Että sellainen riita miehen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Puhuttiin viime viikolla, ettei meillä ole tarvetta vaihtaa pankkia, ei edes kilpailuttaa. Hänelle soitti aamulla kilpailevasta pankista, ja kysyi haluammeko saada heiltä tarjouksen. (pankki on vielä sellainen, mitä ollaan aina haukuttu ja ettei meistä koskaan tule sen asiakkaita!)
Mitä tekee mies. Puhuu puol tuntia virkailijan kanssa, antaa kaikki tiedot meistä molemmista, tulot, asunnon koot, kaikki. Ja huomenna lupasi soittaa uudelleen, ja antaa tarjouksen.

Tokaisin sit ohimennen, että oliko niin kivan kuulonen naisääni, ettet voinu kieltäytyä? Mies otti suihkun (oli vessassa) ja suihkutti mun päälle sillä! Vein sen hänen kädestään, ja suihkutin takaisin. Sitten alkaa ivailemaan, että "no oli tietenkin, en voinut vastustaa kun niin ihanan kuuloinen nainen soitti". Ja "soittaa huomenna uudestaan, kun sä et oo kuuntelemassa".

Olen ollut aiemmin mustasukkainen enemmänkin, nykyään en enää niin paljon. Mutta mua niin sattui. Tässä pakkailen just kamojani, menen äitini luo ens yöksi.

Ikää 30v.+.

No, sanoisin sinulle ihan ystävällisesti että jos sinulla on mustasukkaisuuden kanssa ongelmia sen verran, että et kykene asian kanssa vitsailemaan, niin ÄLÄ ALOITA SITÄ VITSAILUA!!!

No on totta.
Tämä on ollut mun ongelma aiemmin, ja vieläkin pienissä määrin. Mies tietää sen, niin miksi pitää käyttäytyä noin? Hän oli oikeutettu tekemisiinsä, niinkö?

No on totta.
Tämä on ollut mun ongelma aiemmin, ja vieläkin pienissä määrin. Mies tietää sen, niin miksi pitää käyttäytyä noin? Hän oli oikeutettu tekemisiinsä, niinkö?

Jos sä itse aloitat sillä asialla pelleilyn, sä annat miehelle viestin että asia on sulle sillä tavalla ok että siitä voi laskea leikkiä. Et sä voi kuittailla miehelle, ja olettaa että se ei koskaan sano sulle mitään.

:laugh:

Voi jumankauta!!! Siis et oo tosissas että tuo aiheutti sulle mustasukkaisuutta? Tuo suihkuttaminen oli aika hassua, mutta kerrankos sitä vesileikkejä leikitään miehen kans ;). Ja miksi ei voi kuunnella tarjousta, eihän sitä pankkia oo pakko vaihtaa, mutta voihan sieltä tulla vaikka tosi hyväkin tarjous.

:D Huumoriahan tuo oli, kiusoittelua. Tosin luulisi miehesi tietävän millaista huumoria et ymmärrä, joten sikäli tuo oli aika paha. Mielestäni kuitenkin miehesi teki ihan fiksusti, kun ei suoraan torjunut tarjousta vaan jäi kuuntelemaan mitä soittajalla on kerrottavaa. Voihan hyvinkin olla, että siitä pankista saatte edullisemmin tarvitsemanne palvelut ja lainat vaikka erityistä tarvetta kilpailutukselle ei olisikaan. Voittehan te omasta pankista kysyä uutta tarjousta pankin vaihdosta vihjaten, jos toisen pankin tarjous on kilpailukykyinen. :D Ihan suotta nyt tuhlasit koko hernepussillisen nenääsi. :hug:

ei kai tosta nyt tarvitse noin kauheesti suuttua!? teette kuitenkin päätökset yhdessä vaikka joku tarjous tuleekin. Tosiaan itse kerjäsit kyllä tuota kysymällä naisäänestä.. sinuna soittaisin miehelle ja pyytäisin anteeksi naurettavaa ylireagointia.

