Mun mielipiteen monet jo tietääki. Imetän edelleen 3v8kk ikäst, eli kannatan taaperon/leikki-ikäsen imetyst.
Viimeksi muokattu:
Juuri tämänkaltaisia ajatuksia minulla kieltämättä oli kirjoittaessani tuon aiemman viestini. "Osasin alkaa - osaanko lopettaa?"Alkuperäinen kirjoittaja 10kk imettänyt;23452580:Saanko kysyä, että millä perustelet noin ison lapsen tarvitsevan vielä rintaa? Mun mielestä se on vaan jollain tavalla ehkä äidin pään sisällä toi juttu.. Ehkä jopa vähän noloa lapsellekin joskus muistaa ihan selkeästi kuinka oli "iltatissillä" Anteeks..
Niin koska jokainen meistä joskus imettäneistä tietää, että tunne on ihana kun vauva on lähellä ja syödä tuhisee.. Mutta, mutta.. aika on imettää ja aika lopettaaJuuri tämänkaltaisia ajatuksia minulla kieltämättä oli kirjoittaessani tuon aiemman viestini. "Osasin alkaa - osaanko lopettaa?"
Meil myös tosi omatoiminen ja reipas...mun esikoinen on 3v.7kk. iso tyttö siis jo, omatoiminen ja reipas. en ikinä vois kuvitella että olis tissillä..
tuo on ihan totta. vuoden imetin ja huomasin kun lopetin että esim seksihalut yhtäkkiä taas löyty. ja kun poika ei tissiä enää huutanu kaiket yöt, eikä ollu siinä tissillä pitkin yötä niin nukutaankin molemmat paljon paremmin. poika siis käytti mua tuttina.. jaksan paremmin kun ei tarvi toimia tuttina öisinMUTTA joka kerran lopetettuani olen vannonut, että ensi kerralla lopetan jo aiemmin. Kun oma hormonitoiminta palautuu "normaaliksi" imetyksen lopettamisen myötä, huomaa itsekin palautuvansa "normaaliksi". Silläkin on arvonsa.
Mutta et sitten vastaa nimimerkin "10 kk imettänyt" kysymykseen? Vai meinaatko, että jos joku ei vielä tiedä fanaattisuudestasi, ei tarvitse tietääkään? Kyllähän sekin passaa.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23452645:Meil myös tosi omatoiminen ja reipas...
tunnen naisen jota imetettiin 4v asti ja nyt aikuisena hän häpeää asiaa todella paljon ja suuttuu jos vanhemmat ottaa asian puheeksi. hän on itsekin äiti, mutta ei ymmärrä miksi häntä niin pitkään imetettiin ja pitää asiaa todella nolonaAlkuperäinen kirjoittaja 10kk imettänyt;23452580:Saanko kysyä, että millä perustelet noin ison lapsen tarvitsevan vielä rintaa? Mun mielestä se on vaan jollain tavalla ehkä äidin pään sisällä toi juttu.. Ehkä jopa vähän noloa lapsellekin joskus muistaa ihan selkeästi kuinka oli "iltatissillä" Anteeks..
Kiitos! En oo laskenu, mut usein syö ja nukahtaa... Pääsisin, mut en haluu...oho, hienoa!
Kuinka usein lapsi syö rintaa? Pääsetkö itse olemaan pois kotoa oltaisin vai nukahtaako rinnalle? Mietin omaa suhdettani imetykseen parhaillaan, lapsi on vuoden vanha.
itseasiassa meillä poika jolla tissi oli tärkeä luopui siitä helposti. mulle se oli vaikemapi lopettaa. poika alkoi siirtymään tavalliseen maitoon ja puri niin usein nänniä et lopetin senki takiaJuuri tämänkaltaisia ajatuksia minulla kieltämättä oli kirjoittaessani tuon aiemman viestini. "Osasin alkaa - osaanko lopettaa?"
No mutta ei kai lapsen aikuisenakaan hävetä vanhempiensa puolesta? Antaa äidin hävetä itse, kyllä kai tälle tyttärellekin riittää ihan omia juttuja hävettäväksi.tunnen naisen jota imetettiin 4v asti ja nyt aikuisena hän häpeää asiaa todella paljon ja suuttuu jos vanhemmat ottaa asian puheeksi. hän on itsekin äiti, mutta ei ymmärrä miksi häntä niin pitkään imetettiin ja pitää asiaa todella nolona