B
beebo
Vieras
Haaveena olisi pieni tai keskikoinen koira lapsiperheeseen, rivitaloon maalle. Koira tulee seurakoiraksi. Ennestään on ollut doobermanni ja kolme labradorinnoutajaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ranskanbulldoggi voisi käydä. Mitään tietoa mopseista?
Lapinkoira
Tiibetinspanielin olisin itsekin halunnut, mutta mies ei suostu. Ei mukamas kehtaa niin "naisellista" koiraa ulkoiluttaa. Huoh, miehet!![]()
Meillä on perhoskoira ja mies kehtaa sitäkin ulkoiluttaaMä ottaisin perhoskoiran tai tiibetinspanielin, jos meillä ei olisi vielä koiraa. Meidän perhonen ei ainakaan turhia räkyttele, postiluukun kolahdukselle ja ovikellolle ainoastaan, mutta niin tekee varmaan suuri osa koirista. Ja ainakin tuo meidän tyttö on todellinen seurakoira, tykkää lökätellä sylissä ja olla paijattavana
![]()
Ei tanskandoggia. Minulla on jokin kammo isoihin koiriin. Niin kuin sanoin meillä on ollut doobermanni ja se jouduttiin lopettamaan vuosi sitten, kun vatsa oli täys kasvaimia.Labbiksista yksi oli opaskoirakoululta sijoituksessa ja 2 muuta labbista ihan iki omia.
Ihan liikaa pieniä ja keskikokoisia rotuja. Vaikea valita... Itse olen kuullut myös noista mopsien sairauksista ja voi olla että jos löytyy kiva sekoituskin niin voisihan sitä harkita. Koiran osto on edessä vasta kesällä/loppuvuodesta. Sen kanssa ei ole kiire.![]()