Juuh...hedelmällisempää olisi miettiä, miksi olet niin mustis?
Tosin en voi kuvitella meillä vastaavaa leikinlaskua naisista/ miehistä. Ei oo tarvetta...muuten kyllä huuli lentää.
Miehellesi miinus leikkimisestä asialla joka ottaa sinulle koville. Itse tilanne nyt on ollut aika hassu...

Tosin en voi kuvitella meillä vastaavaa leikinlaskua naisista/ miehistä. Ei oo tarvetta...muuten kyllä huuli lentää.
Miehellesi miinus leikkimisestä asialla joka ottaa sinulle koville. Itse tilanne nyt on ollut aika hassu...

Ap itse aloitti sen leikinlaskun, joten musta on ihan loogista että mies olettaa sen leikinlaskun olevan ok ap:lle. Se nyt vaan menee niin, että idioottimaista aloittaa itse leikinlaskua asiasta, jolla ei pysty leikkimään..

No toi nyt olis meillä ainaki semmon pieni piristys päivää... sen jälkeen vois sit vakavammin keskustella niistä pankki asioista. Mä en nyt vaan mitenkään saa keksittyä miten tuosta voi niin paljon suuttua, ellei tilanne ollut sitten "suihkuttelussakin" uhkaava tms.

Ja mitäs jos soittaja olikin mies :D Mitä jos kaikki naiset vetäis herneen nenään kun mies vastaa puhelimeen ja puhuu jonkun virkailijan kanssa ja naiset vetää heti noinkin oudot johtopäätökset asiasta. Aina voi tarjouksen kuunnella vaikka ei sitä hyväksykkään, sama kun puhelinmyynnissä antaa myyjän pälistä ja lopuksi sanoo että kiitos ei.

Siis oikeesti.

Tuo puhelusta suuttuminen oli ylimitoitettua, kaikki miehet myyvät vaikka mummonsa, jos miellyttävä nainen sitä heiltä pyytää. Mutta tuota suihkujuttua en tajua. Siis kasteliko miehesi sinut? Hulluhan se on. Siitä olisin jo oikeasti suuttunut.

mjaa-a. mun mies jutteli eilen kolme varttia dna:n liittymämyyjäneitosen kanssa, ja oli sanonut et miettii yön yli ja jos neito soittaa uudestaan tänään niin kaupat tulee. Illallapa kuulen, onko dna:n neiti soittanut.

Eipä olis juolahtanut mieleen alkaa mustasukkaiseksi moisesta. Olisko ehkä kantsinu..

No niin. Käyn säännöllisesti edelleen psykologilla että saan itsetuntoni kuntoon. Mies on hyväksynyt asian, ja sanonut useaan kertaan että hän seisoo kyllä vierelläni. Mustasukkaisuus on lieventynyt vuosien aikaan, ennen olin väkivaltainenkin. (10 vuotta sitten).

Kuulin, että puhelimessa oli nainen. Onko huumoria, jos kysyn että oliko niin kivan kuuloinen ääni? En mä sitä vitsillä kysynyt.

Mies myönti itsekin olleensa typerä, kun alkoi tuossa tilanteessa heittämään sellaista juttua mitä ei olis pitänyt.

Ja tämä tarina on tosi, vai onko? Jos on niin tottakai vakuutukset, sähköt, pankit ym kannattaa kilpailuttaa. Todennäköisesti soittaja oli ihan tavallinen pankkitoimihenkilö eikä mikään lirkuttelija.
Miehes oli fiksu kun ottaa tarjouksen, eihän se mitään maksa, mutta sillä voi sitten tarkistaa oman pankin korot ja pyytää sieltäkin uutta tarjousta jos tää puhelimessa tuleva on parempi.
Mutta kiva että annat miehellesi vapaaillan =).

Yhteistyössä