paljonko yksityisellä maksaa raskaudenkeskeytys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttaa hädässä olevaa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttaa hädässä olevaa.

Vieras
En nyt ala kertomaan syitä miksi raskaus pitää keskeyttää.
Kunnallinen omalääkäri on kiinni 8.8.2010 ja siihen mennessä viikkoja kertynyt yli 12 plus siihen vielä se odotus aika kun saa omalle lääkärille ajan.

Osaako ketään kertoa mitä maksaa yksityisellä raskauden keskeytys ?

Alkuperäinen kirjoittaja MILLE:
lääkärille se aika pitää varata, entä mitä siinä vastaan ottoon, tai puhelin vastaajalle pitää sanoa ? En haluis ihan suoraan sanoa hänelle.
Gynekologille varaat ajan. Kerrot, että olet raskaana ja siitä tilanteesta haluat keskustella gynekologin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja MILLE:
lääkärille se aika pitää varata, entä mitä siinä vastaan ottoon, tai puhelin vastaajalle pitää sanoa ? En haluis ihan suoraan sanoa hänelle.
Gynekologille varaat ajan. Kerrot, että olet raskaana ja siitä tilanteesta haluat keskustella gynekologin kanssa.
Tosin heidän on vaikea arvioida hintaa etukäteen, jos et halua kertoa heille, millaisella asialla olet. Mutta lääkärikäynnin perushinnan saat toki tietää ja joidenkin lääkäriasemien sivuilla on ne perushinnat näkyvilläkin. Joillan lääkäriasemilla taas jokaisella lääkärillä voi olla vähän erilaiset hinnat.

Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
Yksityisellä eivät tee keskeytyksiä,ainoastaan kirjoittavat lähetteen.
Käsittääkseni sekin riittäisi ap:lle, samanhan saisi omalääkärille, jos sinne vain saisi ajan. Kunhan vain pääsee keskeytykseen mahdollisimman pian.

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
Yksityisellä eivät tee keskeytyksiä,ainoastaan kirjoittavat lähetteen.
Käsittääkseni sekin riittäisi ap:lle, samanhan saisi omalääkärille, jos sinne vain saisi ajan. Kunhan vain pääsee keskeytykseen mahdollisimman pian.
Siis omalääkäriLTÄ, piti kirjoittaa.

Saa keskeytyksen yksityiselläkin. Täytyy vaan katsoa yksityinen sairaala, kuten Mehiläinen, Eiran sairaala tms. Kyllä ne tekee. Terveisin Nimim. terveydenhuollon ammattilainen. Soittele ja kysy suoraan puhelimessa hinnat yms.

Kyllä saa tyhjennyslääkkeet yksityiseltäkin, jos raskaus siis ei ole nyt kovin pitkällä. Jos on yli rv9 suositellaan sairaalassa seurannassa tyhjennystä, ainakin täällä, koska vuotoa on silloin jo aika massiivisesti ja kipulääkitys sairaalassa helpompi antaa. Ja silloin saa siis vain lähetteen yksityiseltä. Tosin nuo ykstyissairaalat voi olla eri juttu, soita ja kysy.

mulla edessä sama ja hävettää mennä sairaalaan kun tiedot sitten aina esillä. Haluisin hävetä tän asia salassa. Jos meen esim. yksityiseen sairaalaan niin näkeekö muut mun tiedoista mitä mulle tehty??????????

[QUOTE="samma här";23441761]mulla edessä sama ja hävettää mennä sairaalaan kun tiedot sitten aina esillä. Haluisin hävetä tän asia salassa. Jos meen esim. yksityiseen sairaalaan niin näkeekö muut mun tiedoista mitä mulle tehty??????????[/QUOTE]

Siis ei yksityisellä puolella tehdä abortteja. Pakko se on mennä julkiselle puolelle jos aiot sellasen teettää.