Motifene dual, onko se kolmiolääke?

• Viestiketjun aloittaja Monder
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Eipä mulla ollutkaan enää pakkausta, mutta muistelen, että olisi kolmiolääke. En kuitenkaan laita päätäni vadille asiasta. Mä olen sitä syönyt välillä parin viikon kuureina nivelkipuihin ja mulla se auttaa.

minä vain
Johan on melkoinen troppi haittavaikutuksineen. Minä en laittaisi suuhuni kyllä moista.
PF kertoo:
Vaikutus ajokykyyn ja koneiden käyttökykyyn:

Jopa ohjeen mukaan nautittuna Motifene Dual depotkapselit saattavat vaikuttaa haitallisesti potilaan reaktioihin siinä määrin, että hänen ajokykynsä ja kykynsä käyttää koneita heikkenee. Vaikutus korostuu erityisesti alkoholin käytön yhteydessä.

Ihmettelijä
Ei taida "minulla vain" olla paljoa kokemusta lääkkeistä. Ei minkään lääkkeen haittavaikutuksia esitellä pakkausselosteissa yliannoksille. Tuo varoitus lienee "varmuuden vuoksi" hyvin monessa lääkkeessä, joka ei 99 %:lle aiheuta mitään haittaa ajamiseen. Tämä ei siis ole kolmiolääke!

vieras
Aika kauhea lääke!

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/6/99176.shtml

Jopa ohjeen mukaan nautittuna Motifene Dual- depotkapselit saattavat vaikuttaa haitallisesti potilaan reaktioihin siinä määrin, että hänen ajokykynsä ja kykynsä käyttää koneita heikkenee. Vaikutus korostuu erityisesti alkoholin käytön yhteydessä.

Maardis
Aiemminkin kokeillut kyseistä lääkettä ja apua on. Nyt sain taasen koviin kipuihin. EI OLE KOLMIOLÄÄKE ja muistakaahan että haittavaikutukset ovat niin yksilöllisiä..voihan ihan tavis särkylääkkeistäkin tulla haittoja...jos herkkä.

vierailija
Aika kauhea lääke!

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/6/99176.shtml

Jopa ohjeen mukaan nautittuna Motifene Dual- depotkapselit saattavat vaikuttaa haitallisesti potilaan reaktioihin siinä määrin, että hänen ajokykynsä ja kykynsä käyttää koneita heikkenee. Vaikutus korostuu erityisesti alkoholin käytön yhteydessä.
Höpö höpö. Mikä tuossa on niin kauheaa ? Sekö ettet saisi ryypätä ?

Yhteistyössä