ai joo, en ollutkaan muistanut miettiä tuota 6&8:aa mutta sehän oli helppo.Mä menin sinne Herkun kautta siitä 6&8 ylöspäin, ja sitten koe-eläinpuistosta loheen.
Miten Madonnasta pääsee vasemmalle? Puuttuu Madonnasta lähtevä 12 ja sen ja nei... väli, niihin vinkkejä?
tota kannattaa etsiä louvresta tai national gallerysta lontoosta, kummassakin on.Vinkkaisitko mistä ja millä sanoilla kannattaa etsiä? Maalauksia löytyy vino pino, mutta mikään ei sovi tuohon 12-kirjaimiseen.