V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja tämä tarina on tosi, vai onko? Jos on niin tottakai vakuutukset, sähköt, pankit ym kannattaa kilpailuttaa. Todennäköisesti soittaja oli ihan tavallinen pankkitoimihenkilö eikä mikään lirkuttelija.
Miehes oli fiksu kun ottaa tarjouksen, eihän se mitään maksa, mutta sillä voi sitten tarkistaa oman pankin korot ja pyytää sieltäkin uutta tarjousta jos tää puhelimessa tuleva on parempi.
Mutta kiva että annat miehellesi vapaaillan =).
vähänkö oot nolo![]()
Suosittelen heteimiten selaamaan miehen puhelimen! Saattaa löytyä lisää "pankkineitejä". Ja se olet sinä kuka siihen puhelimeen vastaa, voit sanoa sille horolle notta sun miehelles et enää soittele.
PS. Olihan sun teksti provo? Olihan??
Mä olisin suuttunut vain siitä veden suihkuttamisesta. Oliko sulla siis vaatteet päällä ja suihkutti vettä sun päälle? Tosi lapsellista ja outoa.
Oli vaatteet päällä. Lapsellista tuo suihkuttelu olikin, meidän molempien osalta
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen säälittävä;23436752:Olisiko sinulla mitään vinkkejä miten minäkin pääsisin irti mustasukkaisuudesta ja huonosta itsetunnosta?
Mulla on auttanut aika. Ikää tullut lisää ja vähän osannut sen myötä ottaa asiat eri kantilta kuin nuorempana. Myös miehen tuki on ollut isona apuna, jutellaan kaikesta mahdollisesta paljon, ja hän jaksaa ymmärtää etten ole tietoisesti tällainen.
Yritän tehdä asioita joista pidän, käyn kerran tai kahdesti viikossa omassa harrastuksessani, lenkillä, shoppailemassa jne. Psykologilla olen käynyt vuoden verran, se auttaa myös. Ymmärrän sinua, ja toivotan hyvää jatkoa!![]()