[QUOTE="vieras";23439438]Miten minä muka voin tietää laittaessani jotain myytäväksi, minä päivänä sitten neljän viikon päästä huutoni päätyttyä ostajan maksu näkyy tililläni ja minkälainen aikataulu minulla on juuri sinä päivänä. En ole kotiäiti, vaan työssäkäyvä, jonka työpäivät voivat olla erilaisia ja eri pituisia. Vielä siinäkin vaiheessa kun laitat sähköpostia, että olet maksanut, en voi tietää näkyykö se suoritus tiistaina vai torstaina ja jos se näkyy tiistaina päiväni on ihan erilainen ja ehdin postiin ihan eri tavalla kuin mitä torstaina. Lisäksi aina voi sattua jotain, lapsi sairastuu, minä sairastun, koti palaa tms. Kyllä se on heti, jos vie postiin kahden päivän sisällä, mutta nuo pankkisiirrot ja postin nopeus eivät todellakaan ole myyjästä riippuvaisia millään tavalla. Sinulla on käynyt hemmetin hyvä tuuri jos aina on siirrot tulleet kahdessä päivässä ja postikin kulkenut kolmessa. Niin ei todellakaan tapahdu aina.[/QUOTE]
Sitten et laita, että postitat HETI kun raha näkyy tilillä. Voit ilmoittaa, että pääset postiin esim. 2 kertaa viikossa tai, että postitat muutaman päivänä kuluessa siitä, kun rahat näkyy tilillä.