Rollolainen
vahingossa se lapsi saattaa sen pallonkin potkaista ikkunaan, korvata se pitää siltiVahinko on vahinko ja siinä se. Ja kuten "asianomainen" jo sanoin, hänellä on omat kasvatustavat ja omat lapset.
vahingossa se lapsi saattaa sen pallonkin potkaista ikkunaan, korvata se pitää siltiVahinko on vahinko ja siinä se. Ja kuten "asianomainen" jo sanoin, hänellä on omat kasvatustavat ja omat lapset.
Mutta vahingosta ei tarvitse rankaista lasta. Kaikki terveellä järjellä varustetut ymmärtää mitä tuli tehtyä, vaikkei omalla työllä joutuisi sitä ikkunaa maksamaan.vahingossa se lapsi saattaa sen pallonkin potkaista ikkunaan, korvata se pitää silti
Asutko täällä Jyväskylän liepeillä?Meen kattoo Tuksua
mä oon samaa mieltä, pitää sen lapsen oppia sekin, et anteeksikin saa, varsinkin vahingot.Mutta vahingosta ei tarvitse rankaista lasta. Kaikki terveellä järjellä varustetut ymmärtää mitä tuli tehtyä, vaikkei omalla työllä joutuisi sitä ikkunaa maksamaan.
Mutta kuten tässä ketjussa on jo tullut esille niin ihmisillä on erilaasia tapoja kasvattaa lapsensa. Ei ole yhtä ainoaa oikiaa tapaa.vahingossa se lapsi saattaa sen pallonkin potkaista ikkunaan, korvata se pitää silti
Oikeastaan Suomen lain mukaan vahinko jos käy, niin ei ole korvausvelvollinen.vahingossa se lapsi saattaa sen pallonkin potkaista ikkunaan, korvata se pitää silti
Tosin se vahinko vietti jo 2v synttäreitäkin joten ei taida vakuutuksesta enään ainakaan saada korvauksiaJoku vahinkovakuutus? Oisko kotivakuutuksessa joku sellanen extra
Ei kun ne on mun verorahoista!Mistäs tiedät että ovat just sun verorahoista
*tykkään*Kääräsen niistä sätkän ja poltan. Toisella 50e setelillä pyyhin takamukseni.
On noi verorahat niin ihania ahh*tykkään*
tarkoitankin tyyppejä joissa molemmat vanhemmat tienaa jotain 5000.ja me myös, työttömyyspäivärahoilla kun elellään.... kaksi ihmistä tienaa vähän päälle tonnin, JEE
Kuka sanoi, ettei rangaistu? Ja mikä sinusta sitten olisi pulpettiin raapustamisesta kohtuullinen rangaistus, korjaustyön opettelun+itse tekemisen lisäksi?no sehän on sillä työllä korvattu, mutta ettei siitä rangaista mitenkään, on kyllä väärin!